DAm

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutcode 4004 op ZiggoGO app

Op Ziggo community al paar keer de melding over de foutcode 4004 gezien naar aanleiding van Ziggo Go App.

Ik heb een Lenovo YB1-X90F Yoga tablet. De Ziggo Go App werkte tot vandaag goed.
Ik ontvangen nu na 20-30 seconden de melding dat de video niet langer afgespeeld kan worden en geeft hij 4004 code aan.

De tablet werkt met Android 7.1.1 erop.

Ik heb een paar keer de app verwijderd. Hierna cache geleegd. De tablet uitgeschakeld, opnieuw ingeschakeld en weer de app geïnstalleerd.
Toch weer een foutcode 4004 na 20-30 seconden.

Graag zou ik dit opgelost willen zien. De app. werkte goed, tot vandaag.
48 Reacties 48
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @DAm. Welkom op de Ziggo Community.
Goed dat je deze plek gevonden hebt om je probleem te delen. Helaas heb je nog geen reactie gehad van andere gebruikers, maar ik ben er nu!
Zelf heb ik deze foutcode nog niet vaker gezien (hier), maar ik ben even aan het zoeken geslagen. Ik vond dit topic, dat toch wel heel erg overeenkomt met jouw verhaal. Het vreemde is; dit probleem is een paar maanden geleden opgelost. Maar nu heb jij er toch opnieuw last van!

Ik heb direct @Mark Ziggo er even bij geroepen, omdat hij hier destijds mee bezig is geweest. Hij heeft mij doorverwezen naar de personen/afdeling die dit destijds ook hebben opgelost. En daar ga ik dit nu ook naar uitzetten. Ik hou je op de hoogte!
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey DAm . Kan je mij vertellen welke versie van de app je hebt? (dit zie in menu onder instellingen onderaan staan). Ik weet dat je hem net nieuw geïnstalleerd hebt, maar puur even als extra check 🙂
DAm
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Lycke,
Dit dien ik thuis dan even na te kijken
Ik kom er op terug.
Mvrgr
Dennis
DAm
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Lycke,

Het is versie 2.3.37.

Dennis
Alfisti

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hmm, ik heb het zelfde apparaat en versienrs en ook hetzelfde probleem.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @DAm en @Alfisti. Het probleem dat ooit eerder voor deze foutcode gezorgd heeft, lijkt helaas terug te zijn :-(. @Alfisti, op wat voor apparaat met welk besturingsysteem ervaar jij dit? Er wordt uiteraard gewerkt aan de oplossing!
Alfisti

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi,
Het gaat om een Lenovo YB1-X90F Yogabook tablet met Android 7.1.1. ook ik krijg na enkele seconden code 4004.

gr, Hans
DAm
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Lycke,
Het is alweer 18 dagen geleden maar heeft Ziggo het probleem van -4004 code achterhaald?
Alfisti

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi,
Ik zou ook graag een oplossing willen voor dit probleem.
De foutcode -4004 komt nog steeds iedere keer opzetten en maakt de hele app onbruikbaar.

Zelfde apparaat en zelfde software versie.

Gr, Hans
Marziggie

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Lycke,

Ook hier het probleem weer terug (uit eerdere topic waar je naar refereerde).
Ook hier Android 7.1.1 en Ziggo app 2.3.37 op een Medion P10505.

Zou mogen hopen dat het probleem daardoor bekend is (Mark Ziggo)
en deze keer wel hopelijk snel opgelost kan worden?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey all.

Er wordt momenteel nog steeds aan gewerkt. De voorbeelden hier zet ik allemaal door, zodat zo veel mogelijk informatie verzameld kan worden!
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Even voor de volledigheid; ervaren jullie dit op alle zenders/programma's (nee, je hoeft niet alles te testen ;-). Maar in elk geval dat het op meerdere is). En ervaren jullie het zowel op mobiele data als op de wifi?
Marziggie

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Lycke Ziggo wrote:
Even voor de volledigheid; ervaren jullie dit op alle zenders/programma's (nee, je hoeft niet alles te testen ;-). Maar in elk geval dat het op meerdere is). En ervaren jullie het zowel op mobiele data als op de wifi?


Ik zie het zowel bijvoorbeeld op Veronia als op ZiggoSport, zowel live kijken als TV replay.
Net geprobeerd voor aanvang van CL voetbal (Rode Ster-Liverpool) 2x keer gestopt met code 4004.
Nu loopt de wedstrijd al minuut of 7, zonder problemen.
Ik gebruik alleen via wifi... Nooit problemen, behalve vorig jaar tijdens de problemen gerapporteerd
in dit topic en nu dus weer.
Marziggie

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Update: Na ongeveer 10 minuten wedstrijd vastelopen, opnieuw zender kiezen en na 13 minuten wedstrijd opnieuw vastgelopen.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Bedankt voor de voorbeelden, @Marziggie. Ik heb het doorgezet!
wouterglaser198

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zelfde probleem hier met Lenovo yt3-90f. Heb het met movies series L als ik naar Frozen kijk. Het werkt 10 minuten en daarna deze foutmelding. Daarnaast werkt de projector die in het apparaat zit vlekkeloos met alle content waaronder NPO en Netflix maar geeft een andere melding (je mag het niet op een apparaat bekijken) als ik deze aanzet.
Smarts

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Foutcode 4004 in ZiggoGo App op Lenovo Yoga Tablet. Dit treed frequent op. Graag een oplossing.
claassew

Level 3
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik wil mij graag aansluiten bij deze topic omdat ik exact dezelfde problemen heb op mijn Samsung TAB S tablet. De app is al heel lang onbruikbaar, geen verbetering hierin de laatste maanden. Het probleem speelt meestal als ik sportwedstrijden wil kijken op Ziggo sport. Live voetbal in het weekend zit er meestal niet in, wik wil immers mijn huisgenoten niet lastig vallen met voetbal als ik ook op een tablet kan kijken. Helaas dus.
Ik hoop dat er binnen afzienbare tijd een oplossing komt.
Smarts

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op Lenovo tablet foutcode 4004 na een paar minuten kijken. Dan kun je niet meer verder kijken.
Treedt op bij alle zenders.
Treedt op bij WiFi connection.
Graag snel een oplossing.

Uitgelicht topic