robfranken66

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

F1 - mail

Hi Rob,

 
We wanted to let you know that your F1TV Pro account has been suspended as we have been unable to confirm that you have an active Ziggo Sport Totaal subscription.

 

If your Ziggo Sport Totaal subscription is still active, then please contact Ziggo Customer Services. Choose how you contact Ziggo on ziggo.nl/contact for further help to reinstate your F1TV Pro account.

 

Alternatively, the F1TV Customer Services team will be happy to help. Click here to see the best way to get in touch. In the meantime, you can watch all the action on Ziggo channel 14 or on the Ziggo GO app.

 

If you have cancelled your Ziggo Sport Totaal subscription and would like to buy F1TV Pro, you can do this by visiting f1tv.formula1.com

 

Thanks,

The team at F1

2 Reacties 2
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Dank je wel voor de info.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@robfranken66 Heb je wel of niet een Ziggo Sport Totaal abonnement?

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Uitgelicht topic