Download & GO: de nieuwe Ziggo GO feature!

• 23 juli 2019
  • 77 Reacties
  • 36719x Bekeken

Toon eerste bericht

77 Reacties

Hoi @EnergieBoy

Bedankt voor je reactie! Inmiddels heb ik vernomen dat je 3 apparaten kan registreren. (bij een ander account heb ik 1 apparaat geregistreerd en hierbij wordt aangegeven dat we nu 1 van 3 apparaten hebben geregistreerd). Bovendien hebben we dus ook dat andere account geprobeerd, waarbij er maar 1 apparaat geregistreerd staat en ook hierbij lukte het niet.

Groetjes,
Arlette
Reputatie 7
Als oplossing zou ik nog kunnen zeggen:
Verwijder de app, start je iPad helemaal opnieuw op (dus echt even een hardreset) en dan weer terug opnieuw installeren. Kijken wat die dan doet.

Dan mag de TS deze info wel aanpassen want hier staat nog 2 apparaten.
@Lycke Ziggo, zijn het er nu 3? Als dit zo is, kan iemand dan deze topic aanpassen? Dit is dan wel verwarrend namelijk. Althans voor mij... 🙂
@EnergieBoy Helaas heeft jouw tip niet geholpen 😞.
Reputatie 7
Voldoet je iPad aan deze eis: Apple iPhone & iPad: minimaal iOS 10.0 of hoger
Volgens mij zag ik dat je zei dat je 9. nog iets hebt op de iPad?
Dan zou dit het probleem kunnen zijn!

Kan je je iPad niet meer updaten?
@EnergieBoy updaten is inderdaad niet mogelijk, al op gecheckt! Waar heb je de informatie zien staan dat de minimale vereiste 10+ is?
En bedankt voor je snelle reacties!!
Reputatie 7
Staat in deze topic, even bovenaan deze pagina klikken op Toon eerste bericht
Dan zie je het begin van deze topic en daar staat het. Lukt het niet, zie https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/download-go-de-nieuwe-ziggo-go-feature-28328/index1.html

Graag gedaan!
Heren @Arie1808 & @EnergieBoy Wanneer je de #MediaBox binnen je #Netwerk configureert en de 5GhZ SSID van MediaBox opneemt in je netwerk, dan kun je tot wel 5 apparaten (Lees iPhone, iPad) laten draaien onder #ZiggoGO app. Dan mag je ook nog je TV aanzetten via #HDMI
Alles loopt vlotjes, No delays 😉
Reputatie 7
Heren @Arie1808 & @EnergieBoy Wanneer je de #MediaBox binnen je #Netwerk configureert en de 5GhZ SSID van MediaBox opneemt in je netwerk, dan kun je tot wel 5 apparaten (Lees iPhone, iPad) laten draaien onder #ZiggoGO app. Dan mag je ook nog je TV aanzetten via #HDMI
Alles loopt vlotjes, No delays 😉
Op deze community zijn veel mensen die last hebben van het opnemen van hun Mediabox XL in het netwerk. Daarom adviseren wij van WC eend om deze liever niet op te nemen in het netwerk. Uiteraard kan het zijn dat het bij de een geweldig werkt, in jou geval, maar bij de ander gewoon echt niet werkt, in mijn geval. Daarom is dan het advies, als je de Mediabox XL niet nodig hebt als Wifi en/of modem, om deze dan niet op te nemen in het netwerk.

