Luccaci

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Foutcode 303 in Ziggo GO

Sinds kort heb ik een extra Access Point geinstalleerd (SiteCom router X7AC1200).
Op deze router (die het verder prima doet) kan ik geen TV kijken via de GO App.
Hoe nu verder.
Ziggo Go doet het wel als ik connect met de router van ziggo of het AP dat boven staat van ziggo. Op mijn kantoor is de verbinding echter te zwak en daarom het extra AP.
Help 🙂
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Allereerst welkom op de Ziggo Community, Luccaci 🙂

Via Dave- en AlexHelpt zijn we al mooi een paar stappen verder. Ik heb je verbinding erbij gepakt, maar je hebt al een IPv4-only verbinding van ons. Het werkt probleemloos via je modem en een andere AP, dus vermoed in dat geval dat het ergens misgaat bij een instelling van je router. Probeer deze eens terug te zetten naar de fabrieksinstellingen en/of log in om de IPv-instellingen te controleren.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Als ik op Foutcode 303 zoek, kom ik hier op uit

Foutcode 303

Hoop dat andere mensen je nog kunnen helpen verder.
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Interessante! 303 komt dus door het gebruik van Ziggo GO op een IPv6-verbinding.

Luccaci, je kan de klantenservice vragen om je internetverbinding op IPv4 Only te zetten; dit zou je probleem dan moeten oplossen 🙂
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Allereerst welkom op de Ziggo Community, Luccaci 🙂

Via Dave- en AlexHelpt zijn we al mooi een paar stappen verder. Ik heb je verbinding erbij gepakt, maar je hebt al een IPv4-only verbinding van ons. Het werkt probleemloos via je modem en een andere AP, dus vermoed in dat geval dat het ergens misgaat bij een instelling van je router. Probeer deze eens terug te zetten naar de fabrieksinstellingen en/of log in om de IPv-instellingen te controleren.
Luccaci
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Thanks
Heb harde rest gedaan naar fabrieksinstellingen en het werkt nu als.een jekko!
Top dank voor jullie.meedenken!
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Dank je voor je terugkoppeling en blij dat het werkt nu. :blush:

Uitgelicht topic