Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Goed nieuws! Gisteren is de nieuwe update verschenen voor zowel iOS als Android. Dit lost de problemen met deze foutmelding op. Controleer dus gauw in je app store of je de laatste update hebt. Heb je twijfels of gaat er iets niet helemaal goed, installeer de app dan opnieuw, zodat je zeker weet dat je goed zit.
Een aanvulling hierop: Deze meldingen kunnen soms meerdere oorzaken hebben. Het is dus mogelijk dat je het incidenteel nog tegen komt. Dat staat in dit geval los van deze algehele storing die er heeft gespeeld.
Het is ons niet ontgaan dat deze foutmelding de laatste weken ineens vaker optreedt. Het is alleen nog niet helemaal duidelijk waarom, want we kunnen de melding niet goed reproduceren op kantoor. Daarom de vraag aan iedereen om onderstaande vragen volledig in te vullen, dat helpt ons in het onderzoek:
Merk en type apparaat: (Bijv. Samsung Galaxy Tab A)
Android versie:
Heb je hier nog een speciale versie van geinstalleerd? (bijv: LineageOS)
Is je origineel of heb je deze geroot?
Heeft het toestaan van apps uit onbekende bronnen het probleem opgelost? (Instellingen - Beveiliging - Onbekende bronnen, dit kan per Android versie verschillen)
Waarbij zie je deze foutmelding:
Bij Live TV?
Bij Replay?
Bij Movies & Series?
Bij Opnames? (alleen icm een Mediabox Next)
Update 07-05: De ontwikkelaars van Ziggo GO hebben een vermoeden waar de oorzaak in zit, maar hebben daar meer informatie bij nodig van de gebruikers. Daarbij kunnen jullie ons helpen!
Maak een screenshot waar de ClearKey CDM en Widevine CDM info volledig op staat
Stuur het screenshot aan ons door in een reactie op dit topic
Onderstaand een voorbeeld van mijn telefoon hoe het er ongeveer uit moet zien. Maak je geen zorgen, hier staat geen persoonlijke of gevoelige informatie in.
Goed nieuws! Gisteren is de nieuwe update verschenen voor zowel iOS als Android. Dit lost de problemen met deze foutmelding op. Controleer dus gauw in je app store of je de laatste update hebt. Heb je twijfels of gaat er iets niet helemaal goed, installeer de app dan opnieuw, zodat je zeker weet dat je goed zit.
Een aanvulling hierop: Deze meldingen kunnen soms meerdere oorzaken hebben. Het is dus mogelijk dat je het incidenteel nog tegen komt. Dat staat in dit geval los van deze algehele storing die er heeft gespeeld.
Via Marktplaats en andere tweedehands platformen worden de zeshoekige
SmartWifi pods van Ziggo regelmatig aangeboden. Wat op het eerste
gezicht een mooie deal lijkt, blijkt het toch vaak een spreekwoo...