Beantwoord

Full screen Ziggo GO app bij iPhone XS


Ik heb het probleem dat als ik de Ziggo GO app full screen maak op mijn iPhone XS (mijn telefoon horizontaal houd), dan wordt het scherm afgekapt waardoor de ondertiteling niet meer te lezen is.
App is up to date, iPhone ook.

Op de foto zie je een voorbeeld. Het is bij alle zenders zo.

icon

Best beantwoord door Sander Ziggo 22 januari 2019, 10:33

Goede vraag @Lieszzx! Dit kijkt natuurlijk niet lekker weg. Ik vrees dat je het beeld hebt ingezoomd. Zodra je het beeld weer uitzoomt, (pinch out) kun je ondertiteling weer lezen. Aan beide weerszijde heb je dan een zwarte balk. Check anders ook even dit topic.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

1 Reactie

Reputatie 7
Goede vraag @Lieszzx! Dit kijkt natuurlijk niet lekker weg. Ik vrees dat je het beeld hebt ingezoomd. Zodra je het beeld weer uitzoomt, (pinch out) kun je ondertiteling weer lezen. Aan beide weerszijde heb je dan een zwarte balk. Check anders ook even dit topic.