Vraag

foutcode 321 chromecast

  • 21 juli 2020
  • 20 reacties
  • 2523 keer bekeken

Sinds een week of 2 valt mijn ziggo go app om de zoveel minuten uit en Krijg ik foutcode 321 te zien. Ik moet dan opnieuw verbinding maken met de chromecast en dat gaat vaak heel lastig. Ik gebruik thuis 2 verschillende chromcasts in combinatie met een iPhone. Bij beiden heb ik veel problemen. Andere apps zoals Amazon, Disney+ en Netflix draaien vrijwel probleemloos. Iemand een tip? Of weet iemand wat foutcode 321 betekend? 
 

Ik hoor graag van jullie,

 


20 Reacties

Ook ik heb deze fout 321 op mijn nieuwe chromecast. Zeer irritant, stopt steeds na enkele minuten. Moet dan weer opnieuw verbinding maken.

Netflix werkt prima.

Graag oplossing

Reputatie 5
Badge +8

Goedenavond @Venloos 
Allereerst welkom hier op het Ziggo forum. Leuk dat je de Community hier hebt ontdekt :-)
Ik lees dat zowel jij als @JIBRO2 problemen ervaren met het streamen van Ziggo GO naar Chromecast en de verbinding wordt verbroken. Op dit moment zijn er problemen bekend met Chromecast in combinatie met Ziggo GO op Apple devices. Maak jij ook gebruik van Apple? @JIBRO2 
Uit onderzoek blijkt dat het veelal voorkomt door een conflict in de ondertiteling. Willen jullie beide eens testen of het wel werkt door de Nederlandse ondertiteling UIT te schakelen?

Ook ik heb sinds 1 a 2 weken dat de chromecast verbinding via de Ziggo GO app wordt verbroken.

Helaas er is iets misgegaan ... Foutmelding 321.

Ik keek naar de MotoGP op Autosport en dat programma heeft geen ondertiteling.

Ik keek via de Ziggo GO app op mijn Android telefoon.

Dit is een irritante fout en hoop dat Ziggo dit op kan lossen.

Met andere streaming diensten zoals Netflix heb ik dit probleem niet.

De aflevering van handmades tale aflevering 13 seizoen 2 HBO werkt niet foutcode 321. Andere afleveringen werken wel. Wat is de oplevering?

Code 2031

 

@Jamyla Ziggo ik heb er even naar gekeken maar alle ondertiteling staat uit. Ook heb ik ter test mijn werktelefoon ( Samsung) gebruikt en die heeft het wel minder maar geeft nog steeds foutcode 321.

Ook wij hebben last van deze foutmelding. We streamen via Apple devices op een Philips televisie met ingebouwde Chrome cast. De melding verschijnt om de paar minuten. Verder geen ondertiteling of wat dan ook ingeschakeld. Andere streamdiensten werken zonder problemen.
 

Graag horen we z.s.m. hoe we dit kunnen oplossen. Het is namelijk een erg vervelend probleem. 

Reputatie 5
Badge +8

Goedemiddag allen! @Venloos  @Wouter96 @sanders.peters en @JIBRO2 
We krijgen meerdere berichten binnen over problemen met Chromecast. Dit is inmiddels een bekend probleem en ligt bij de ontwikkelaar. Zouden jullie voor het gemak de Chromecast willen resetten door deze te ontkoppelen van de stroom? Bij een ingebouwde Chromecast betekent dit de TV van de stroom verwijderen. Test het daarna nog eens.
Werkt het dan nog niet door dezelfde foutmelding? Dan is het helaas afwachten tot een komende update.

de problemen met specifiek Handmaid's Tale s2e13 heb ik ook. Zowel op een Chromecast Ultra als ook op een v2. Meerdere keren gereset, ook met spanning eraf en gecast vanaf verschillende toestellen. Op het mobieltje zelf wel te kijken maar dit is toch iets anders dan met de familie op de thuisbioscoop... 😉

Hier ook foutcode 321 bij gebruik van Chromecast (Samsung/Android en Next-box). Erg vervelend.…

Alles meerdere malen gereset en opnieuw opgestart, maar dat helpt niet...

Reputatie 6

Super vervelend dat jullie nog steeds tegen de foutcode aanlopen, @Andy M.  en @BaBs1975 ! Als je in de app zelf kijkt, ervaar je de foutcode dan ook of is het alleen tijdens het streamen?

 

@Venloos , @JIBRO2 , @Ton Willems@sanders.peters en @Wouter96 ; hoe gaat het nu bij jullie?

 

Super vervelend dat jullie nog steeds tegen de foutcode aanlopen, @Andy M.  en @BaBs1975 ! Als je in de app zelf kijkt, ervaar je de foutcode dan ook of is het alleen tijdens het streamen?