Maar zeker goed om je ervaring hier te delen 🙂
@EnergieBoy Alle waarheden gezegd hebben; kan er ook nog een verschil m.b.t. wel OS je gebruikt: Windows, Linux of Apple. En ik moet je eerlijkheidshalve ook bekennen in hoeverre je kennis strekt met het implementeren van hardware, zoals de MediaBox. Laatst genoemde is niet het vriendelijkste stukje hardware. Voor velen niets nieuws, maar voor beginners? Keep it simpel. Zoals jij zegt. "Laat de MediaBox staan waar die staat en plaats hem niet in het netwerk"
Reputatie 7
Badge +26
[quote=Arie1808]Hallo! Een vraagje; wij proberen via de Ipad de nieuwe functie te gebruiken. Op 2 IPhone's lukt het prima, maar op onze Ipad 2 lukt het niet. De IOS versie is 9.3.5, we hebben de laatste versie van de Ziggo Go App. Ook hebben we de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dit mocht niet baten. Daarnaast hebben we een ander account geprobeerd, maar ook nu komt het "te downloaden" niet tevoorschijn. De vrije opslag is 43 gb en de tijdzone staat goed. Wie heeft er een tip zodat we wel de fijne, nieuwe functie kunnen gebruiken?

Groetjes,
Tekst verwijderd. Was al uitgelegd...ivm ios 10.
Hallo @robbo niet alleen bij een iPhone maar zeker bij een iPad is het zeer belangrijk dat je de laatste update draait. Voor iOS apparaten is op dit moment de laatste software update iOS 11.4.

Anders dan bij de iPhone is de iPad hier erg gevoelig voor en dan is 43GB (vrije ruimte) meer dan genoeg om ZoggoGo te draaien. Nog één ding over de iPad, of je nu een iPad 3 of 4 hebt, de WiFi ontvangst is bij deze apparaten verre van ideaal. De nieuwere (ook duurdere) iPad- Pro heeft de A10X Fusion-chip met 64‑bits architectuur en niet geheel onbelangrijk de (snelle) geïntegreerde M10-coprocessor. En dan de meeste winst die de PRO de Pro maakt, dat er rondom de iPad een krachtig antenne systeem is ontworpen, wat weer een betere WiFi ontvangst geeft. Geruchten doen de ronde dat rond 12 september iOS 12 uitkomt. Op dit moment is er al een tweede Bèta releases voor developers vrij gegeven, hierover lees je alles op MacWorld.com
Hallo allemaal!

We gaan komende week op vakantie en nu wil ik een aantal favoriete films en series voor de kids downloaden om hun reis ook te veraangenamen.
Ik zie dat, als je de titel gestart hebt, deze maar 2 dagen bewaard wordt.
Is er een mogelijkheid om dit voor een langere tijd (zeg maar 10 dagen) te realiseren of moet ik tijdens de vakantie op het (hoogstwaarschijnlijk) brakke wifi netwerk van het hotel alles weer opnieuw gaan downloaden voor de terugreis?

Bedankt alvast.
Reputatie 7
Hey @G.Do

Ik quote even een stukje uit het eerste bericht in dit topic:
Hoe lang blijven de gedownloade films & afleveringen van series beschikbaar?
Kijken kan tot 30 dagen na je download. Daarna verwijder je ze simpel weer. Als je de download eenmaal hebt gekeken, blijft de download nog 2 dagen bewaard. Als de serie of film eerder uit ons assortiment verdwijnt, dan verloopt de download ook eerder.

De titels zouden dus 30 dagen opgeslagen en zichtbaar moeten blijven. Maar wanneer een titel bekeken is, zal hij nog 2 dagen beschikbaar zijn.
De titel niet starten is hierin dus de oplossing 🙂. Wel super dat jullie op deze manier de reis voor de kinderen kunnen veraangenamen!
Als ik met mobiele data (in het buitenland) iets download en ik verlies even het contact met de provider, dan zijn de downloads direct vervallen. Weg data en weg download. Erg jammer en zonde van m'n data.
Kan Ziggo ervoor zorgen dat de download opgeslagen wordt (in de app) en dat het downloaden verder gaat waar het werd afgebroken.

Vriendelijke groet.
Reputatie 7
Als ik met mobiele data (in het buitenland) iets download en ik verlies even het contact met de provider, dan zijn de downloads direct vervallen. Weg data en weg download. Erg jammer en zonde van m'n data.
Kan Ziggo ervoor zorgen dat de download opgeslagen wordt (in de app) en dat het downloaden verder gaat waar het werd afgebroken.

