RobinDePobin

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Foutmelding 2473 Chromecast

Sinds vandaag heb ik de hele dag al een foutmelding met de code 2473 wanneer ik wil casten naar de chromecast. Ik heb de klantenservice gebeld en werd verteld dat ik hier een bericht moest achterlaten. Wat kan ik doen om dit te verhelpen?

10 Reacties 10
WOLFRAAM

Level 4
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb  het zelfde probleem maar dan met het streamen vanaf me Android tablet, en natuurlijk ziggo go "zoals altijd wordt dit als eerste gezegd" opnieuw installeren, werkt dus ook niet. WANNER WERK HET NOU EENS GOED!

Tammiepul

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Word er kots ziek van elke x zelfde gezever

Al 3 x opnieuw opgestart en niks

WOLFRAAM

Level 4
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Misschien willen ze dat we toch een tweede ziggobox aanschaffen, nu nog gratis!

WOLFRAAM

Level 4
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

 

CarlaP

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

21.39h in Brabant, nog steeds hetzelfde probleem... is niet leuk meer…

 

patrickloo

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier ook, gisteren werkte alles nog, nu foutmelding, alleen bij ziggo go, al het andere zoals npo start, youtube, kijk etc. Cast gewoon zonder problemen

Steffanieee

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier hetzelfde probleem. Ligt dus niet aan mij! Betaal elke maand de hoofdprijs voor Ziggo, dan hebben we problemen met casten en dan weer gezeik met de WiFi.... Het houd nooit op..

Tammiepul

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nu heb ik foutmelding 2002 .

Dirk (DDB)

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nog steeds (sinds gisteren) krijg ik de foutcode 2473 op de Go app in combinatie met de Chromecast.


Via de Ziggo Web App in combinatie met de Chromecast krijg ik ook geen verbinding en krijgt men (helaas) geen foutcode omdat het anders voor de techneuten wat handiger zou zijn om de fout te kunnen achterhalen.

Hopelijk komt  er snel een oplossing.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Goedemorgen! 
Ik houd jullie in dit topic op de hoogte over de storing met betrekking tot ZiggoGO en de chromecast. 

Uitgelicht topic