Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Geen omschrijving van programma bij verder kijken (iPad)
Een reactie in dit topic is gekozen als oplossing:Bekijk oplossing
Bij bewaard en dan bij verder kijken zie ik het beeld groter worden en niet meer wat het voor een serie is, wel het beeld is. dat is lastig wie weet een oplossing. Dit is op mijn iPad air
Hoi Wim, ik heb hier helaas geen tablet tot mijn beschikking. Kun je een screenshot maken van het scherm waar je problemen mee hebt en die met ons delen?
Hm, op kantoor heb ik een collega gevonden met een iPad Pro maar daarmee kunnen we in ditzelfde menu wel gewoon de titels zien onder alle plaatjes. :neutral_face:
Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? iOS en de Ziggo GO app zijn ook helemaal up-to-date?
Alles is up to date. Bij bewaard en kijklijst is het wel goed.in het begin is het bij verder kijken ook goed maar binnen een paar seconden wordt het beeld groter en verdwijnen de titels.
Ik heb even gekeken maar ik zie wel gewoon normaal de naam van het programma dat ik verder wil kijken. Nu weet ik niet of het over programma’s gaat of om series, want ik heb alleen programma’s…. oh nee, ik heb ook een serie: First Dates en Ballers (die staat er ook met naam).
Daarnaast kan je met een iPad Pro niet kantelen, als de app opstart dan moet je hem al in landscape gebruiken. Ik heb een iPad Pro 12,9” en dit probleem ken ik dus niet. Verwacht niet echt dat het bij een andere iPad anders zal zijn, maar dat kan ik niet controleren.
Laatste update wel op de iPad staan? iOS 13.1.2? En ook zeker de laatste Ziggo GO app erop?
Ik zie nu het bijgaande en nog steeds zonder naam van programma en of serie. De allerlaatste update van alles en ook opnieuw opgestart. Ziggo go alleen in landschap . Ik heb een iPad Air 2. Mijn vrouw heeft een iPad Air , de 1e, die werkt wel goed
Ja, dat is wel vreemd. Ik kan niet verder controleren want ik heb geen andere iPad hier. Ik weet wel dat er ook verschillen zijn tussen de iPad Air 2 en iPad Air in de iOS 13 update versie. Daar zitten ook wat andere dingen in en de een kan iets meer dan de ander. Misschien ligt het daar aan en heeft de app van Ziggo GO daar dan ook last van.
Dat is dus echt iets voor Ziggo om uit te zoeken. Sorry dan ik je er niet verder mee kan helpen.
Ik heb het zelf gevonden. Het heeft te maken met de instelling vette tekst.
Held! Hoe bedoel je de instelling ‘vette tekst’ trouwens? Is dat iets wat je in de algemene instellingen op de iPad kunt aanpassen of moet dat in de Ziggo GO app zelf?
Via Marktplaats en andere tweedehands platformen worden de zeshoekige
SmartWifi pods van Ziggo regelmatig aangeboden. Wat op het eerste
gezicht een mooie deal lijkt, blijkt het toch vaak een spreekwoo...