1
Vraag
2
Reacties
hesswe

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen toestemming op ZiggoGO na omzetten abonnement

Hallo community,

sinds 15-08 ben ik in het bezit van een Next box en sinds 2 weken werkt deze naar tevredenheid (door omstandigheden niet eerder geïnstalleerd), maar sinds ik over ben gegeaan op de Next box werkt mijn Ziggo Go app niet meer.
Niet op de mobiele apperatuur (Android), niet op Windows10 en ook niet in de browser (Firefox, InternetExplorer).
Ik ben ingelogd in de app/browser en de rekeningen zijn betaald.

Wanneer ik in de app inlog krijg ik de melding "Geen toestemming"
Wanneer ik via de browser inlog krijg ik de melding "Geen zenders beschikbaar"

Nu heb ik na het lezen van topics begrepen dat het even kan duren, maar 2 weken lijkt mij toch een redelijk lange termijn.
Heeft iemand een goede sugestie?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey hesswe . Welkom hier!
Ik ga graag samen met je op onderzoek uit om te kijken wat er aan de hand is.

Wat me opvalt is dat je zegt dat ZiggoGO niet werkt sinds de overstap op de mediabox Next. Maar op je adres vind ik een heel nieuw abonnement sinds augustus. Met dus ook een heel nieuw klantnummer. En niet een bestaand abonnement (klantnummer) dat is overgezet.

Log je op ZiggoGO wel in met het mijnZiggo account van je nieuwe klantnummer?

Bekijk in context

6 Reacties 6
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi hesswe
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Als eerst natuurlijk excuus dat je zo lang op een antwoord moet wachten. Of ik een antwoord heb, dat weet ik niet, maar ik ga mijn best doen om je te helpen. Heb je al eens in telefoon de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? En heb je op de browsers al eens je koekjes delete? Dit zou je eens kunnen proberen, kijken of dat lukt.

Daarnaast is het beter om op geen enkele browser iets van add blockers te gebruiken. Daar zou je ook even naar kunnen kijken. Ik neem aan dat je in je MIJN ZIGGO alles wel goed hebt staan en dat je zender pakket prima op orde is? Eventueel zou je nog kunnen proberen om je MIJN ZIGGO wachtwoord aan te passen en daarmee opnieuw in te loggen in je apps. Soms kan daar ook wel eens een foutje in sluipen.

Ik ga je topic ook gelijk onder de aandacht brengen bij een Ziggo medewerker. Dan kan die ook gelijk voor je kijken wat er aan de hand is op de achtergrond. Misschien zit er daar wel een foutje. Laten we hopen dat het probleem snel is opgelost.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey hesswe . Welkom hier!
Ik ga graag samen met je op onderzoek uit om te kijken wat er aan de hand is.

Wat me opvalt is dat je zegt dat ZiggoGO niet werkt sinds de overstap op de mediabox Next. Maar op je adres vind ik een heel nieuw abonnement sinds augustus. Met dus ook een heel nieuw klantnummer. En niet een bestaand abonnement (klantnummer) dat is overgezet.

Log je op ZiggoGO wel in met het mijnZiggo account van je nieuwe klantnummer?
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Oh Lycke Ziggo, dat wist ik niet. Krijgt iedereen een nieuw klantnummer?
Hmm, dit is natuurlijk al wel 100x geschreven maar heb ik niet gezien, druk met andere topic op de Community. Zou wel mooi zijn als het daarmee oplost. Ga het zeker onthouden en hoop dat hesswe een terug koppeling geeft.
hesswe
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Ziggo wrote:
...
Log je op ZiggoGO wel in met het mijnZiggo account van je nieuwe klantnummer?


Hallo Lycke Ziggo , daar heb ik niet bij stil gestaan, dus nee, ik log niet in met mijn nieuwe klantnummer.

Komt in het kader hiervan wel een andere vraag op:
Kan ik het klantnummer in mijn account aanpassen, of mijn oude account verwijderen en een nieuw account aanmaken?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Dat gaat helaas niet. Je zult echt een nieuw account met een nieuwe gebruikersnaam/wachtwoord moeten aanmaken.
hesswe
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je, dan weet ik wat me te doen staat.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic