Silvester

Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Geen toegang zenders combinatiepakket Ziggo Sport Totaal + Fox Sports Eredivisie Ziggo Go

Sinds enkele dagen zijn in mijn zenderlijst van de Ziggo go app de zenders Foxsports 2 en 3 en Ziggosport extra zenders verdwenen (ik heb ziggo sport totaal met fox sports abbo).
op mijn tv bestaan deze nog wel.….

Veel al geprobeerd, reset modem, verwijderen en herinstallatie app, alle zenders uit en aan, etc.

Wie heeft raad?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

Goedemorgen @Silvester,

Welkom terug! Jammer dat je inspanningen nog niet zijn beloond! Er speelde inderdaad een bekend probleem, zoals @Tom. aangaf. In onze achterliggende systemen waren de abonnementsrechten bij meerdere klanten plotseling verdwenen. Inmiddels zijn de rechten per getroffen klantnummer handmatig toegevoegd. Dat betekent dat je weer toegang hebt tot deze zenders via Ziggo GO. Mocht je nog geen toegang hebben, log dan even uit en weer in. Hierna werkt het hoe dan ook .

Bekijk in context

4 Reacties 4
Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Het probleem is bekend.

Er word door ziggo hard aan gewerkt om het op te lossen?

Silvester
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ok dank! (Diegene die ik net sprak bij de klantenservice was daar kennelijk niet van op de hoogte…..)

Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

Graag gedaan!

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

Goedemorgen @Silvester,

Welkom terug! Jammer dat je inspanningen nog niet zijn beloond! Er speelde inderdaad een bekend probleem, zoals @Tom. aangaf. In onze achterliggende systemen waren de abonnementsrechten bij meerdere klanten plotseling verdwenen. Inmiddels zijn de rechten per getroffen klantnummer handmatig toegevoegd. Dat betekent dat je weer toegang hebt tot deze zenders via Ziggo GO. Mocht je nog geen toegang hebben, log dan even uit en weer in. Hierna werkt het hoe dan ook .

Uitgelicht topic