Beantwoord

Downloads in Ziggo GO zijn verdwenen

• 23 juli 2019
  • 33 Reacties
  • 3118x Bekeken

Toon eerste bericht

33 Reacties

Reputatie 2
Badge
En hier hetzelfde verhaal. Ik had voor mijn vakantie, seizoen 1 van de Sopranos gedownload en nog wat meer. Enkele dagen later alles weg. Op vakantieadres met gelukkig uitstekende wifi paar dagen geleden opnieuw sopranos gedownload. Maar nu is weer alles weg en op dit vakantieadres is de wifi nogal matig. Ben hier dus niet blij mee. Wilde juist tijdens vakantie lekker veel gebruik maken van movies en series xl en nu werkt het maar matig.
Reputatie 2
Badge
En hier hetzelfde verhaal. Ik had voor mijn vakantie, seizoen 1 van de Sopranos gedownload en nog wat meer. Enkele dagen later alles weg. Op vakantieadres met gelukkig uitstekende wifi paar dagen geleden opnieuw sopranos gedownload. Maar nu is weer alles weg en op dit vakantieadres is de wifi nogal matig. Ben hier dus niet blij mee. Wilde juist tijdens vakantie lekker veel gebruik maken van movies en series xl en nu werkt het maar matig.
Build : 2.3.43 Prod(18800)
Device : samsung SM-T810
Video Player : 8.0.4
2.8.4
OV : 3.14.9
Conviva : 2.145.1
2.145.0
Nog even wat info voor de ontwikkelaars.
Reputatie 7
Ik snap dat dit een vervelende ervaring is met de Ziggo GO app, maar ik wil jullie bedanken voor alle meldingen want daarmee kan ik extra druk zetten achter het onderzoek naar dit probleem zodat het hopelijk sneller wordt opgelost.
Een oplossing heb ik momenteel niet en wellicht kom ik nog met extra vragen over jullie apparatuur of andere specifieke details om het onderzoek te bespoedigen.

Zodra ik nieuws heb zal ik dit met jullie delen.
Hier hetzelfde probleem. Ben bezig allerlei zaken te downloaden voor op vakantie, zaken die 30 dagen beschikbaar zouden zijn, schieten naar 48 uur... lekker gebruiksvriendelijk. Wel balen...
Reputatie 2
Badge
Bij mij ook weer opnieuw gedownload ca 3 dagen geleden. Gisteren heb ik 2 downloads bekeken en die vervallen nu binnen 24 uur. Wellicht interessant voor de ontwikkelaars?

En ik krijg ook regelmatig bij het starten van de ziggo go app onderstaande foutmelding. Daarna werkt alles wel.

Hier ook hetzelfde geval. Dochter in en voor de vakantie films en series gedownload op haar iPad. Downloads volgende dag kwijt. Dus balen in de auto. Gelukkig grote databundel om toch nog een paar films te kunnen streamen inde auto. Veel geprobeerd te downloaden dus ook nog de melding erbij dat het maximum aantal bereikt was. Er was genoeg ruimte op haar IPad.

Opnieuw installeren van de app heeft niet mogen baten
Reputatie 7
Hier hetzelfde probleem. Ben bezig allerlei zaken te downloaden voor op vakantie, zaken die 30 dagen beschikbaar zouden zijn, schieten naar 48 uur... lekker gebruiksvriendelijk. Wel balen...
Bij mij ook weer opnieuw gedownload ca 3 dagen geleden. Gisteren heb ik 2 downloads bekeken en die vervallen nu binnen 24 uur. Wellicht interessant voor de ontwikkelaars?
Dat is normaal, als je een gedownloade film of aflevering begint af te spelen is hij daarna nog 48u beschikbaar waarna hij wordt verwijderd.

Hij mag natuurlijk niet eerder verdwijnen en al helemaal niet als je hem nog niet hebt afgespeeld (binnen 30 dagen en de film/serie is niet verwijderd uit ons Movies & Series aanbod)!

Nieuwe voorbeelden blijven welkom, graag met onderstaande informatie:

Apparaat + type: (bijv. iPad 2)
Ziggo GO app versie: (bijv. 2.3.43)
Titel van verdwenen film/serie:
Wanneer had je deze gedownload: (datum + tijdstip*)
Wanneer ontdekte je dat hij verdwenen is: (datum + tijdstip*)

*- ongeveer, ik kan me voorstellen dat je niet meer exact weet wanneer de download is voltooid.
@Mark Ziggo Bedankt voor de reply, bijgaand de gegevens:
Apparaat: Ipad Pro (IOs 12.4.1)
Ziggo Go app: 2.3.44
Vorige week heb ik het 2e seizoen van Strike Back (HBO Series) gedownload. En ik heb gemerkt dat ondanks dat ik het hele seizoen had gedownload bij meerdere afleveringen (1 en 2 deden het) daarna krijg ik de melding: Niet beschikbaar. Voor mijn vakantie 2,5 week had ik dat bij meerdere films precies hetzelfde geval!

Reageer