Geen opname knop meer in ziggo app met beta IOS

Sinds ik beta tester ben van Apple, krijg ik in IOS11 de opname knop een fractie van een seconde op het scherm te zien waarop deze en de twee overige knoppen volledig verdwijnen. Hetgeen betekend dat je dus geen opname in kan stellen. Onze andere toestellen draaiende op IOS10 hebben dit probleem niet!! Misschien een uitdaging voor de ontwikkelaar van de Ziggo go app? voordat IOS11 in de markt gezet wordt door Apple! Heb ter illustratie een screenshot bijgevoegd....

15 Reacties

Reputatie 4
Badge +10
Beta testsoftware wordt nog vaak veranderd tot die uitgerold wordt, hier kan een software maker niet op bouwen.
Voor hetzelfde geld wijzig je iets in de software wat in de later versies weer niet werkt of hele vreemde dingen doet.
Bert dank voor je reactie, het is mij wel duidelijk hoor, maar na beta nr 8 en een paar dagen voor de release zou je zeggen.... Nou we wachten het maar af dan, hoop dat het voor de release weer werkt om een hoop gedonder te voorkomen...
Ik heb hetzelfde probleem. Je zou toch verwachten dat dit inmiddels wel opgelost is. iOS 11 komt nu heel snel.
Reputatie 4
Badge +10
Maar wat veranderd er nog in de definitieve versie van IOS11 wat nog niet bekend is?
Ik heb nu de GS versie van iOS 11 op mijn iPhone staan en het probleem blijft: ik kan geen opnames inplannen met Ziggo Go. Aangezien de GS ( Golden Standard) versie ook de definitieve versie zal zijn van IOS 11 is het nu aan Ziggo om het geheel weer werkend te krijgen lijkt mij. Er komen geen nieuwe versies / updates meer voor IOS 11. Dus wat doet Ziggo hier aan ?
Nou zoals gewoonlijk geen enkele reactie van hun zijde, zie mijn eerste opmerking ze wachten gewoon tot alle ellende los barst... Erg professioneel!!!
Reputatie 4
Badge +10
Waarom zou Ziggo op de eerste dag van uitgifte van iOS 11 Golden Master een reactie geven op iets waar nu pas op ontwikkeld kan worden.

Daarnaast kan het ook nog een bug in de Golden Master zitten na uittesten van alles en komt het op een andere manier weer in orde.
De app werkt niet goed vanaf de eerste dag van de IOS 11 beta's, volgende week komt de definitieve versie uit, en dan werkt de app niet goed. Waar denk je waar de Beta versies voor zijn? Om uit te proberen of alles werkt, dus zeker voor de App ontwikkelaars! Dus of ze hebben het probleem al gezien en komen volgende week met een nieuwe goed werkende versie van de Ziggo Go app of ze lopen achter de feiten aan.....
Reputatie 4
Badge +10
Je vergeet een eventuele bug die ook kan zitten in de iOS 11 Golden Master en eerdere beta versies.
Software ontwikkelen met apps betekend van 2 kanten bekijken.
Uiteraard kan het van 2 kanten komen. Mijn TomTom app deed het eerst ook niet goed na de eerste beta, maar na de tweede werkte hij wel weer goed. Kennelijk zat er dus iets niet goed. Maar na zoveel versies nog steeds dezelfde fout hebben kan meer te maken hebben met het feit dat de Ziggo Go app niet geschikt is voor IOS 11. Dan moet Ziggo aan het werk. Er kan inderdaad een bug in zitten, maar misschien kan Ziggo dat dan melden. Nu heb ik mijn iPad nog draaiend op IOS 10.3.3 en kan daarmee wel opnames instellen. Maar wachten met de iPad te updaten naar IOS 11.... Wel jammer, want vooral voor de iPad heeft IOS 11 veel mooie nieuwe features.
Hier exact hetzelfde hoor heb de iPad ook nog op IOS 10 werken alleen voor de Ziggo app!!!!
Er schijnt een nieuwe , IOS 11 geschikte , versie klaar te staan. Die wordt vrijgegeven voor de officiële lancering van IOS 11. Dus het moet goed komen👌
Nieuwste versie net gedownload, en nu werkt alles weer in IOS 11 zoals het was. Ik kan weer opnames instellen. Top!
Ja hier hetzelfde... Dus niet de bèta maar toch de app !!!😂
Reputatie 4
Badge +10
@AltijdWat👍

Reageer

Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics