Download & GO: de nieuwe Ziggo GO feature!

Toon eerste bericht

64 Reacties

Reputatie 7
Badge +25
EF. schreef:

Ik ben ook op zoek naar antwoord op de reeds gestelde vraag "Is er al bekend wanneer de optie beschikbaar komt voor de GO app versie voor windows 10?". Helaas is deze vraag nog niet beantwoord. Als de download optie beschikbaar zou zijn voor Windows 10 dan zou dit voor velen het probleem met opslag limit oplossen, aangezien deze feature dan ook op Windows pc's (met voldoende opslagruimte) gebruikt kan worden.

ps. Heb ook de ZIGGO helpdesk gebeld, maar de medewerkers die ik gesproken heb konden mij niet helpen

Hallo @EF.,
de download-toepassing is ook ontwikkeld voor mobiele apparaten onderweg en niet voor stationaire apparaten die thuis of elders staan.
N.N. schreef:

EF. schreef:

Ik ben ook op zoek naar antwoord op de reeds gestelde vraag "Is er al bekend wanneer de optie beschikbaar komt voor de GO app versie voor windows 10?". Helaas is deze vraag nog niet beantwoord. Als de download optie beschikbaar zou zijn voor Windows 10 dan zou dit voor velen het probleem met opslag limit oplossen, aangezien deze feature dan ook op Windows pc's (met voldoende opslagruimte) gebruikt kan worden.

ps. Heb ook de ZIGGO helpdesk gebeld, maar de medewerkers die ik gesproken heb konden mij niet helpen

Hallo @EF.,
de download-toepassing is ook ontwikkeld voor mobiele apparaten onderweg en niet voor stationaire apparaten die thuis of elders staan.

Voor alle duidelijkheid; met Windows PC bedoelde ik een Windows laptop/tablet (en dus een mobiel Windows apparaat)
Reputatie 6
Badge +8
@EF.,

die optie zal er wel nooit komen voor Windows, want dan zal Tim Kuik op tilt gaan😀
Reputatie 7
Badge +31
Ik mis ook Windows 10 mobile, waar de Ziggo Go app wel goed werkt.
Hoi Ziggo,
Net bijna een heel seizoen van een serie gedownload. Behalve één aflevering. Die kwam er niet door. Fout code 10101 kreeg ik als ik "downloaden mislukt" wegklikte.

Ook geldt hier nog steeds dat de reeds gedeeltelijk gedownloade aflevering volledig weg is. Omdat ik met mobiele data download is dit dus ook weg. Zonde van m'n data Ziggo!

Graag bij de volgende update ervoor zorgen dat de downloads verder gaan waar ze afgebroken werden. Zodat ik m'n data niet voor niets kwijt ben. ☹️

Bedankt.
Komt er ook nog een mogelijkheid om gewoon het tv aanbod op te nemen, zoals dat bij kpn wel kan?
Reputatie 7
Guups schreef:

Komt er ook nog een mogelijkheid om gewoon het tv aanbod op te nemen, zoals dat bij kpn wel kan?

Hey @Guups. Of dit komt, durf ik niet met zekerheid te zeggen. Maar wie weet!
Capt. schreef:

Hoi Ziggo,
Net bijna een heel seizoen van een serie gedownload. Behalve één aflevering. Die kwam er niet door. Fout code 10101 kreeg ik als ik "downloaden mislukt" wegklikte.

Ook geldt hier nog steeds dat de reeds gedeeltelijk gedownloade aflevering volledig weg is. Omdat ik met mobiele data download is dit dus ook weg. Zonde van m'n data Ziggo!

Graag bij de volgende update ervoor zorgen dat de downloads verder gaan waar ze afgebroken werden. Zodat ik m'n data niet voor niets kwijt ben. ☹️

Bedankt.

Hi Ziggo,
Die ene aflevering waar ik het over had is aflevering 7 van seizoen 1 van The Bridge. Downloaden gaat nog steeds niet en als ik 'm gewoon wil afspelen heb ik alleen geluid. Het beeld wordt gevuld met "blokjes".
Wat is er mis met deze aflevering?

Groeten.
Hallo,

Ik kreeg vandaag de melding dat ik het maximum aantal download heb bereikt.
Hierover staat niets vermeld in bovenstaand bericht.
Wat is het maximum aantal downloads per specifiek type video?
Wat houd de melding precies in en wat kan ik nu wel en niet downloaden?

Mvg,
Rowena
Reputatie 7
Hey @Rowena-4 . Welkom hier! (Lekker poetisch, zo midden december 😉 ).

Die melding heb ik ook nog niet eerder gehoord! Maar goed, ik gebruik deze optie zelf ook helemaal niet.
Wanneer je bij je downloads kijkt, zie je links bovenin de ruimte die je op je apparaat vrij hebt om te downloaden. Wat staat hier bij jou? Wellicht komt de melding naar voren omdat er geen ruimte op je apparaat is om te downloaden (al zou ik een andere melding dan logischer vinden). Ik hoor graag van je!
Hoi Lycke,

Ik heb nog 500 mb over op mij apparaat. Als er te weinig ruimte op het apparaat is krijg je inderdaad een andere melding.

Iinmiddels is het met gelukt om weer een aflevering te downloaden gelukkig.
In de bijlage staat de melding. Hopelijk kan ik nu gewoon blijven downloaden zonder melding 🙂.

Reputatie 7
Bedankt voor de foto! Mocht je hier nog eens tegenaan lopen, hoor ik het graag. Dan kan ik verdere zaken uitzoeken. Ik heb het namelijk nog niet eerder langs zien komen, maar wil dit wel oplossen/voorkomen als het meer gebeurt.

Top in elk geval dat alles bij jou weer werkt ^^.
Iemand een idee waarom de registreer en download knop niet verschijnen op een tablet.
Heel die app werkt sloom en Dora hakkelt.
Gaat om android 8
Net als wat mensen hiervoor, hoop ik dat de Windows 10 download mogelijkheid ook snel verschijnt!

en inderdaad voor onderweg, op de Surface pro.

is bekend wanneer die mogelijkheid wordt uitgerold (zodat ik niet telkens vol verwachting hoef te checken...)?

Reageer