sanderberkel

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Euronews (505) en Stingray Brava werken niet via ziggogo.tv

Euronews505 TV Stingray Brava

Ik kan al een tijdje deze 2 zenders niet bekijken in de ziggo GO app in Chrome.
20 Reacties 20
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Sander,

Krijg je een melding te zien? Wat gebeurt er?
Kun je op andere apparaten de zenders wel zien?

Groet,
Evert
Sander1004

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik kijk enkel via mijn pc. Een paar maanden geleden kon ik ze niet meer laden dus ik dacht dat ze uit het pakket waren gehaald. Ik zie zo'n rondje laden of een Herstart melding. De rest van de zenders werkt ok.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23613Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Ik heb het hier ook even bekeken, Stingray Brava kan ik ook niet afspelen in Ziggo Go app in Chrome en andere browsers.

Euronews doet het hier wel

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 151Oplossingen
  • 709Likes
Hier doen ze het ook allebei niet, bij stingray classica zelfde foutmelding en bij euronews eindeloos draaiend cirkeltje. Met de android-app doen beide zenders het wel.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23613Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Misschien even uitloggen in Chrome, cookies verwijderen en dan weer opnieuw inloggen.

Kijk of dit helpt.

sanderberkel Sander1004 en youriy
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 151Oplossingen
  • 709Likes
Ik heb het ook met Opera geprobeerd.
Sander1004

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
van de regen...

uitgelogd, nu 0 kanalen beschikbaar in Chrome en Firefox...
Wel gisteren abo naar Ziggo Start veranderd misschien daardoor alle TV kanalen weggepikt?
Wel een beetje raar...
Sander1004

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dus vooral NIET uitloggen!!
Sander1004

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bij een wijziging in je TV-abonnement, moet Ziggo GO opnieuw door ons ingesteld worden. Dit duurt maximaal 48 uur. Binnen 2 dagen kun je weer genieten van je favoriete zenders op Ziggo GO!
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23613Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Dat is vreemd, ik gebruik al jaren Ziggo Go app en nooit geen problemen en mijn Abonnement is nooit gewijzigd, ik zou gewoon een werkende app moeten hebben.

Sander1004 wie heeft je dit verteld als ik vragen mag.

De TV Gids werkt namelijk ook niet bij mij en de overige zenders vanuit de TV Gids
Sander1004

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
De klantenservice want ik was van 250mbit naar 50mbit gestapt gisteren, dus daarom heb ik nu 48 uur geen ziggo. 🙂
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23613Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Oke dank je voor die terugkoppeling.

Ik ga het wel even onder de aandacht brengen bij de moderators van Ziggo het mag niet kunnen, dat de helft het niet doet.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Sander1004 wrote:
De klantenservice want ik was van 250mbit naar 50mbit gestapt gisteren, dus daarom heb ik nu 48 uur geen ziggo. 🙂

Dit is niet gezegd door de klantenservice.
Dat iets max 48 uur kan duren, is iets anders dan dat het 48 uur duurt.

Ik zou morgenochtend even opnieuw controleren. Even uitloggen en inloggen, grote kans dat het dan alweer goed staat.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hi allemaal, even terug naar de originele vraag/probleemstelling: Euronews (505) en Stingray Brava werken niet via ziggogo.tv

Euronews (505) werkt hier op kantoor ook niet in de browser via ziggogo.tv, lijkt hetzelfde probleem als wel eens bij CNBC optreed. Dit zal ik aanmelden bij de ontwikkelaars.
Maar "Stingray Brava" ken ik niet, staat niet in ons zenderoverzicht. Welke zender wordt hiermee bedoeld?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23613Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Mark Ziggo voorheen hadden we Brava TV zat ergens op rond de 606 maar is al heel lang van de TV af.

Dat kan kloppen dat ie niet te vinden is.
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 151Oplossingen
  • 709Likes
Eerst zou brava per 26 februari classica worden:.
https://derotsmedia.com/2019/01/20/singray-brava-vanaf-26-februari-samen-verder-met-stingray-classica/
Dit is echter pas gebeurd in april:
https://www.totaaltv.nl/nieuws/klassieke-zender-brava-nl-als-stingray-classica-verder/

De zendernaam is pas recent gewijzigd naar classica en het zit op 607
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Helder! Maar met die zender (Stingray Classica) ervaar ik geen problemen... speelt op kantoor zonder problemen af.

Is Stingray Classica wellicht al gefixt, ook bij jullie weer gewoon af te spelen?
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 151Oplossingen
  • 709Likes
Die doet het hier inmiddels weer.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23613Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Zoals ik reeds in me vorige weggehaalde bericht zei, allebei werkt het hier weer.

Uitgelicht topic