Download & GO: de nieuwe Ziggo GO feature!

  • 23 juli 2019
  • 77 Reacties
  • 36110x Bekeken


Toon eerste bericht

77 Reacties

Ik ben ook op zoek naar antwoord op de reeds gestelde vraag "Is er al bekend wanneer de optie beschikbaar komt voor de GO app versie voor windows 10?". Helaas is deze vraag nog niet beantwoord. Als de download optie beschikbaar zou zijn voor Windows 10 dan zou dit voor velen het probleem met opslag limit oplossen, aangezien deze feature dan ook op Windows pc's (met voldoende opslagruimte) gebruikt kan worden.

ps. Heb ook de ZIGGO helpdesk gebeld, maar de medewerkers die ik gesproken heb konden mij niet helpen

Hallo @EF.,
de download-toepassing is ook ontwikkeld voor mobiele apparaten onderweg en niet voor stationaire apparaten die thuis of elders staan.


Voor alle duidelijkheid; met Windows PC bedoelde ik een Windows laptop/tablet (en dus een mobiel Windows apparaat)
Reputatie 7
Badge +12
@EF.,

die optie zal er wel nooit komen voor Windows, want dan zal Tim Kuik op tilt gaan😀
Reputatie 7
Badge +35
Ik mis ook Windows 10 mobile, waar de Ziggo Go app wel goed werkt.
Hoi Ziggo,
Net bijna een heel seizoen van een serie gedownload. Behalve één aflevering. Die kwam er niet door. Fout code 10101 kreeg ik als ik "downloaden mislukt" wegklikte.

Ook geldt hier nog steeds dat de reeds gedeeltelijk gedownloade aflevering volledig weg is. Omdat ik met mobiele data download is dit dus ook weg. Zonde van m'n data Ziggo!

Graag bij de volgende update ervoor zorgen dat de downloads verder gaan waar ze afgebroken werden. Zodat ik m'n data niet voor niets kwijt ben. ☹️

Bedankt.
Komt er ook nog een mogelijkheid om gewoon het tv aanbod op te nemen, zoals dat bij kpn wel kan?
Reputatie 7
Komt er ook nog een mogelijkheid om gewoon het tv aanbod op te nemen, zoals dat bij kpn wel kan?

Hey @Guups. Of dit komt, durf ik niet met zekerheid te zeggen. Maar wie weet!
Hoi Ziggo,
Net bijna een heel seizoen van een serie gedownload. Behalve één aflevering. Die kwam er niet door. Fout code 10101 kreeg ik als ik "downloaden mislukt" wegklikte.

Ook geldt hier nog steeds dat de reeds gedeeltelijk gedownloade aflevering volledig weg is. Omdat ik met mobiele data download is dit dus ook weg. Zonde van m'n data Ziggo!

Graag bij de volgende update ervoor zorgen dat de downloads verder gaan waar ze afgebroken werden. Zodat ik m'n data niet voor niets kwijt ben. ☹️

Bedankt.

Hi Ziggo,
Die ene aflevering waar ik het over had is aflevering 7 van seizoen 1 van The Bridge. Downloaden gaat nog steeds niet en als ik 'm gewoon wil afspelen heb ik alleen geluid. Het beeld wordt gevuld met "blokjes".
Wat is er mis met deze aflevering?

Groeten.
Hallo,

Ik kreeg vandaag de melding dat ik het maximum aantal download heb bereikt.
Hierover staat niets vermeld in bovenstaand bericht.
Wat is het maximum aantal downloads per specifiek type video?
Wat houd de melding precies in en wat kan ik nu wel en niet downloaden?

Mvg,
Rowena
Reputatie 7
Hey @Rowena-4 . Welkom hier! (Lekker poetisch, zo midden december 😉 ).

Die melding heb ik ook nog niet eerder gehoord! Maar goed, ik gebruik deze optie zelf ook helemaal niet.
Wanneer je bij je downloads kijkt, zie je links bovenin de ruimte die je op je apparaat vrij hebt om te downloaden. Wat staat hier bij jou? Wellicht komt de melding naar voren omdat er geen ruimte op je apparaat is om te downloaden (al zou ik een andere melding dan logischer vinden). Ik hoor graag van je!
Hoi Lycke,

Ik heb nog 500 mb over op mij apparaat. Als er te weinig ruimte op het apparaat is krijg je inderdaad een andere melding.

Iinmiddels is het met gelukt om weer een aflevering te downloaden gelukkig.
In de bijlage staat de melding. Hopelijk kan ik nu gewoon blijven downloaden zonder melding 🙂.


Reputatie 7
Bedankt voor de foto! Mocht je hier nog eens tegenaan lopen, hoor ik het graag. Dan kan ik verdere zaken uitzoeken. Ik heb het namelijk nog niet eerder langs zien komen, maar wil dit wel oplossen/voorkomen als het meer gebeurt.

