Janet de jong

Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Erger je ook aan "start binnekort"?

Sorry hoor, maar ik verwacht toch dat de medewerkers van Ziggo nederlands kunnen!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Janet de jong
Mogelijk wordt uw ergernis weggenomen als u de app updatet.

Bekijk in context

15 Reacties 15
Verwijderd account
Niet van toepassing
Hallo Janet de jong
Forumleden kunnen er ook wat van, van de week las ik ergens in een topic 'ik vermouth dat er ..'
Dan denk ik toch eerder aan een drank dan aan een vermoeden.
Zelf kun je er ook wat van, want Nederlands is bij mijn weten nog altijd met een hoofdletter net als je achternaam:relaxed:
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
De huidige generatie beheerst volgens mij de taal niet meer. dus dat zal op "deze" forum ook wel zo zijn :grin:
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Waar je je maar aan kunt ergeren :sunglasses: :stuck_out_tongue_winking_eye:
Als het straks Binnekort niet start... dan ga je je nog veel meer ergeren :wink:

Oh sorry, Binnenkort (kon het al niet fout schrijven want de computer wilde het zelf al elke keer aanpassen)
Verwijderd account
Niet van toepassing
Hallo EnergieBoy, je hebt het over Janet de jong toch?
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Kom N.N. je weet toch wel hoe het werkt op de Community?
Ik reageer op de TS en als ik op iemand specifiek zou regeren dan zou ik dat wel zeggen met N.N.. Overigens kan mij het niet boeien wat en hoe iemand schrijft, als het maar duidelijk is :wink: :sunglasses:
Verwijderd account
Niet van toepassing
Hallo EnergieBoy,
even offtopic
'eens een corrector, altijd een corrector':relaxed:
nu weer ontopic
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Janet de jong. Welkom hier! Waar zie je deze tekst momenteel nog langskomen? Ik weet dat dit een tijd terug inderdaad verkeerd in Ziggo GO stond, maar meende dat het inmiddels overal aangepast is naar "wordt gestart". Zelf zie ik inderdaad die laatste tekst in zowel mijn Ziggo GO app op mijn telefoon en op Ziggo GO via de browser.

Graag hoor ik van je waar je het nog verkeerd moet staan. Want ik ben het met je eens; dergelijke zaken moeten natuurlijk gewoon goed staan!
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
In diverse browsers op mijn iMac staat nu "start binnenkort" bij ziggogo.tv. Op mijn iPad met de app staat "wordt gestart".

Overigens zouden de medewerkers Nederlands moeten kennen.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Janet de jong
Mogelijk wordt uw ergernis weggenomen als u de app updatet.
Erik-Rik

Level 11
  • 479Posts
  • 11Oplossingen
  • 23Likes
Janet de jong wrote:
Sorry hoor, maar ik verwacht toch dat de medewerkers van Ziggo nederlands kunnen!


Wat een muggenzifterij zeg en onzinnig gedoe daar erger ik me nou aan.
Boompieapp

Level 1
  • 431Posts
  • 11Oplossingen
  • 26Likes
In een oudere versie van Outlook Express was ooit ook een spellingsvaud meegecompileerd weet ik nog:
"Ontvangen van nieuwe berichtenn" In dit geval dus een 'n' teveel.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Laten we iedereen even in hun waarde laten.

Eerlijk? Ik kan persoonlijk ook enorm vallen over fouten in teksten. Niet zozeer in verhalen die door mensen worden gedeeld, maar wel wanneer het in systemen en dergelijke staat. Het staat gewoon niet netjes en niet professioneel.
Ik ben dus ook altijd erg blij wanneer dergelijke fouten worden genoemd. Want het is netter als het opgelost is :-).

P.S. Jullie zullen mij vast en zeker ook op foutjes in mijn teksten/antwoorden kunnen betrappen. Ja, je mag me er altijd op aanspreken ;-).
Janet de jong
Topicstarter
Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Jan F,
Ik ken je niet maar ik neem onmiddellijk aan dat je Nederlands kunt.
Verder zal ik mn hand in eigen boezem steken, ik had inderdaad de app niet bijgewerkt.


Beste Moderator,
Bedankt voor het professionele antwoord.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Janet de jong

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/480/kunnen_kennen_ik_kan_ken_geen_engels/

Maar u heeft gelijk, net als u en Lycke Ziggo erger ik me aan taalfouten in systemen en formele stukken.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Nick999 wrote:
De huidige generatie beheerst volgens mij de taal niet meer. dus dat zal op "deze" forum ook wel zo zijn :grin:


Ik zeg niks... :grin:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic