Vraag

Geen HBO series meer kijken via Ziggo GO app

  • 14 juni 2019
  • 5 Reacties
  • 538x Bekeken

Vanaf deze kan ik geen series meer kijken via de app. Melding is hier is een abonnement voor nodig. Dat hebben we. De app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, zonder resultaat. Op de tv werkt alles wel. Wat gaat hier fout?
Groet Hennie

5 Reacties

Reputatie 7
Hoi @Hennieziggo
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Wat vervelend, dit moet natuurlijk opgelost kunnen worden ;)
Heb je deze pas net? Want dan kan het zijn dat het administratief nog niet helemaal is verwerkt (kan 24 tot 48 uur duren). Heb je dan nog steeds geen HBO dan zou je nog eens contact op kunnen nemen met de klantenservice van Ziggo.

Anders even wachten tot er een moderator langs komt en die voor je kan kijken of alles goed staat. In ieder geval, het komt vast en zeker goed.

** ik ga even een melding maken van je naam, je mag namelijk het woord Ziggo niet in je naam gebruiken. **
Reputatie 7
Vanaf deze kan ik geen series meer kijken via de app. Melding is hier is een abonnement voor nodig. Dat hebben we. De app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, zonder resultaat. Op de tv werkt alles wel. Wat gaat hier fout?
Groet Hennie

Hoi @Henniez , ik kijk graag wat ik voor je kan doen. Kun je een voorbeeld geven van een serie die je niet via de app kunt kijken en wel op de tv?
Ik heb hetzelfde probleem. HBO geen probleem op de Mediabox Next. Probeer je dit via Ziggo Go, dan volgt idd de melding dat daar een abonnement voor nodig is.

Een aan de kijklijst toegevoegde serie kun je wel probleemloos kijken via Ziggo Go. Dan wordt het abonnement dus wel herkend.

Bijvoorbeeld de serie The Pacific

** Test informatie verwijderd **
Reputatie 7
Hi @DiLonghi
Grappig dat jij zegt dat je aan je kijklijst toegevoegd serie wel probleemloos kan kijken via Ziggo Go. Bij mij was het nu juist andersom. In mijn kijklijst toegevoegde series kan ik NIET zien. Ik moet echt via M&S om daar de series (of film) pakken die ik graag wil zien en dan pas doet die het via Ziggo Go. Via Mediabox Next, geen probleem.

Grappig dat jij het dus net andersom hebt. Werk aan de winkel voor Ziggo 🙂
Hi @DiLonghi
Grappig dat jij zegt dat je aan je kijklijst toegevoegd serie wel probleemloos kan kijken via Ziggo Go. Bij mij was het nu juist andersom. In mijn kijklijst toegevoegde series kan ik NIET zien. Ik moet echt via M&S om daar de series (of film) pakken die ik graag wil zien en dan pas doet die het via Ziggo Go. Via Mediabox Next, geen probleem.

Grappig dat jij het dus net andersom hebt. Werk aan de winkel voor Ziggo :)

Dat is inderdaad apart. Beetje combineren in beide situaties en het probleem is opgelost. Het beste van beide werelden 😉 De ontwikkeling mbt Ziggo Go op Android TV is top en werd ook tijd. Dan geen gedoe meer met kastjes en CI... Gewoon via de App alles in de cloud.

Reageer