Ericzw

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Download icoon Ziggo Go (pijltje met streepje)

Ik heb zowel op mijn tablet als op mijn telefoon Ziggo Go. Op de telefoon krijg een download
icon maar op mijn tablet niet. Ik kan dus geen films/series hierop downloaden. Enkele gegevens:
Tablet Teclast Tbook 16 Power Android 6.01. Telefoon Ulefone T1 Andriod 7.0. Op beiden Ziggo Go versie 2.3.43 Prod 18800. Heeft iemand een idee waarom het op de tablet niet draait. Eric
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes
Hey Ericzw,

Logisch dat je ook graag via je tablet films en series wilt downloaden! Om gebruik te kunnen maken van de optie downloaden binnen Ziggo Go moet het apparaat geregistreerd worden, je kunt maximaal 3 apparaten tegelijk registreren.

Wanneer je een apparaat wilt verwijderen of vervangen (bijvoorbeeld omdat je een nieuw apparaat hebt) kan dat op zijn vroegst de volgende dag. Heb je nog geen 3 apparaten geregistreerd? Dan wil ik je allereerst aanraden om de app helemaal te verwijderen van je tablet en hierna weer opnieuw te downloaden. Ik hoor graag van je of je hierna wel de download knop ziet verschijnen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23613Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Wat gebeurt er als je de Tablet even uitlogt en weer inlogt

Op de tablet ziet het er zo uit.

Ericzw
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na uitloggen weer ingelogd en krijg alleen de icons "kijk"en "+kijklijst" Ik mis dus het icon met pijltje en streepje.
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes
Hey Ericzw,

Logisch dat je ook graag via je tablet films en series wilt downloaden! Om gebruik te kunnen maken van de optie downloaden binnen Ziggo Go moet het apparaat geregistreerd worden, je kunt maximaal 3 apparaten tegelijk registreren.

Wanneer je een apparaat wilt verwijderen of vervangen (bijvoorbeeld omdat je een nieuw apparaat hebt) kan dat op zijn vroegst de volgende dag. Heb je nog geen 3 apparaten geregistreerd? Dan wil ik je allereerst aanraden om de app helemaal te verwijderen van je tablet en hierna weer opnieuw te downloaden. Ik hoor graag van je of je hierna wel de download knop ziet verschijnen.
Ericzw
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo , Dit heb al een keer gedaan maar helaas zonder succes. Ik heb nu één apparaat (mobiel) geregistreerd dus zou ik er nog 2 over houden. Ik begreep dat de registratie past start nadat je een download gestart hebt. En dat gaat dus niet want ik dat icoontje niet. Misschien werkt de download niet in het buitenland en denkt Ziggo dat mijn tablet daar ergens verblijft. Ik ga nog even naar die instellingen kijken. Groet, Eric
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes
Top dat je dit al uit hebt gesloten. Als je nu 1 apparaat geregistreerd hebt dan mag dit het probleem niet zijn. Gelukkig zijn we niet vies van een uitdaging 😉 Kom je er niet uit na het checken van de instellingen, laat dan gerust opnieuw een bericht achter.
Ericzw
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb alle instellingen gecheckt en staan volgens mij goed. Ook mijn andere smart Phone een Ulefone Vienna gaar het downloaden niet. Ik denk dat het ligt aan bepaalde rechten en of certificaten maar weet dit niet zeker. Ik ga het een keer proberen op de Samsung van mijn vrouw.

Uitgelicht topic