Mattie_vb

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutmelding bij live tv kijken via Ziggo GO - iPhone 11

Beste,

Ik wil via de ziggo Go app TV kijken. Alleen blijft de app, ook na opnieuw installeren en in/uitloggen, aangeven dat ik geen tv kan kijken. Er staat; 

niet beschikbaar, kan video niet afspelen. 
 

hoe kan dit? En hoe kan ik dit verhelpen? Ik heb een iPhone 11 Pro als toestel.

groet,

mattie

4 Reacties 4
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

al eens uitgelogd en opnieuw ingelogd?

heb je de de iphone al eens opnieuwe opgestart

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Mattie_vb 
Een warm welkom hier!

We zijn inmiddels alweer een paar dagen verder. Hoe hangt de vlag er op dit moment bij? Loop je nog steeds tegen dit probleem aan met de Ziggo GO App i.c.m jouw iPhone 11? Zo ja, laat het ons dan vooral weten. Ik ben dan ook benieuwd of je het probleem ook ervaart via www.ziggogo.tv en via de Ziggo GO App op andere device(s).

Mattie_vb
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Jaa dit probleem is nog steeds

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Hi @Mattie_vb!

Is het een nieuw toestel waar je dit probleem op ervaart? Heb je handmatig uit- en opnieuw ingelogd bij de app om te checken of dat het probleem verhelpt? Test ook vooral nog eens of je account wel goed functioneert door op ziggogo.tv een stream te starten of bijvoorbeeld met een ander device. Zo kunnen we nog het één en ander uitsluiten 🙂

Uitgelicht topic