nbormans

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutcode 146

Ik krijg foutcode 146 in de Ziggo app. Kan niets afspelen.Ik heb geen VPN en het IP adres is correct in Nederland. Kan geen antwoorden vinden ik n de topics. Wat kan ik doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Mogelijk weten zij meer over dit fenomeen of kunnen zien wat er zich afspeelt in de achtergrond of je hebt een IP adres wat niet goed herkend wordt.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je de app al een keer verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd?

nbormans
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Be rt wrote:

Heb je de app al een keer verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd?

Hoi, heb ik al gedaan. Maar ook dit werkt niet.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Mogelijk weten zij meer over dit fenomeen of kunnen zien wat er zich afspeelt in de achtergrond of je hebt een IP adres wat niet goed herkend wordt.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

nbormans
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Postcode staat erin. Ik heb volgens mij een oud modem,CiscoEpc3212

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Duidelijk, je kunt per direct een nieuw modem opgestuurd krijgen.

Je kunt wachten op een moderator, maar ook zelf een nieuw modem aanvragen.

Neem contact op met Ziggo via de chat als je sneller een nieuw modem in huis wilt.
Het oranje chatbox logo (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf rechts onder in het scherm van de contactpagina, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact 

nbormans
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dankjewel voor de tip. Ga ik doen. 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @nbormans , welkom hier op de Community. 

 

Wat waardeloos dat je constant met foutcode 146 geconfronteerd wordt als je probeert om Ziggo GO te gebruiken. Daar heb je niets aan en moeten we samen naar gaan kijken. 

 

Heb je inmiddels op advies van @Be rt al contact gezocht met mijn collega's of kan ik je hier nog bij helpen? 🙂

nbormans
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Marije, dat heb ik nog niet gedaan. Ik ben een beetje huiverig voor een nieuw modem. De rest werkt namelijk allemaal prima. Wat voor een modem krijg ik dan, moet ik mijn abonnement aanpassen?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Er hoeft geen abonnementswijziging uitgevoerd te worden een nieuw modem vervangt je oude, verder wijzigt er niets.

Uitgelicht topic