Top in elk geval dat alles bij jou weer werkt ^^.
Iemand een idee waarom de registreer en download knop niet verschijnen op een tablet.
Heel die app werkt sloom en Dora hakkelt.
Gaat om android 8
Net als wat mensen hiervoor, hoop ik dat de Windows 10 download mogelijkheid ook snel verschijnt!

en inderdaad voor onderweg, op de Surface pro.

is bekend wanneer die mogelijkheid wordt uitgerold (zodat ik niet telkens vol verwachting hoef te checken...)?
Zelfde melding heb ik een tijd geleden gehad. Ook een topic over gemaakt.

Nu heb ik dit enkele dagen, en het is er nog. En downloads beginnen soms, gaan tot 6 a 7 % en stoppen. Of ze gaan direct in pauze en willen niet hervatten met downloaden.

Voordat ik ben overgestapt naar KPN Interactieve TV is misschien is een volumeregelaar in de Ziggo Go app wat.
Reputatie 7
Badge +30
@ziggie3 Hoe bedoel je die volumeregelaar? Je kunt toch de volumeknoppen van de telefoon/tablet gebruiken?
Ik zie dat je het op vakantie ook kan gebruiken.

Bedoelen jullie daarmee dat ik voordat ik op vakantie ga gewoon alles kan downloaden op Ziggo Download & Go, en daarna ook buiten de EU de gedownloade video's kan kijken?

Of kunnen gedownloade video's ook niet buiten de EU bekeken worden?
Reputatie 7
Badge +30
Hoi @CR0B187NG

Ik heb het zelf niet getest, maar ik weet eigenlijk zeker dat het wel kan.
Want het downloaden is er juist voor bedoeld om offline te kunnen kijken en als je offline bent, kunnen ze niet weten of je binnen of buiten de EU bent :)

Groet,
Evert
Hallo! Een vraagje over het downloaden van films en series op mijn Huawei P10 (OS: Android 8.0.0; Ziggo Go 2.3.40). De optie om een film of serie te downloaden verschijnt niet naast de 'Kijk' knop. Dit is het geval bij alle zogenaamd 'downloadbare' series, zoals bijvoorbeeld Game of Thrones. Wat kan het probleem zijn? Ik heb het volgende al geprobeerd:

1) Opnieuw inloggen in de Ziggo Go app.
2) De Ziggo Go app opnieuw installeren.
Reputatie 5
Badge +7
fijne app werkt goed en makkelijk in gebruik
maar soms loopt de app vast
Ik heb met plezier de al wat oudere vragen en antwoorden gelezen. Ook ik liep/loop tegen het feit aan dat de informatie op de diverse ziggo pagina's elkaar tegenspreekt. Ik vraag me dan altijd af wie gaat er aktie ondernemen om alles gelijk te laten trekken? Ook hier lijkt weer niemand zijn hoofd boven het maaiveld uit te willen laten komen...

In de informatie pagina op de website van ZIGGO met betrekking tot het kunnen downloaden en offline bekijken van gedownloade content staat nog steeds dat de minimale iOS versie 9.3.0 moet zijn. In dit forum wordt echter verwezen naar een artikel waarin iOS versie 10 als minimale vereiste wordt aangegeven.
Nu weet ik dat het op mijn oude ipad met iOS 9.3.5 niet werkt (op pagina 1 van dit forum is daar ook een vraag over en op pagina 2 [meen ik] is er een ZIGGO moderator die verwijst naar bovengenoemd artikel) dus zal het nieuwe antwoord idd iOS10 en hoger moeten zijn. Waarom gaan we dan niet even met de spreekwoordelijke stofkam door artikelen en passen daar waar nodig aan?
Ik heb nu al een paar keer programma's gedownload en de volgende dag zijn ze verdwenen. Nog niet gekeken en ze zijn ook niet uit het assortiment, want ik kan ze de volgende dag gewoon weer downloaden. Heb de app al opnieuw geïnstalleerd, maar volgende dag weer hetzelfde probleem. @Ziggo Community
Reputatie 7
Hey @MandyC . Dat gaat niet goed! Heb je een voorbeeld van programma's voor me? Dan test ik het hier ook eventjes 🙂
@Lycke Ziggo Dit waren ze gisteren. De dag ervoor had ik ook een foto gemaakt .... dus die heb ik eventueel ook. Het probleem is . .ik kan ze gewoon downloaden. Ze blijven er ook de hele dag in staan. Maar als ik een dag later kijk .. zijn ze weg ...

Dus omdat, een aantal piste hiervoor aangegeven, iOS 935 niet meer kan een nieuwe Samsung tab Afgekocht, Ziggo app erop en de laatste drie seizoenen van scandal erop. 1 ff getest en prima.
Kom ik aan in Frankrijk, wil ik afspelen zegt de app "verlopen" maar bij de serie afleveringen staat nog 27 dagen beschikbaar.

Fantastisch weer!

Reageer