Nvosveld

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Film gehuurd Ziggo GO geeft aan niet beschikbaar 2030

Inmiddels app op zowel telefoon als laptop opnieuw geïnstalleerd en opgestart.. Zowel WiFi als 4g helaas kan ik nog steeds mijn gehuurde film niet kijken... Half uur met klantenservice aan de telefoon gezeten maar niets opgeschoten.. Telefoon geen overigens code 2030 aan.. Wie heeft de gouden tip dat ik alsnog de film kan gaan kijken
3 Reacties 3
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Ik weet het zo helaas ook niet :disappointed_relieved: Kun je de film wel via de Mediabox kijken?

Groet,
Evert
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Nvosveld welkom op de Community. Ik begrijp dat je allerlei pogingen en een lang gesprek nog niet hebt gekeken naar het door jou bestelde item. Heb je inmiddels al kunnen kijken of geeft ie nog steeds foutcode 2030?
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Al geprobeerd met een browser via de site https://www.ziggogo.tv/nl.html ?

Uitgelicht topic