Barbara

Level 2
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Foutcode 2005

Ik keek altijd Ziggo go via de chromecast, maar sinds een paar maanden lukt dat niet meer. Ik kan een paar minuten kijken en dan stopt de app. Ik krijg een foutcode 2005. Wie kan mij vertellen wat het inhoud? Ik kijk via Samsung Galaxy s8. Maar met mijn Samsung tablet werkt het ook niet. Netflix en YouTube werken wel goed. Dus volgens mij ligt het aan de app. Ik heb hem ook al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, dat hielp ook niet.
4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Ik zie in dit topic meer problemen voorkomen. Misschien heb je er iets aan.

https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggo-go-app-werkt-niet-met-chromecast-31977
Barbara
Topicstarter
Level 2
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
xGarfieldx-Dave, ik heb gekeken bij jouw link. Maar dat heb ik allemaal geprobeerd. Bedankt voor je hulp.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Graag gedaan Barbara Hopelijk komen er nog meer mensen die je kan helpen met dit probleem.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Barbara,

Tijd voor wat actie dan! Ik zie dat je ook in het al lopende topic over dit probleem hebt gereageerd. We gaan verder in dat topic, want dan houden we het overzichtelijker. We zien je weer graag in het door Dave gelinkte topic.

Uitgelicht topic