1
Vraag
2
Reacties
souren59

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Film huren online werkt niet

Gehuurde film start niet.

Ik krijg zodra ik de film open de melding in beeld met ‘De video is onderbroken. Onze excuses voor het ongemak. De video kan op dit moment niet worden afgespeeld.’

Nu is de vraag dus hoe dit opgelost kan worden, want ik ga niet drie euro betalen als ik het vervolgens niet af kan spelen. Met de internetverbinding is niks mis, dus begrijp ik niet waar de foutmelding vandaan komt. Met andere films heb ik dit probleem ook nooit gehad.

Met vriendelijke groet,

Roel

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes

Hallo Roel,

Kijk eens op https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/interactieve-tv/on-demand-film-of-serie-bestelle... , gehuurde films kun je niet op een PC of laptop bekijken:

 

 

Bekijk in context

8 Reacties 8
RodneyFortuna

Level 10
  • 363Posts
  • 28Oplossingen
  • 69Likes

Even de mediaplayer herstarten en dan doet die het misschien weer 

 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Dit is een forum waar klanten elkaar helpen. Dus niet de helpdesk. Dus even contact opnemen met de helpdesk via de chat op de contactpagina. Zodra iemand beschikbaar is, verschijnt het chatvenster.

souren59
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kijk via mijn browser op de laptop.

souren59
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
KBX458 wrote:

Dit is een forum waar klanten elkaar helpen. Dus niet de helpdesk. Dus even contact opnemen met de helpdesk via de chat op de contactpagina. Zodra iemand beschikbaar is, verschijnt het chatvenster.

Daar was ik inderdaad achter toen ik het geplaatste bericht eenmaal in beeld zag staan. De klantenservicechat is momenteel niet beschikbaar. ‘We zijn even in gesprek’ staat er mooi.

Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes

Hallo Roel,

Kijk eens op https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/interactieve-tv/on-demand-film-of-serie-bestelle... , gehuurde films kun je niet op een PC of laptop bekijken:

 

 

souren59
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Rene F wrote:

Hallo Roel,

Kijk eens op https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/interactieve-tv/on-demand-film-of-serie-bestelle... , gehuurde films kun je niet op een PC of laptop bekijken:

 

 

Eergisteren nog gedaan. Dus op de laptop of pc kijken gaat sowieso wel.

souren59
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vermoed zelf dat de betaling/bestelling van de film niet is doorgekomen. Hij staat namelijk niet binnen extra verbruik op mijn ziggo, andere films die ik eerder deze maand gehuurd heb daarentegen wel.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @souren59 

Welkom hier op de Ziggo Community. Voor raad en daad zitten we hier voor je klaar!
Jammer dat je niet een film kon kijken daar wanneer jij dit graag wou. Zoals @Rene F  heeft aangegeven, is het helaas niet mogelijk een film On Demand te bestellen via een laptop/pc. Dit is alleen mogelijk via je Mediabox of Interactie CI+ module.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, kun je hier uiteraard weer bij ons terecht.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic