monika07

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Filmdownload op tablet verlopen voor datum

Ik download een film op mijn tablet. Die speelt keurig af wanneer ik die start. Maar als ik een film download en wil hem later bekijken dan zegt de film play button bijv. "nog 9 dagen beschikbaar". Als ik dan de play button van de film indruk krijg ik de melding "helaas verlopen" en speelt niet af. Begrijp ik de aanduiding "nog 9 dagen" niet of is er een ZIGGO probleem.
4 Reacties 4
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi monika07
Oei, dat is niet echt de bedoeling, lijkt me.
Met 9 dagen zal ook Ziggo bedoelen dat het nog 9 dagen te bekijken is.

Heb je al eens de Ziggo Go app delete en opnieuw geïnstalleerd?
Dit kan een oplossing zijn en mocht het niet zo zijn dan is het een goede voor een moderator. Dit kan dit oppakken en doorsturen naar de juiste afdeling. Misschien dat die dan kunnen zien wat er aan de hand is. Zelf heb ik dit probleem nog niet eerder gezien.

Op welke tablet gebruik je de app en software versie van Ziggo Go en wat er op de tablet staat. Daarnaast is het ook handig om te weten bij elke film dit was. Mocht het opnieuw installeren niet werken en een moderator moet dit doorgeven dan is het handig om iets meer informatie te hebben.
monika07
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Samsung A7 2019 (net op de markt), laatste softwareupdates ZIGGO GO.

Alle 4 films die ik had gedownload hetzelfde probleem. Verder werkt Go naar behoren. Zal toch proberen opnieuw te installeren. Dank voor de reactie.
Chris
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey monika07 . Welkom hier!
We zijn inmiddels een paar dagen verder (nog geen 9, overigens 😉 ). Hoe gaat het nu? Heb je de app opnieuw geïnstalleerd en heeft dit geholpen? We horen graag van je! Deze melding ben ik namelijk nog niet eerder tegen gekomen en het is altijd goed om nieuwe oplossingen te weten, voor als er nog eens iemand hiermee langs komt.
monika07
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hela

Uitgelicht topic