Vraag

Foutcode 4004 op ZiggoGO app


  • Gedreven Ontdekker
  • 5 reacties
Op Ziggo community al paar keer de melding over de foutcode 4004 gezien naar aanleiding van Ziggo Go App.

Ik heb een Lenovo YB1-X90F Yoga tablet. De Ziggo Go App werkte tot vandaag goed.
Ik ontvangen nu na 20-30 seconden de melding dat de video niet langer afgespeeld kan worden en geeft hij 4004 code aan.

De tablet werkt met Android 7.1.1 erop.

Ik heb een paar keer de app verwijderd. Hierna cache geleegd. De tablet uitgeschakeld, opnieuw ingeschakeld en weer de app geïnstalleerd.
Toch weer een foutcode 4004 na 20-30 seconden.

Graag zou ik dit opgelost willen zien. De app. werkte goed, tot vandaag.

31 Reacties

Reputatie 7
Hey @DAm. Welkom op de Ziggo Community.
Goed dat je deze plek gevonden hebt om je probleem te delen. Helaas heb je nog geen reactie gehad van andere gebruikers, maar ik ben er nu!
Zelf heb ik deze foutcode nog niet vaker gezien (hier), maar ik ben even aan het zoeken geslagen. Ik vond dit topic, dat toch wel heel erg overeenkomt met jouw verhaal. Het vreemde is; dit probleem is een paar maanden geleden opgelost. Maar nu heb jij er toch opnieuw last van!

Ik heb direct @Mark Ziggo er even bij geroepen, omdat hij hier destijds mee bezig is geweest. Hij heeft mij doorverwezen naar de personen/afdeling die dit destijds ook hebben opgelost. En daar ga ik dit nu ook naar uitzetten. Ik hou je op de hoogte!
Reputatie 7
Hey @DAm . Kan je mij vertellen welke versie van de app je hebt? (dit zie in menu onder instellingen onderaan staan). Ik weet dat je hem net nieuw geïnstalleerd hebt, maar puur even als extra check 🙂
Beste Lycke,
Dit dien ik thuis dan even na te kijken
Ik kom er op terug.
Mvrgr
Dennis
Beste Lycke,

Het is versie 2.3.37.

Dennis
Hmm, ik heb het zelfde apparaat en versienrs en ook hetzelfde probleem.
Reputatie 7
Hey @DAm en @Alfisti. Het probleem dat ooit eerder voor deze foutcode gezorgd heeft, lijkt helaas terug te zijn 😞. @Alfisti, op wat voor apparaat met welk besturingsysteem ervaar jij dit? Er wordt uiteraard gewerkt aan de oplossing!
Hoi,
Het gaat om een Lenovo YB1-X90F Yogabook tablet met Android 7.1.1. ook ik krijg na enkele seconden code 4004.

gr, Hans
Beste Lycke,
Het is alweer 18 dagen geleden maar heeft Ziggo het probleem van -4004 code achterhaald?
Hoi,
Ik zou ook graag een oplossing willen voor dit probleem.
De foutcode -4004 komt nog steeds iedere keer opzetten en maakt de hele app onbruikbaar.

Zelfde apparaat en zelfde software versie.

Gr, Hans
Beste Lycke,

Ook hier het probleem weer terug (uit eerdere topic waar je naar refereerde).
Ook hier Android 7.1.1 en Ziggo app 2.3.37 op een Medion P10505.

Zou mogen hopen dat het probleem daardoor bekend is (@Mark Ziggo)
en deze keer wel hopelijk snel opgelost kan worden?
Reputatie 7
Hey all.

Er wordt momenteel nog steeds aan gewerkt. De voorbeelden hier zet ik allemaal door, zodat zo veel mogelijk informatie verzameld kan worden!
Reputatie 7
Even voor de volledigheid; ervaren jullie dit op alle zenders/programma's (nee, je hoeft niet alles te testen 😉. Maar in elk geval dat het op meerdere is). En ervaren jullie het zowel op mobiele data als op de wifi?
Lycke Ziggo schreef:

Even voor de volledigheid; ervaren jullie dit op alle zenders/programma's (nee, je hoeft niet alles te testen 😉. Maar in elk geval dat het op meerdere is). En ervaren jullie het zowel op mobiele data als op de wifi?