 

@Venloos , @JIBRO2 , @Ton Willems@sanders.peters en @Wouter96 ; hoe gaat het nu bij jullie?

 

Enkel met streamen. App zelf doet het prima.

Ik moet het nog een paar keer proberen, maar nadat ik een tijdje overschakelde naar 'ondertiteling aan' in de app en dit vervolgens weer uitschakelde bleef het wel werken.... Nu even afwachten of dat eenmalig is, toeval is of een blijvende oplossing is... Wellicht het proberen waard!

Ik gebruik Ziggo Go bijna altijd in combinatie met streamen via ChromeCast.
Afgelopen weekend heb ik de kwalificatie (1 uur) en de race (2 uur) van de Formule 1 gekeken.
De chromecast verbinding is goed gebleven en de Foutmelding 321 heb ik dan ook niet gezein.

 

Is er al wat meer bekend over de 321 foutcode? Ik ontvang deze nog geregeld als ik aan het streamen ben. Ik kan ook niet zo snel een oplossing vinden.

Zowel op een Samsung tablet als een iPad nog continue deze foutmelding. Soms gaat het een paar uur goed, maar daarna komt de melding terug. Vandaag is het wel een drama, continue de foutmelding. Wanneer is een oplossing te verwachten?

Ook hier hetzelfde probleem, maakt niet uit wat je reset (Chromecast, tv, connect box, telefoons) of waarmee je streamt (iPhone, Android, Macbook of Windows laptop) en met of zonder ondertiteling, de foutmelding blijft om de paar seconden verschijnen en het casten stopt. Andere streamingdiensten zoals Netflix, Disney+ en PrimeVideo werken prima.

Helaas hier ook weer vele 321- meldingen..…

Ik word er nu een beetje boos om.... Dit duurt natuurlijk al veel te lang!

Hi allen,

We hebben sinds het aanmaken van dit topic verbeteringen geleverd bij het casten naar een Chromecast, maar ik begrijp dat sommigen nog steeds tegen deze irritante melding aanlopen. Daarom heb ik wat meer informatie nodig om de rode draad te ontdekken:

-Vanaf welk apparaat cast je? Met welk besturingssysteem?

-Welke generatie Chromecast heb je? Indien je versie een usb-adapter heeft; zit deze in de TV aangesloten of met een losse adapter?

-Wanneer krijg je de foutmelding -321? Staat er nog iets anders bij en/of krijg je ook andere foutmeldingen?

-Gebeurt het bij zowel Live TV als bij Movies & Series?

Hi allen,

We hebben sinds het aanmaken van dit topic verbeteringen geleverd bij het casten naar een Chromecast, maar ik begrijp dat sommigen nog steeds tegen deze irritante melding aanlopen. Daarom heb ik wat meer informatie nodig om de rode draad te ontdekken:

-Vanaf welk apparaat cast je? Met welk besturingssysteem?

-Welke generatie Chromecast heb je? Indien je versie een usb-adapter heeft; zit deze in de TV aangesloten of met een losse adapter?

-Wanneer krijg je de foutmelding -321? Staat er nog iets anders bij en/of krijg je ook andere foutmeldingen?

-Gebeurt het bij zowel Live TV als bij Movies & Series?

Alex,
Hierbij reactie op de door jou gestelde vragen:
* Apparaten: vanaf diverse telefoons (allen Samsung/Android) én tablets (Samsung/Android en Apple)
* Generatie Chromecast: Chromecast 3 (2018)
* Wanneer 1: Na enkele minuten komt de melding, de ene keer wat sneller dan de andere keer; variërend van 1 minuut tot 10 minuten). Geen aanwijsbare verklaring.
Tekst die verschijnt: ‘<Logo ZIGGO> Helaas, er is iets fout gegaan. Maak opnieuw verbinding met je Chromecast-dongel en probeer het opnieuw. Foutmelding 321
* Wanneer 2: Zowel bij Live TV als bij Movies&Series.

Hoop op snelle verbetering….

Hallo,

Ook wij worden al maanden geteisterd door dit probleem, wij hebben 4 chromecasts in het huis, uit 2018 en 2019. De ultra en 3 normale. Wij streamen vanaf een ipad pro, een iphone 8 en een samsung galaxy s10. Op alle devices krijgen we de in dit topic genoemde meldingen. Dit kan zo echt niet, we kunnen op deze wijze niet normaal gebrukm maken van ons pakket, we hebben namelijk op een aantal plekken in de woning geen mogelijkheid tot het trekken van kabels of het plaatsen van een settopbox en zijn afhankelijk van streaming. 

Reageer