Vriendelijke groet.

Ah, dat klinkt inderdaad heel onprettig. Wat hierin precies allemaal mogelijk is, durf ik niet direct te zeggen. Maar ik ga zeker weten direct je suggestie doorzetten, want dit klinkt als een mooie verbeterkans!
Ik hoop eigenlijk dat deze optie ook op de webplayer zou komen.
Is er al bekend wanneer de optie beschikbaar komt voor de GO app versie voor windows 10?
Reputatie 7
Badge +26
Wel super dat jullie op deze manier de reis voor de kinderen kunnen veraangenamen!

En dan maar hopen dat de kinderen, kijkend naar hun schermpje niet wagenziek worden.
Kan ik ook hele seizoenen tegelijk downloaden? Of is er een manier om er meer tegelijk te selecteren? De enige manier van afleveringen achter elkaar downloaden die nu lukt is om te zorgen dat ze in mijn lijst 'verder kijken' komen te staan. Alleen dan kan ik ze aanklikken en ze downloaden.
Hoi,

Ik zit al een tijdje met het probleem dat alleen mijn iPhone zich niet kan registreren voor Offline Kijken. Ik heb al geprobeerd; iPhone compleet aan en uit. App verwijderen en downloaden. Wachtwoord veranderd. Op andere devices met mijn account werkt het wel. Ik heb de iPhone 7 met iOS 1.14. Help!

Groet,
Menno
Reputatie 7
Badge +35
iPhone ben ik zeer weinig mee bekend, maar @EnergieBoy des te meer.
Komt nu langs zodra hij online is. @SteensmaPieter
Reputatie 7
Zou dan eerst willen weten hoeveel devices je al hebt geregistreerd? En daarna de vraag of je je netwerk al heb gewist?

Anders zou toch echt een moderator moeten kijken. Je hebt verder alles al gedaan wat ik ook zou voorstellen
Tijdens downloaden met mobiele data in het buitenland ben ik weer m'n download kwijtgeraakt bij een kleine onderbreking met de provider. Even buiten 4G bereik en alles is weg. Deze keer fout code OV-0.

Is er al een manier om de downloads verder te laten gaan waar ze afgebroken werden? En ook om ze (dus) gedeeltelijk op te slaan?

Ik heb dit probleem meer dan een maand geleden ook al aangekaart maar het lijkt of het nog niet verbeterd is.

Vriendelijke groet
Ik ben ook op zoek naar antwoord op de reeds gestelde vraag "Is er al bekend wanneer de optie beschikbaar komt voor de GO app versie voor windows 10?". Helaas is deze vraag nog niet beantwoord. Als de download optie beschikbaar zou zijn voor Windows 10 dan zou dit voor velen het probleem met opslag limit oplossen, aangezien deze feature dan ook op Windows pc's (met voldoende opslagruimte) gebruikt kan worden.

ps. Heb ook de ZIGGO helpdesk gebeld, maar de medewerkers die ik gesproken heb konden mij niet helpen
Reputatie 7
Badge +25
Ik ben ook op zoek naar antwoord op de reeds gestelde vraag "Is er al bekend wanneer de optie beschikbaar komt voor de GO app versie voor windows 10?". Helaas is deze vraag nog niet beantwoord. Als de download optie beschikbaar zou zijn voor Windows 10 dan zou dit voor velen het probleem met opslag limit oplossen, aangezien deze feature dan ook op Windows pc's (met voldoende opslagruimte) gebruikt kan worden.

ps. Heb ook de ZIGGO helpdesk gebeld, maar de medewerkers die ik gesproken heb konden mij niet helpen

Hallo @EF.,
de download-toepassing is ook ontwikkeld voor mobiele apparaten onderweg en niet voor stationaire apparaten die thuis of elders staan.

Reageer