1
Vraag
2
Reacties
Wim Poort

Level 1
  • 86Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Geen omschrijving van programma bij verder kijken (iPad)

Bij bewaard en dan bij verder kijken zie ik het beeld groter worden en niet meer wat het voor een serie is, wel het beeld is.
dat is lastig wie weet een oplossing. Dit is op mijn iPad air
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wim Poort
Topicstarter
Level 1
  • 86Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb het zelf gevonden. Het heeft te maken met de instelling vette tekst (onder Instellingen - Beeldscherm).

Bekijk in context

13 Reacties 13
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hoi Wim, ik heb hier helaas geen tablet tot mijn beschikking. Kun je een screenshot maken van het scherm waar je problemen mee hebt en die met ons delen?
Wim Poort
Topicstarter
Level 1
  • 86Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Hierbij de screenshot:
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hm, op kantoor heb ik een collega gevonden met een iPad Pro maar daarmee kunnen we in ditzelfde menu wel gewoon de titels zien onder alle plaatjes. :neutral_face:

Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
iOS en de Ziggo GO app zijn ook helemaal up-to-date?
Wim Poort
Topicstarter
Level 1
  • 86Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Alles is up to date. Bij bewaard en kijklijst is het wel goed.in het begin is het bij verder kijken ook goed maar binnen een paar seconden wordt het beeld groter en verdwijnen de titels.

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

@EnergieBoy - Heb jij toevallig een iPad Air waarmee je dit fenomeen kunt controleren?

 

En kun je het scherm ook draaien of staat hij vast in landscape mode? Ben benieuwd of het in portrait mode hetzelfde is.

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi@Wim Poort &@Mark Ziggo 

Ik heb even gekeken maar ik zie wel gewoon normaal de naam van het programma dat ik verder wil kijken. Nu weet ik niet of het over programma’s gaat of om series, want ik heb alleen programma’s…. oh nee, ik heb ook een serie: First Dates en Ballers (die staat er ook met naam).

 

Daarnaast kan je met een iPad Pro niet kantelen, als de app opstart dan moet je hem al in landscape gebruiken. Ik heb een iPad Pro 12,9” en dit probleem ken ik dus niet. Verwacht niet echt dat het bij een andere iPad anders zal zijn, maar dat kan ik niet controleren. 

Laatste update wel op de iPad staan? iOS 13.1.2? En ook zeker de laatste Ziggo GO app erop?

 

Dit zie ik overigens 🙂

 

Wim Poort
Topicstarter
Level 1
  • 86Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik zie nu het bijgaande en nog steeds zonder naam van programma en of serie. De allerlaatste update van alles en ook opnieuw opgestart. Ziggo go alleen in landschap . Ik heb een iPad Air 2. Mijn vrouw heeft een iPad Air , de 1e, die werkt wel goed

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Alleen op een iPad Air 2 gaat dit dus fout (voor zover nu getest).

Ik neem aan dat het eerder wel goed heeft gewerkt?
En sinds wanneer speelt dit probleem ongeveer?

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Ja, dat is wel vreemd. Ik kan niet verder controleren want ik heb geen andere iPad hier. Ik weet wel dat er ook verschillen zijn tussen de iPad Air 2 en iPad Air in de iOS 13 update versie. Daar zitten ook wat andere dingen in en de een kan iets meer dan de ander. Misschien ligt het daar aan en heeft de app van Ziggo GO daar dan ook last van.

Dat is dus echt iets voor Ziggo om uit te zoeken. Sorry dan ik je er niet verder mee kan helpen.

Wim Poort
Topicstarter
Level 1
  • 86Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Het werkt inderdaad alleen op mijn ipad2 niet. Het heeft altijd goed gewerkt. Ik denk sinds de laatste update naar 1.3.2

Wim Poort
Topicstarter
Level 1
  • 86Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb het zelf gevonden. Het heeft te maken met de instelling vette tekst (onder Instellingen - Beeldscherm).

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Wim Poort wrote:

Ik heb het zelf gevonden. Het heeft te maken met de instelling vette tekst.

Held! Hoe bedoel je de instelling ‘vette tekst’ trouwens? Is dat iets wat je in de algemene instellingen op de iPad kunt aanpassen of moet dat in de Ziggo GO app zelf?

Wim Poort
Topicstarter
Level 1
  • 86Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Bij beeldscherm bij instellingen op de ipad

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic