Vraag

Foutcode 4004 op ZiggoGO app

Toon eerste bericht

28 Reacties

Ik heb sinds kort ook dit probleem met de Lenovo Yoga!
Reputatie 7
Hey.

Bedankt voor een ieder die nog altijd met voorbeelden komen. Ondanks dat het wellicht voelt alsof hier niets mee gebeurt; we doen hier zeker wel wat mee!

Kort samengevat; 4004 is een ontzettend moeilijke foutcode om te onderzoeken. Het is namelijk een "algemene" melding, die niet direct op 1 specifiek probleem wijst. Connectieproblemen vallen hier bijvoorbeeld ook over.

Nu komt het bij de voorbeelden hier vooral op een aantal specifieke apparaten voor. Natuurlijk trekken wij dan ook de conclusie: in deze gevallen gaat het niet om een connectieprobleem, maar om een ander issue.

Nu proberen we zaken hier natuurlijk altijd te reproduceren. Dit is vrijwel de enige manier om zaken op de juiste manier op te lossen. En dat is nou net hetgeen we hier nog niet voor elkaar krijgen.

Midden vorig jaar speelde er ook een probleem met deze foutcode. Er is toen iets geïmplementeerd wat bij een grote groep klanten de oplossing is geweest. Momenteel zijn we dus aan het onderzoeken wat dit probleem alsnog/nog steeds/opnieuw veroorzaakt.

duurt het veel te lang? Ja, absoluut. Zijn we hier trots op? Nee, zeker niet. Begrijpen we dat hieruit onvrede naar voren komt? Ja, ook dat zeker wel. Helaas hebben we nu alleen echt nog niet een oplossing en is het wachten dus toch nog daar op.
Zelfde probleem bij mij ook nog steeds en ook nooit weggeweest.
Ik gebruik de app op een Medion tablet.
Overigens op mijn smartphone, Nokia 7 plus, werkt het wel goed.

Reageer