Maryse1985

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutmelding 2032 Ziggo GO

Als ik op mijn mobiel een programma verder wil kijken, wat ik gister op de tablet keek, krijg ik de foutmelding 2032.

Zoals in eerder topic aangegeven werd, heb ik de app drm info gedownload. Hierbij de gegevens.

Hoe kan ik het probleem oplossen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

Best beantwoord door Alex Ziggo (Zie origineel topic: https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/android-ziggo-go-kan-de-video-niet-afspelen-2030-2031-2032-20...)

Hi allen,

Goed nieuws! Gisteren is de nieuwe update verschenen voor zowel iOS als Android. Dit lost de problemen met deze foutmelding op. Controleer dus gauw in je app store of je de laatste update hebt. Heb je twijfels of gaat er iets niet helemaal goed, installeer de app dan opnieuw, zodat je zeker weet dat je goed zit.

Een aanvulling hierop: Deze meldingen kunnen soms meerdere oorzaken hebben. Het is dus mogelijk dat je het incidenteel nog tegen komt. Dat staat in dit geval los van deze algehele storing die er heeft gespeeld.

Ik ben erg benieuwd naar jullie bevindingen!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Ik zie in dit topic Android - Ziggo GO kan de video niet afspelen (-2032)

Zelfde melding, misschien heb je hier iets aan.

Mark Ziggo wrote:
Mark Ziggo schreef:

Het is ons niet ontgaan dat deze foutmelding de laatste weken ineens vaker optreedt. Het is alleen nog niet helemaal duidelijk waarom, want we kunnen de melding niet goed reproduceren op kantoor. Daarom de vraag aan iedereen om onderstaande vragen volledig in te vullen, dat helpt ons in het onderzoek:

  • Merk en type apparaat: (Bijv. Samsung Galaxy Tab A)
  • Android versie: 
    • Heb je hier nog een speciale versie van geinstalleerd? (bijv: LineageOS)
  • Is je origineel of heb je deze geroot?
  • Heeft het toestaan van apps uit onbekende bronnen het probleem opgelost? (Instellingen - Beveiliging - Onbekende bronnen, dit kan per Android versie verschillen)
  • Waarbij zie je deze foutmelding:
    • Bij Live TV?
    • Bij Replay?
    • Bij Movies & Series?
    • Bij Opnames? (alleen icm een Mediabox Next)

Update 07-05: De ontwikkelaars van Ziggo GO hebben een vermoeden waar de oorzaak in zit, maar hebben daar meer informatie bij nodig van de gebruikers. Daarbij kunnen jullie ons helpen!

  1. Installeer de app DRM Info (Play Store link)
  2. Open de app en scroll naar beneden
  3. Maak een screenshot waar de ClearKey CDM en Widevine CDM info volledig op staat
  4. Stuur het screenshot aan ons door in een reactie op dit topic

Onderstaand een voorbeeld van mijn telefoon hoe het er ongeveer uit moet zien. Maak je geen zorgen, hier staat geen persoonlijke of gevoelige informatie in.

 

Gerrit Z

Level 1
  • 519Posts
  • 29Oplossingen
  • 83Likes

Welkom op de Ziggo Community @Maryse1985  , leuk dat je hier een kijkje neemt 🙂

@Dave- heeft je inmiddels al gewezen op het juiste topic. Neem dat topic door en dan komt het goed. 

Dit topic sluit ik om het één en ander overzichtelijk te houden.

Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

Best beantwoord door Alex Ziggo (Zie origineel topic: https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/android-ziggo-go-kan-de-video-niet-afspelen-2030-2031-2032-20...)

Hi allen,

Goed nieuws! Gisteren is de nieuwe update verschenen voor zowel iOS als Android. Dit lost de problemen met deze foutmelding op. Controleer dus gauw in je app store of je de laatste update hebt. Heb je twijfels of gaat er iets niet helemaal goed, installeer de app dan opnieuw, zodat je zeker weet dat je goed zit.

Een aanvulling hierop: Deze meldingen kunnen soms meerdere oorzaken hebben. Het is dus mogelijk dat je het incidenteel nog tegen komt. Dat staat in dit geval los van deze algehele storing die er heeft gespeeld.

Ik ben erg benieuwd naar jullie bevindingen!

Uitgelicht topic