marcelboon

Level 1
  • 54Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

foutcode 15

deze fout krijg ik elke keer als ik de ziggo go app open.
als ik hem wegdruk kan ik wel gewoon streamen.
ik gebruik een samsung s9 plus.
19 Reacties 19
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey marcelboon . Welkom hier!
Hmm. Het is fijn dat het wel werkt wanneer je de foutmelding wegklikt, maar natuurlijk irritant dat dat steeds nodig is.
Krijg je deze melding direct bij het openen van de app, of wanneer je iets wilt streamen?
marcelboon
Topicstarter
Level 1
  • 54Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes
het varieert, de ene keer elke keer als ik de app open en de andere keer weer niet.
wat ik ook steeds heb is dat de zenders niet in mijn favoriete staan zegt hij.
nou kijk ik net in tv en replay en daar staan maar 4 zenders ?.
maar ff de app eraf gooien en opnieuw installeren denk ik.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
marcelboon dat is stap 1.

Mogelijk kan ook dit een oplossing zijn: Problemen met trage/slechte verbinding op Android met IPv6?
marcelboon
Topicstarter
Level 1
  • 54Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes
dat zou ook nog kunnen.
misschien dat dat nu ook verholpen is met mijn verbeterde snelheid op mijn wifibooster in het stopcontact.
ik laat het nog weten.
Bertox

Level 5
  • 49Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Marcel ik heb precies zelfde probleem. Zowel opo4gp 3g wifi. Ik ben nog bezig met onderzoek of ik een workaround kan vinden of ontdekken kan wanneer het precies optreedt. Ik heb het sinds ik een week geleden overgestapt ben naar mediabox next. Daarvoor had ik uitsluitend een c+ module in de tv. Ik heb een samsung phone. De cache heb il al geleegd.
marcelboon
Topicstarter
Level 1
  • 54Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes
ik heb er nu geen last meer van.
hoe dat kan weet ik niet.
ik heb nu last van foutmelding 2100 en 2103 elke keer ??.
ik heb nog nooit zoveel op fora rondgehangen sinds 2 weken geleden.
daarvoor zat ik bij een andere provider en had ik nooit ergens problemen mee.
Bertox

Level 5
  • 49Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
De app heb ik verwijderd een opnieuw geinstalleerd het gaat voor alsnog goed. Het heeft niks met de wifi of 4g snelheid te maken is mijn ervaring
windthenk

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
ik krijg melding :"helaas is het niet toegestaan om video af te spelen op een ander apparaat"

nadat ik foutcode 15 heb overgeslagen.
Iemand hetzelfde?
windthenk

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
ik gebruik een smartphone Android Samsung 5
i.c.m. met een Smart TV van Samsung
Bertox

Level 5
  • 49Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Na een dag krijg ik de melding foutcode 15 wederom, de applicatie ziggo go heb ik verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Helaas had dit geen zin.
Ik gebruik de samsung s9 met android 9 (pie API 28) en Ziggo Go versie 2.3.42 Prod (18500). Na het wegklikken van de foutmelding blijft alles gewoon werken. De foutmelding komt 1x in de 15 min langs. Op een andere samsung (tablet , android versie 6 van samsung) precie hetzelfde probleem. Ik doe verdere analyse of ik kan achterhalen wat de trigger is van dit probleem. Overigens zowel 4g en wifi (300Mbps) maakt geen verschil. Iemand tips? Wat betekent foutmelding 15?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7504Likes
Bertox als je deze foutmelding krijgt, is de wifi ssid dan nog steeds hetzelfde als de chromecast, want als deze minder sterk is, dan zoekt je telefoon het sterkste signaal op en verbind met een andere wifi ssid en verliest ie zijn verbinding met de Chromecast.

Misschien even in de gaten houden als je aan het Casten bent, ben benieuwd.
Bertox

Level 5
  • 49Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Dave- dank voor je antwoord. Ssid is zelfde en niet gewijzigd. Overigens kijk ik op de tablet en cast ik niet naar chromecast.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7504Likes
Oke dan is er een probleem met de Game of Thrones zelf of Ziggo Go app

Lycke is er vandaag weer en wie weet kan ze dit topic weer oppakken.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7504Likes
Lycke Ziggo Kan jij dit topic weer overnemen, foutcode 15 blijft er komen en gaat niet zoals het moet.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
wat betekent foutmelding 15


Dat is precies wat ik me ook wat afvraag. De melding ken ik persoonlijk namelijk niet. Krijg je de melding te zien zoals in de beginpost van dit topic? Dus "er is een fout opgetreden. Hierdoor kunnen we de video niet streamen (15)"? Terwijl je dus niet aan het streamen bent?
windthenk

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Melding 15 komt dan weer wel, dan weer niet. Ik heb gisteren alles gereset en gelijk gemaakt qua Wifi e.d. en niet meer gezien. Maar of dat zo blijft?
Die melding 15 kan ik negeren of overslaan.

Dan komt, als ik wil gaan streamen bv. kanaal 403 of een andere. :
"helaas is het niet toegestaan om video af te spelen op een ander apparaat"
Meteen als ik dat probeer. Het geluid gaat gewoon door.
Op mijn telefoon zie ik beeld en hoor ik hetzelfde.
Naar mijn (steeds meer) idee heeft het met toegangs rechten te maken maar dat moet goed zitten in mijn geval.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Krijg je dit wanneer je een live tv-programma kijkt/wilt streamen, of wanneer je bijvoorbeeld iets terugkijkt of on demand kijkt?
Kempe85

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij ook zelfde melding. Heb hier al dagen last van maar dan speelt alles wel gewoon af. Nu kan ik niet meer naar me tv streamen vanaf me telefoon.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Kempe85 . Welkom hier!
Wat voor apparaten gebruik je voor het streamen? En krijg je dit direct in beeld, wanneer je de stream aanzet? Zie je het zowel bij Live TV streamen als bij on demand streamen? Met meer informatie kan ik beter helpen!

Uitgelicht topic