Venloos

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go valt uit en geeft foutcode 321 via de chromecast

Sinds een week of 2 valt mijn ziggo go app om de zoveel minuten uit en Krijg ik foutcode 321 te zien. Ik moet dan opnieuw verbinding maken met de chromecast en dat gaat vaak heel lastig. Ik gebruik thuis 2 verschillende chromcasts in combinatie met een iPhone. Bij beiden heb ik veel problemen. Andere apps zoals Amazon, Disney+ en Netflix draaien vrijwel probleemloos. Iemand een tip? Of weet iemand wat foutcode 321 betekend? 
 

Ik hoor graag van jullie,

 

42 Reacties 42
JIBRO2

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook ik heb deze fout 321 op mijn nieuwe chromecast. Zeer irritant, stopt steeds na enkele minuten. Moet dan weer opnieuw verbinding maken.

Netflix werkt prima.

Graag oplossing

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedenavond @Venloos 
Allereerst welkom hier op het Ziggo forum. Leuk dat je de Community hier hebt ontdekt 🙂
Ik lees dat zowel jij als @JIBRO2 problemen ervaren met het streamen van Ziggo GO naar Chromecast en de verbinding wordt verbroken. Op dit moment zijn er problemen bekend met Chromecast in combinatie met Ziggo GO op Apple devices. Maak jij ook gebruik van Apple? @JIBRO2 
Uit onderzoek blijkt dat het veelal voorkomt door een conflict in de ondertiteling. Willen jullie beide eens testen of het wel werkt door de Nederlandse ondertiteling UIT te schakelen?

Ton Willems

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ook ik heb sinds 1 a 2 weken dat de chromecast verbinding via de Ziggo GO app wordt verbroken.

Helaas er is iets misgegaan ... Foutmelding 321.

Ik keek naar de MotoGP op Autosport en dat programma heeft geen ondertiteling.

Ik keek via de Ziggo GO app op mijn Android telefoon.

Dit is een irritante fout en hoop dat Ziggo dit op kan lossen.

Met andere streaming diensten zoals Netflix heb ik dit probleem niet.

sanders.peters

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

De aflevering van handmades tale aflevering 13 seizoen 2 HBO werkt niet foutcode 321. Andere afleveringen werken wel. Wat is de oplevering?

sanders.peters

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Code 2031

 

Venloos
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Jamyla Ziggo ik heb er even naar gekeken maar alle ondertiteling staat uit. Ook heb ik ter test mijn werktelefoon ( Samsung) gebruikt en die heeft het wel minder maar geeft nog steeds foutcode 321.

Wouter96

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ook wij hebben last van deze foutmelding. We streamen via Apple devices op een Philips televisie met ingebouwde Chrome cast. De melding verschijnt om de paar minuten. Verder geen ondertiteling of wat dan ook ingeschakeld. Andere streamdiensten werken zonder problemen.
 

Graag horen we z.s.m. hoe we dit kunnen oplossen. Het is namelijk een erg vervelend probleem. 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag allen! @Venloos  @Wouter96 @sanders.peters en @JIBRO2 
We krijgen meerdere berichten binnen over problemen met Chromecast. Dit is inmiddels een bekend probleem en ligt bij de ontwikkelaar. Zouden jullie voor het gemak de Chromecast willen resetten door deze te ontkoppelen van de stroom? Bij een ingebouwde Chromecast betekent dit de TV van de stroom verwijderen. Test het daarna nog eens.
Werkt het dan nog niet door dezelfde foutmelding? Dan is het helaas afwachten tot een komende update.

Andy M.

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

de problemen met specifiek Handmaid's Tale s2e13 heb ik ook. Zowel op een Chromecast Ultra als ook op een v2. Meerdere keren gereset, ook met spanning eraf en gecast vanaf verschillende toestellen. Op het mobieltje zelf wel te kijken maar dit is toch iets anders dan met de familie op de thuisbioscoop... ?

BaBs1975

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier ook foutcode 321 bij gebruik van Chromecast (Samsung/Android en Next-box). Erg vervelend.…

Alles meerdere malen gereset en opnieuw opgestart, maar dat helpt niet...

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Super vervelend dat jullie nog steeds tegen de foutcode aanlopen, @Andy M.  en @BaBs1975 ! Als je in de app zelf kijkt, ervaar je de foutcode dan ook of is het alleen tijdens het streamen?

 

@Venloos , @JIBRO2 , @Ton Willems@sanders.peters en @Wouter96 ; hoe gaat het nu bij jullie?

