Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Gids blijft haperen Ziggo Go App Windows 10

Ziggo Go App gids blijft haperen, niet te gebruiken.

Windows 10 Pro, app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Alle updates Windows en adapter updates geïnstalleerd, alleen Defender als beveiliging.

Iemand een idee over een mogelijke oorzaak?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Topicstarter
Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Voor de meelezers, het probleem wordt opgelost, de Ziggo Go app voor Windows 10 gaat verdwijnen en is het probleem niet meer aanwezig.

https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggo-stopt-met-het-aanbieden-van-de-ziggo-go-app-voor-window...

Eind 2020 stoppen we met het actief aanbieden van Ziggo GO app voor Windows 10. Maak daarom gebruik van Ziggogo.tv. Kijk jij Ziggo GO het liefst via een laptop of desktop? Probeer dan nu de Ziggo GO Web app.

Waarom stopt Ziggo met het aanbieden van Ziggo GO voor Windows 10?
Meer en meer gebruikers van laptops en computers gebruiken Ziggogo.tv om te genieten van hun favoriete tv programma's, films en series. Tegelijkertijd zien we ook dat er steeds minder gebruik wordt gemaakt van de Windows 10 app in de Microsoft Store. Wij hebben er alle vertrouwen in dat we met Ziggogo.tv jou een gelijkwaardige ervaring bieden en kijken we er naar uit om Ziggo GO nog verder te verbeteren.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Be rt , sorry ik kom dit topic nu pas tegen! 

Is dit nu nog zo? 

Bert
Topicstarter
Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Het is nog steeds zo en ik zie de haperingen in het TV KIJKEN en TV & REPLAY scherm, verder zijn er nergens haperingen te zien.

Hierdoor is er geen opname te plannen of ver terug te gaan in de gids om replay te gebruiken, de gids gaat steeds terug naar de beginstand.

Bij live kijken en replay geen haperingen.

Zowel met wifi als bekabelde aansluiting.

 

Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes

Bij mij start de ZiggoGo app op W10 niet eens op, zelfs niet na de update van gisteren...

emiliovisser

Level 9
  • 331Posts
  • 30Oplossingen
  • 94Likes

@Arnold1310 , Misschien even de Ziggo Go applicatie opnieuw instellen.  

(Start> Instellingen> Apps> Ziggo Go opzoeken en dan kiezen voor Geavanceerde opties> Knop Beëindigen indrukken en daarna knop Opnieuw instellen.

 

Lukt dit niet,  dan de Ziggo Go applicatie helemaal verwijderen en opnieuw installeren van uit Microsoft Store.

emiliovisser

Level 9
  • 331Posts
  • 30Oplossingen
  • 94Likes

@Be rt , Ik ervaar dit niet.  Speelt dit probleem nog met de nieuwste versie? versie 2.15.5.0.

Bert
Topicstarter
Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@emiliovisser Jawel, bij beide Windows machines, maar het kan ook makkelijk in die machines zitten na één of andere update.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Hallo @Be rt 

Wat vreemd dat jij haperingen constateert in de Ziggo Go applicatie voor Windows 10. Ik heb even met mijn eigen Windows 10 laptop getest en ervaar deze problemen niet.
Kun je controleren of alle recente updates voor Windows geïnstalleerd zijn? En kun je naast de Ziggo Go app voor Windows ook nog kijken hoe Ziggo Go werkt via www.ziggogo.tv ?

Bert
Topicstarter
Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ziggo Go TV geen hapering te zien, vlot en feilloos.

Alles op de laptop is van A tot Z geupate wat betreft software en hardware en drivers, geen andere blokkers/antivirussen dan Defender en alles standaard ingesteld.
Geen vreemde andere zaken waar te nemen op de laptop, ook niet in diepere lagen. 

Ik ben nog af en toe dieper in Windows zoekende naar een mogelijke oorzaak.

Bert
Topicstarter
Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Voor de meelezers, het probleem wordt opgelost, de Ziggo Go app voor Windows 10 gaat verdwijnen en is het probleem niet meer aanwezig.

https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggo-stopt-met-het-aanbieden-van-de-ziggo-go-app-voor-window...

Eind 2020 stoppen we met het actief aanbieden van Ziggo GO app voor Windows 10. Maak daarom gebruik van Ziggogo.tv. Kijk jij Ziggo GO het liefst via een laptop of desktop? Probeer dan nu de Ziggo GO Web app.

Waarom stopt Ziggo met het aanbieden van Ziggo GO voor Windows 10?
Meer en meer gebruikers van laptops en computers gebruiken Ziggogo.tv om te genieten van hun favoriete tv programma's, films en series. Tegelijkertijd zien we ook dat er steeds minder gebruik wordt gemaakt van de Windows 10 app in de Microsoft Store. Wij hebben er alle vertrouwen in dat we met Ziggogo.tv jou een gelijkwaardige ervaring bieden en kijken we er naar uit om Ziggo GO nog verder te verbeteren.

Uitgelicht topic