Beantwoord

Geen toestemming voor Replay en Ziggo GO

  • 15 juli 2019
  • 9 Reacties
  • 238x Bekeken

https://community.ziggo.nl/community-archief-226/geen-toestemming-voor-functies-tv-kijken-en-tv-gids-replay-tv-via-ziggo-go-app-25327
icon

Best beantwoord door Michael Ziggo 22 juli 2019, 13:17

Hoi @Bram04242,

Het meest voor de hand liggende heb ik nog niet gecheckt. Het lijkt erop dat je klantnummer niet geregistreerd is. Hierdoor krijg je deze melding. Wil je hier eens achteraan gaan? Registreren kan via https://account.ziggo.nl/account/registreren/ziggo-contract en je klantnummer vind je onder andere op je factuur.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

9 Reacties

Reputatie 7
Hoi @Bram04242, welkom hier!

Wat ervaar je precies? In het topic waar je naar verwijst gaat het over een situatie na een pakketwijziging, dat is bij jou zo te zien niet het geval. Wil je dus iets meer informatie geven? Dan kan je beter geholpen worden.
Hi Michael,

Nee, direct vanaf de start van mijn abonnement krijg ik (en jullie) het niet voor elkaar om via de app of via ziggogo.tv beeld te krijgen. Na herstart, programma opnieuw installeren en andere opties, zie ik nog steeds onderstaand beeld.

ik hoor graag van jullie hoe op te lossen.

gr, Bram

Reputatie 7
Hoi @Bram04242,

Wil je het vanavond nog eens proberen? Ik heb je abonnement vanaf hier eens ververst.
Hi Michael,

nog steeds geen mogelijkheid. Heb app gewist en opnieuw gedownload, still no result... 😱

wat nu?

gr, Bram
Reputatie 7
Hoi @Bram04242,

Krijg je hetzelfde wanneer je het via de site probeert? www.ziggogo.tv Ik ben benieuwd!
Nee ook niet helaas... 😱
Reputatie 7
Hoi @Bram04242,

Het meest voor de hand liggende heb ik nog niet gecheckt. Het lijkt erop dat je klantnummer niet geregistreerd is. Hierdoor krijg je deze melding. Wil je hier eens achteraan gaan? Registreren kan via https://account.ziggo.nl/account/registreren/ziggo-contract en je klantnummer vind je onder andere op je factuur.
Hi Michael,

Ik stuur je een PM na de terchte opmerking van Pasi
Reputatie 3
Badge +2
Ik weet niet of het slim is, om al deze persoonlijke gegevens zo publiek bekend te maken. Misschien moet je hier en daar ( b.v je volledige naam en je postcode/huisnummer ) iets verwijderen/wegstrepen en deze gegevens via een PM naar @Michael Ziggo sturen.