Hummel

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Go app in Chrome met Windows 7

Hallo,
Wanneer ik de App wil downloaden wordt er doorgeschakeld naar Google Play. Als ik deze wil installeren, wordt er aangegeven dat deze app niet werkt op mijn apparaat, of dat het apparaat niet is gekoppeld. Dan wordt doorverwezen naar Chrome apps. Daar kan ik de app van Ziggo Go niet vinden, of beter gezegd; ik weet niet waar ik naar moet zoeken.
Daarnaast wordt er in de community gesproken over Silverlight dowloaden enz. Kortom: wat heb ik allemaal nodig on Ziggo Go aan de praat te krijgen met W7.
Cookies al toegestaan en alles wat er mee te maken heeft.
Groet Maria
8 Reacties 8
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Hi Hummel,

Via je internetbrowser op een pc kan je Ziggo GO openen via www.ziggogo.tv :relaxed:
Vanaf Windows 10 is er een ingebouwde 'Windows Store' waar je de applicatie ook kan downloaden.
Hummel
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste Alex,
Ik had het over W7 en niet over 10. Daarnaast staat er niets over een app op je aanbevolen site. Als ik op www.ziggogo.tv klik, iets uitzoek, dan kan de video "niet worden afgespeeld".
Dus blijft mijn vraag: wat is er allemaal voor nodig om Ziggo Go te gebruiken in W7 en/of op TV mèt Ziggo abb. natuurlijk.
Groet.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Hummel, welkom hier!

Ziggo GO is op 2 manier te bekijken met Windows 7.

1: Zorg dat je een Mijn Ziggo account hebt aangemaakt. Hier vul je je klantnummer en overige gegevens in en maak je een account aan inclusief gebruikersnaam en wachtwoord. Ga naar http://www.ziggogo.tv/, log in en daarna zou het moeten werken.
2 Via een app op een mobiele telefoon of een tablet. In dat geval moet je een app downloaden, via een computer/laptop is dit niet nodig. Ook op de app moet je in eerste instantie een Mijn Ziggo account aangemaakt hebben.

Dus de belangrijkste vraag in dit geval is of je al een Mijn Ziggo account hebt aangemaakt.
Hummel
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dag Michael,
Natuurlijk heb ik een account. Ik wordt er tureluurs van. Het zal echt wel aan mij liggen, daarom vraag ik ook hulp.
Groet
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Er is geen Ziggo Go App voor Win 7. Wel voor Win 10.

Via Google Play, kom je terecht bij Apps voor Android devices. Niet voor Windows.

Onder Win7 kun je Ziggo Go uitsluitend gebruiken mbv een Web Browser.
Silverlight speelt daarbij allang geen rol meer, sinds de invoering van HTML5 Video Playing.
Tot groot verdriet van Safari gebruikers op Mac devices, waarvoor Silverlight noodzakelijk bleef. Daarop is ook geen Ziggo Go App. Die hebben dus niks anders dan Chrome of Firefox gebruiken voor Ziggo Go.
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Bij mij werkte Ziggogo.tv op Firefox en Internet Explorer in Windows 7, dus het is dan even testen welke browser goed werkt.
Conforto

Level 10
  • 401Posts
  • 11Oplossingen
  • 228Likes
Of updaten naar Windows 10:grin:
Marco1861

Level 3
  • 979Posts
  • 54Oplossingen
  • 278Likes
@Hummel Welke browser gebruik je?

Uitgelicht topic