 

BaBs1975

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Marije Ziggo wrote:

Super vervelend dat jullie nog steeds tegen de foutcode aanlopen, @Andy M.  en @BaBs1975 ! Als je in de app zelf kijkt, ervaar je de foutcode dan ook of is het alleen tijdens het streamen?

 

@Venloos , @JIBRO2 , @Ton Willems@sanders.peters en @Wouter96 ; hoe gaat het nu bij jullie?

 

Enkel met streamen. App zelf doet het prima.

Ik moet het nog een paar keer proberen, maar nadat ik een tijdje overschakelde naar 'ondertiteling aan' in de app en dit vervolgens weer uitschakelde bleef het wel werken.... Nu even afwachten of dat eenmalig is, toeval is of een blijvende oplossing is... Wellicht het proberen waard!

Ton Willems

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik gebruik Ziggo Go bijna altijd in combinatie met streamen via ChromeCast.
Afgelopen weekend heb ik de kwalificatie (1 uur) en de race (2 uur) van de Formule 1 gekeken.
De chromecast verbinding is goed gebleven en de Foutmelding 321 heb ik dan ook niet gezein.

 

Bertslaper

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is er al wat meer bekend over de 321 foutcode? Ik ontvang deze nog geregeld als ik aan het streamen ben. Ik kan ook niet zo snel een oplossing vinden.

H.zefat

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zowel op een Samsung tablet als een iPad nog continue deze foutmelding. Soms gaat het een paar uur goed, maar daarna komt de melding terug. Vandaag is het wel een drama, continue de foutmelding. Wanneer is een oplossing te verwachten?

JC020

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook hier hetzelfde probleem, maakt niet uit wat je reset (Chromecast, tv, connect box, telefoons) of waarmee je streamt (iPhone, Android, Macbook of Windows laptop) en met of zonder ondertiteling, de foutmelding blijft om de paar seconden verschijnen en het casten stopt. Andere streamingdiensten zoals Netflix, Disney+ en PrimeVideo werken prima.

BaBs1975

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Helaas hier ook weer vele 321- meldingen..…

Ik word er nu een beetje boos om.... Dit duurt natuurlijk al veel te lang!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8991Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi allen,

We hebben sinds het aanmaken van dit topic verbeteringen geleverd bij het casten naar een Chromecast, maar ik begrijp dat sommigen nog steeds tegen deze irritante melding aanlopen. Daarom heb ik wat meer informatie nodig om de rode draad te ontdekken:

-Vanaf welk apparaat cast je? Met welk besturingssysteem?

-Welke generatie Chromecast heb je? Indien je versie een usb-adapter heeft; zit deze in de TV aangesloten of met een losse adapter?

-Wanneer krijg je de foutmelding -321? Staat er nog iets anders bij en/of krijg je ook andere foutmeldingen?

-Gebeurt het bij zowel Live TV als bij Movies & Series?

BaBs1975

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Alex Ziggo wrote:

Hi allen,

We hebben sinds het aanmaken van dit topic verbeteringen geleverd bij het casten naar een Chromecast, maar ik begrijp dat sommigen nog steeds tegen deze irritante melding aanlopen. Daarom heb ik wat meer informatie nodig om de rode draad te ontdekken:

-Vanaf welk apparaat cast je? Met welk besturingssysteem?

-Welke generatie Chromecast heb je? Indien je versie een usb-adapter heeft; zit deze in de TV aangesloten of met een losse adapter?

-Wanneer krijg je de foutmelding -321? Staat er nog iets anders bij en/of krijg je ook andere foutmeldingen?

-Gebeurt het bij zowel Live TV als bij Movies & Series?

Alex,
Hierbij reactie op de door jou gestelde vragen:
* Apparaten: vanaf diverse telefoons (allen Samsung/Android) én tablets (Samsung/Android en Apple)
* Generatie Chromecast: Chromecast 3 (2018)
* Wanneer 1: Na enkele minuten komt de melding, de ene keer wat sneller dan de andere keer; variërend van 1 minuut tot 10 minuten). Geen aanwijsbare verklaring.
Tekst die verschijnt: ‘<Logo ZIGGO> Helaas, er is iets fout gegaan. Maak opnieuw verbinding met je Chromecast-dongel en probeer het opnieuw. Foutmelding 321
* Wanneer 2: Zowel bij Live TV als bij Movies&Series.

Hoop op snelle verbetering….

Uitgelicht topic