1
Vraag
2
Reacties
go lover

Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

go app werkt niet - geeft aan dat ik buiten de EU zit

sinds gisteren werkt de app niet meer op de laptop en de tabled geeft foutcode 146 met de vermelding dat ik buiten de eu zit ben gewoon in nederland
heb modem div. keren gereset en de app verwijderd en weer geinstaleert
hebben hier meer mensen last van.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
go lover
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
even een update na div. telefoontjes is het probleem tot nu toe opgelost bleek aan het modem te liggen modem vernieuwd alles goed.

m.v.g luc

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Op welke systemen en versies draaien je laptop en tablet?
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Werkt:
https://www.ziggogo.tv/
wel?
Gr Han
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
En heb je een VPN verbinding? Dan geeft hij vaak deze melding ook.
go lover
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Alvast hartelijk dank voor de reacties enkele antwoorden op de vragen
De systemen zijn op laptop w 10
Op tabled andriod versie 5.0.2
Ziggo tv werkt ook niet zelfde fout
Nee ik heb geen vpn
Aanvullende informatie systemen hebben normaal gewerkt tot maandag avond
Buurman heeft ook ziggo werkt normaal maar als hij inlogd over mijn modem zelfde probleem

M.v.g luc
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Misschien heb je een nieuw ip adres gekregen, en krijgt de server door dat dit een buitenlands adres is. Dan moet dat nog worden doorverwezen door instanties die dat regelen (kan soms snel gaan, kan ook lang duren), Ik hoop dat er een moderator langs komt die wat voor je kan betekenen.

Misschien de chat https://www.ziggo.nl/chat
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @go lover. Nog welkom hier! Hoe gaat het nu met Ziggo GO bij jou? 🙂
go lover
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
dank voor uw reactie
tot mijn spijt moet ik concluderen dat na 2 maal contact met ziggo de go app nog niet werkt er zou onderzoek naar gedaan worden.

m.v.g luc
go lover
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
even een update na div. telefoontjes is het probleem tot nu toe opgelost bleek aan het modem te liggen modem vernieuwd alles goed.

m.v.g luc
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1593Likes
Nieuw modem = nieuw IP. Zo kun je het oplossen inderdaad. Nu maar duimen dat een andere klant niet jouw vorige IP krijgt toegewezen......

Er zal achter de schermen toch even gekeken moeten worden naar wat IP-tabellen of zo.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic