Jaikwil555

Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

De zenders die ik wil zien zijn alleen maar beschikbaar in het extra pakket

.De zenders die ik graag wil zien krijg ik niet tenzij ik nog meer bestel dan ik heb, de zenders die ik heb vind ik waardeloos,ik betaal al €62.- dat vind ik niet te weinig voor een reeks eindeloze herhalingen,kortom ik ben zeer ontevreden. Hoe kan ik dat oplossen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jaikwil555
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer ik die TV start wil, kan ik dan mijn huidige pakket opzeggen?

Bekijk in context

12 Reacties 12
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Stel, je rijdt in een Toyota Aygo en wilt graag rijden in een dikke BMW. Dan weet je dat je daarvoor in de buidel moet tasten. Het is maar net wat je ervoor over hebt om jezelf tevreden te stellen. Men kan ook besluiten 's avonds de tv uit te laten en te kiezen voor een gezelschapsspel, zoals mens erger je niet. Kortom, alle waar is naar zijn geld en de keuze ligt bij de consument.
RobertKoopman

Level 7
  • 915Posts
  • 86Oplossingen
  • 253Likes
Niet op te lossen.
Er is nu eenmaal geen”menukaart” met welke zenders je wel en niet wilt.
Knippr was wel zo’n aanbieder maar is na een jaar alweer van de markt verdwenen.
Animo zal wel te laag zijn geweest om het rendabel te maken.
Jaikwil555
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben best bereid om te betalen voor goede programma's de pulp die ik nu krijg vind ik te duur. Volgens mij is een goede service ook veel waard en is de klant koning,. Ik houd van de zenders die ik had en die worden zomaar weggehaald. Mijn voorkeuren om TV te kijken deel ik beslist niet met een sukkel die gelijk in de hoogste boom klimt om Ziggo te verdedigen.
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
https://www.totaaltv.nl/nl/nieuws/tv-abonnement-a-la-carte-nog-ver-weg/

Contentaanbieders houden een a la carte-abonnement echter tegen. Vooral bij niche- en human interest-zenders worden de inkomsten uit de verkoop van tv-abonnementen minder. Hierdoor worden de maandelijkse abonnementskosten bij een a la carte-abonnement voor deze zenders hoger. Het is zelfs niet ondenkbaar dat tv-zenders noodgedwongen door een gebrek aan inkomsten moeten stoppen.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Jaikwil555 welkom op de Community. Wanneer je nu veel zenders hebt die je niet gebruikt dan is het pakket misschien niet goed op maat. Dat is zonde! Helaas is het zenderpakket niet per individu af te stellen. De zenders in het basispakket staan vast en stellen we zo goed mogelijk samen, voor een goede prijs. Afhankelijk van of die prijs te duur is, neemt iemand wel of niet die dienst af.

Heb je al eens naar TV start gekeken? Mogelijk past dat beter bij je wensen. Op dit moment hebben we geen Movies & Series XL aanbieding, hou dat in de gaten. Bij een aanbieding kun je de aanvullende zenders die daarbij horen vaak een maand gratis proberen.
Jaikwil555
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer ik die TV start wil, kan ik dan mijn huidige pakket opzeggen?
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Jaikwil555 wrote:
Wanneer ik die TV start wil, kan ik dan mijn huidige pakket opzeggen?

Als u geen verplichte looptijd meer heeft is uw pakket maandelijks aan te passen. U kunt daarvoor het best contact opnemen met de helpdesk.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Jaikwil555 wrote:
Wanneer ik die TV start wil, kan ik dan mijn huidige pakket opzeggen?


Goede vraag! Opzeggen is helemaal niet nodig, je kan eenvoudigweg de dienst omzetten naar Start. Dit kun je zelf in je Mijn Ziggo regelen.

Kom je er helemaal niet uit? laat hier dan weten tot hoever je bent gekomen.
Jaikwil555
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nee, sorry ik weet niet wat wijsheid is in deze, ik wil graag alle vier de zenders van de BBC. die had ik ook maar de laatste twee zijn verwijdert, ik houd van geschiedenis en alles van Discovery en National Geografic. Welk pakket kan ik dan het beste nemen?
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Als je alles wilt vab Discovery, dan zit je al snel aan het Movies en series XL pakket. (overigens herhalen die nog 10x meer dan de andere zenders)
Jaikwil555
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dan geen Discovery
wat dan volgens u?
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Het beste is om even hier te kijken:
https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/

Daar staan precies welke zenders bij welk abbo horen en welke gratis zijn. Dan wordt vanzelf duidelijk welk abbo het beste past.

Uitgelicht topic