Beantwoord

Geen abonnement op ipad


Gisteren nieuwe mediabox ontvangen. Nu wil ik de iPad Ziggo Go app gebruiken en tv kijken. De meeste zenders zijn NIET te selecteren, er staat GEEN ABONNEMENT. Maar dit klopt niet. Het gaat om bijna alle zenders die ik niet kan zien op de iPad.

App al een keer opnieuw geinstalleerd, werkt niet.

Wat nu?
icon

Best beantwoord door Dave- 11 april 2019, 22:51

Het kan even duren voor je Media Box zichtbaar wordt in de Ziggo Go App.

omdat die er nog niet instaat kan je weinig doen met de app. Misschien morgen even proberen.

Beste dan even uitloggen en weer opnieuw inloggen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +23
Het kan even duren voor je Media Box zichtbaar wordt in de Ziggo Go App.

omdat die er nog niet instaat kan je weinig doen met de app. Misschien morgen even proberen.

Beste dan even uitloggen en weer opnieuw inloggen.
Reputatie 7
Badge +26
Zijn de gegevens al bijgewerkt in "Mijn Ziggo"?
Reputatie 7
Hoi @johan821
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Wat leuk zeg, je hebt een nieuwe Mediabox ontvangen. Erg vervelend natuurlijk dat dan nog niet alles werkt maar wat Garfield en Robbo al melden, het duurt altijd even voor je nieuwe Mediabox zichtbaar is en je gegevens moeten dan zijn bijgewerkt in je Mijn Ziggo.

Meestal is het zo dat je na 24 uur wel kunt kijken en anders toch nog even geduld hebben. Als een moderator je bericht ziet zal die wel even met je mee kunnen kijken. Maar voor nu is het toch nog even afwachten tot het allemaal administratief in orde is gemaakt.

Succes en veel plezier met je nieuwe Mediabox!