Querido

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Film in replay bekijken

Tijdens een heel schaars vrij uurtje wilde ik een film kijken die de avond ervoor live was. Regelmatig werd de film onderbroken door ' bufferen'. Geen idee wat dat is. Ongeveer een kwartier voor afloop van de film was er weer ' bufferen'. Deze keer ging de film niet verder. Ik kreeg melding dat er iets fout gegaan was.. De film in zijn geheel opnieuw kijken zou enigste optie zijn. Echter ik kan niet vooruitspoelen naar het moment waar de film was opgehouden op moment van storing. Mijn vrije tijd is erg beperkt en ik ben gefrustreerd en boos dat dit uurtje verpest is. Balen, storingsdienst 1200 bijna niet bereikbaar. Alle vragen op contactformulier zijn standaard en mijn vraag komt er niet in voor. Om online een klacht in te dienen moet je zoveel stappen volgen dat de frustratie alleen maar groter wordt en het vrije uurtje uitgegroeid is in 2,5 uur verspilde tijd. Ik heb diverse krachttermen in mijn hoofd. Wat werpt ziggo hoge drempels op als het gaat om klacht indienen. Zo slecht bereikbaar. Ook dat een film niet vooruit of teruggespepoeld kan worden is heel irritant. Die bepaalde film probeerde ik opnieuw af te spelen. Op hetzelfde punt als de eerste poging starte er weer ' bufferen' met dezelfde foutmelding. Nog meer tijd verknoeid en vrije uurtje wat voor ontspanning bedoeld was, is uitgemond in meerdere uren frustratie en stress. Ik heb heel veel zin om ziggo op te zeggen. Helaas woon ik in een afgelegen dorp waar ziggo de enigste mogelijke redelijke verbinding zou zijn. VRAAG. Hoe compenseert u dit soort storingen? Heeft het wel enige zin om te klagen? Verstopt ziggo zich gewoon achter : technisch probleem, sorry, of helemaal geen antwoord?

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Dit soort storingen zijn erg vervelend en deze kunnen niet gecompenseerd worden, omdat alles wel gewoon werkt en het doet.

 

Mijn vraag, wel apparaat zat u de Replay te kijken

Staat uw Wifi netwerk 2,4 GHz en 5 GHz gescheiden van elkaar (aparte Namen)

Draaide er nog apps op achtergrond mee.

Hoe is het apparaat verbonden.

 

Je kan ook via https://www.ziggogo.tv inloggen en kijken of even dit topic doorlezen

Ziggo stopt met het aanbieden van de Ziggo GO app voor Windows 10

Querido
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank u. Uw antwoorden zijn te technisch voor mij. Ik heb wel windows 10.missvhien is dat het probleem. Kennelijk moet ik maar geen ziggo go meer kijken op laptop. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Via windows, dat komt vaker voor, als u daar de link download kan u via Chrome een app afspelen want de windows ondersteuning gaat stoppen.

 

Als u naar www.ziggogo.tv gaat en u volgt de stappen op plaatje krijgt u nieuwe App daarmee wordt de Ziggo Go App nu ondersteund. 

 

 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3337Likes

Goedenavond @Querido en welkom op onze Community! 

Het is zeker te begrijpen dat je alles behalve blij wordt als je eindelijk even tijd hebt om een film te kijken en deze steeds op hetzelfde punt begint te bufferen. Dat is niet de cliff hanger waar je op zit te wachten. Zo te lezen heb je al wat fijne tips gehad van @Dave- om het probleem op te lossen. We zijn dan ook erg benieuwd hoe het nu gaat!

Uitgelicht topic