Ik zie het zowel bijvoorbeeld op Veronia als op ZiggoSport, zowel live kijken als TV replay.
Net geprobeerd voor aanvang van CL voetbal (Rode Ster-Liverpool) 2x keer gestopt met code 4004.
Nu loopt de wedstrijd al minuut of 7, zonder problemen.
Ik gebruik alleen via wifi... Nooit problemen, behalve vorig jaar tijdens de problemen gerapporteerd
in dit topic en nu dus weer.
Update: Na ongeveer 10 minuten wedstrijd vastelopen, opnieuw zender kiezen en na 13 minuten wedstrijd opnieuw vastgelopen.
Reputatie 7
Bedankt voor de voorbeelden, @Marziggie. Ik heb het doorgezet!
Zelfde probleem hier met Lenovo yt3-90f. Heb het met movies series L als ik naar Frozen kijk. Het werkt 10 minuten en daarna deze foutmelding. Daarnaast werkt de projector die in het apparaat zit vlekkeloos met alle content waaronder NPO en Netflix maar geeft een andere melding (je mag het niet op een apparaat bekijken) als ik deze aanzet.
Foutcode 4004 in ZiggoGo App op Lenovo Yoga Tablet. Dit treed frequent op. Graag een oplossing.
Ik wil mij graag aansluiten bij deze topic omdat ik exact dezelfde problemen heb op mijn Samsung TAB S tablet. De app is al heel lang onbruikbaar, geen verbetering hierin de laatste maanden. Het probleem speelt meestal als ik sportwedstrijden wil kijken op Ziggo sport. Live voetbal in het weekend zit er meestal niet in, wik wil immers mijn huisgenoten niet lastig vallen met voetbal als ik ook op een tablet kan kijken. Helaas dus.
Ik hoop dat er binnen afzienbare tijd een oplossing komt.
Op Lenovo tablet foutcode 4004 na een paar minuten kijken. Dan kun je niet meer verder kijken.
Treedt op bij alle zenders.
Treedt op bij WiFi connection.
Graag snel een oplossing.
Reputatie 7
Bedankt voor de voorbeelden, allemaal. Ik heb ook dit doorgestuurd en hoop op een snelle oplossing!
Hallo,
Deze video fout -4004 en tijdmelding is al heel lang bekend bij Ziggo.
Dus verbaasde reacties van hun zijde is erg raar.
De Ziggo Go app kan niet omgaan met een tablet die is geroot.
De Ziggo Go app heeft het ook heel lastig met W10 en de beveiliging.
Op het internet zijn veel meldingen. Helaas geen oplossing. En Ziggo dan? Zij doen niets!
Beste Lycke,

Het probleem is steeds niet opgelost. Krijg nog steeds de code fout -4004, bij bv. Ziggo sport en BBC One. Het probleem loopt alweer 2 maanden.
Reputatie 7
@Jos P.M. De foutmelding 4004 is inderdaad eerder een voorkomend verhaal geweest. Dit was echter in april dit jaar opgelost. Helaas lijkt het sinds een maand of 2 helaas weer terug te zijn.
@DAm, er wordt gewerkt aan een oplossing. Meer informatie heb ik hierover helaas niet 😞. Alle voorbeelden zijn doorgezet.
issue is bij mij nooit weggeweest
android 5.1 hor.go laatste versie met schone installatie
teclast x98 pro
nl zenders gaan goed

fox, disc, nat.geol , ive uitzendingen gaan mis dwz na x seconden 4004 melding
Helaas nog steeds dezelfde problemen... Ben geen klager normaal,
maar dit begint echt te triest voor woorden te worden... Toen het
probleem eerder in 2018 er ook al was werden er door Ziggo nog
debug sessies gedaan met gebruikers die het probleem hadden.
Nu lijkt er gewoon niets te gebeuren en Ziggo zijn klanten in de steek
te laten zonder iets te doen. Vraag me ondertussen af of geen geld
geclaimd kan worden vanwege niet geleverd dienst... Aan de andere
kant helemaal niet relevant, ik wil gebruik kunnen maken van de
aangeboden dienst. Gaarne snel een update en oplossing voor het probleem!

Reageer