Beantwoord

Foutmelding 15 bij het opstarten van de Ziggo Go App

• 18 augustus 2019
  • 5 Reacties
  • 644x Bekeken

De ziggo go app geeft een foutmelding 15 na opstart van de app. Enig idee wat dit voor een melding is? Ik heb gebruik een samsung s10. Het is al eerder gevraagd maar zo ver als ik kan lezen is er nog geen oplossing???

icon

Best beantwoord door Cecilia Ziggo 19 augustus 2019, 15:07

Hi @Dgmwolthuis. Tof dat je een kijkje neemt op de Ziggo Community, welkom!

Wat een gek probleem zeg! Vooral ook dat je deze melding krijgt bij het opstarten van de app en je op dat moment nog niet eens daadwerkelijk aan het streamen bent. Hartstikke goed dat je direct ook al meerdere internetverbindingen hebt gecontroleerd, zodat deze mogelijke boosdoener is uitgesloten.😊

Misschien een gekke vraag. Maar als je de foutmelding weg klikt lukt het dan wel om nog via de Ziggo Go App zelf te kijken? Waar ik ook nog benieuwd naar ben is of je de Ziggo Go App al even opnieuw hebt geïnstalleerd? Zo niet, dan wil ik je vragen om dat voor de zekerheid eerst te doen. En ik ben ook nieuwsgierig of je dit probleem op meerdere devices ervaart of dat dit enkel bij de Samsung S10 speelt. Ik zie je reactie vol belangstelling tegemoet! Hoe specifieker we het probleem kunnen maken, hoe beter we kunnen helpen om het op te lossen.
Bekijk origineel

5 Reacties

Ik gebruik de ziggo app alleen op mijn samsung. Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd en tot nu toe nog geen foutmelding 👍
Hi @Dgmwolthuis. Tof dat je een kijkje neemt op de Ziggo Community, welkom!

Wat een gek probleem zeg! Vooral ook dat je deze melding krijgt bij het opstarten van de app en je op dat moment nog niet eens daadwerkelijk aan het streamen bent. Hartstikke goed dat je direct ook al meerdere internetverbindingen hebt gecontroleerd, zodat deze mogelijke boosdoener is uitgesloten.😊

Misschien een gekke vraag. Maar als je de foutmelding weg klikt lukt het dan wel om nog via de Ziggo Go App zelf te kijken? Waar ik ook nog benieuwd naar ben is of je de Ziggo Go App al even opnieuw hebt geïnstalleerd? Zo niet, dan wil ik je vragen om dat voor de zekerheid eerst te doen. En ik ben ook nieuwsgierig of je dit probleem op meerdere devices ervaart of dat dit enkel bij de Samsung S10 speelt. Ik zie je reactie vol belangstelling tegemoet! Hoe specifieker we het probleem kunnen maken, hoe beter we kunnen helpen om het op te lossen.
Reputatie 7
Jeetje, dat is lastig. Dan toch maar even wachten op iemand van Ziggo. Omdat je het al op meerderen punten hebt geprobeerd denk ik ook niet dat het aan je internet instellingen ligt. Je zou nog kunnen proberen op je iPad om die een x te wissen.

Dan begin je net een schone internet instelling. Kan soms ook nog wel eens werken.

Maar dat WiFi gebeuren, heb je daar ook last van bij WiFi punten van een andere provider? En als je bv YouTube opstart of zo?
Hoi, ik heb het al bij het opstarten van de app (al voor het proberen van streamen) Zowel op 4g als meerderen wifi punten (hierdoor is traag internet niet het probleem). Ipv6 had ik al gecontroleerd en is helaas ook niet het probleem
Reputatie 7
Hoi @Dgmwolthuis
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Op een andere topic vraag komt deze info naar voren, deze is door Bert gegeven:
Mogelijk kan ook dit een oplossing zijn: Problemen met trage/slechte verbinding op Android met IPv6?

Ik geef maar even aan dat deze niet van mij af komt, mocht het dan wel lukken is de eer volledig aan Bert 😉

Daarnaast heeft Lycke ook nog een paar vragen aan die topic starter:
Wat voor apparaten gebruik je voor het streamen? En krijg je dit direct in beeld, wanneer je de stream aanzet? Zie je het zowel bij Live TV streamen als bij on demand streamen?

Laten we even kijken of we er op deze manier uit kunnen komen.

Reageer