Vraag

Haperend / vastlopend beeld tijdens Replay TV

• 18 augustus 2019
  • 2 Reacties
  • 111x Bekeken

Beste Ziggo,

al een vrij lange tijd loop ik rond met een probleem tijdens het terugkijken van programma's op mijn pc. Het beeld begint te haperen en springt altijd na 3x kort even zwart scherm te geven op "helaas er is iets misgegaan waardoor de de video niet meer kan worden afgespeeld". Dit gebeurd regelmatig. In een voetbalsamenvatting kon ik maar liefst 4x Ziggo Go opnieuw opstarten en had ik nog niet eens één helft kunnen kijken. Ook is het zo dat wanneer ik opnieuw opstart ik voorbij het laatste "crashpunt" moet gaan, anders crasht hij namelijk weer.

Als hier iets aan te doen is hoor ik het graag!

Mvg. Kevin

2 Reacties

Dit klopt laatste tijd werkt ziggo go steeds slechter. Eerst was het gewoon redelijk stabiel om naar te kijken maar de laatste weken is het best een ramp.
Reputatie 7
Hallo @Kevin van de Laar welkom op de Community. Goed dat je toch aan de bel trekt over deze problemen! Het kan aan nogal wat zaken liggen. Gebeurd het bijvoorbeeld ook wanneer je hetzelfde item via de browser kijkt in plaats van de Ziggo GO app? Wanneer je een specifieke zender en uitzending vermeld kunnen andere mensen checken of zij dezelfde fouten krijgen. Bij RTL en SBS zenders werken de Replay TV items op dit moment niet goed, dat is bekend en gaan we oplossen.

Reageer