Beantwoord

CNBC werkt niet meer op PC met ziggogo.tv

• 6 november 2018
  • 15 Reacties
  • 657x Bekeken

Sinds gisteren (5 Nov 2018) werkt CNBC niet meer op www.ziggogo.tv. Wat is er aan de hand?
icon

Best beantwoord door Mark Ziggo 12 november 2018, 10:15

Yes, ik zie het! Er was blijkbaar een probleem met de stream van CNBC in een bepaald systeem, deze stream hebben ze gereset op 8 november en daarna werkte hij weer.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

15 Reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi LT_304,

Even een paar vragen om zo hopelijk sneller de oplossing te kunnen vinden:
Krijg je een melding te zien wanneer je CNBC toch probeert te kijken? En werkt bijvoorbeeld RTL Crime wel?
Kun je deze zender ook niet bekijken via de Ziggo Go app?

Groet,
Evert
Dag Evert,

RTL Crime doet het gewoon, net als de andere zenders die ik heb geprobeerd. CNBC doet het ook op de TV met onze "oude" UPC HD mediabox dus het is geen abonnement-probleem.

Met de Ziggo Go App op mijn tablet werkt het ook.

De melding is "Helaas, de video kan op dit moment niet worden afgespeeld" en dan is er een button voor het herstarten van de video. Maar dat herstarten lukt niet. Vrijdag deed CNBC het nog.

Misschien heeft het er niets mee te maken, maar in de rechterbovenhoek van mijn browser op de PC zie ik nu ook een "tekst-ballon" naast de luidspreker en het pijltje voor full-screen. Die tekst ballon was er eerst niet.

Dank je voor je hulp.

Wim
Reputatie 7
Badge +30
Ha Wim,

Mooi, dan hebben we gelukkig al een aantal zaken uitgesloten!
Ik kan helaas niet testen of CNBC bij mij ook niet werkt, ik heb namelijk geen abonnement op Movies & Series XL.

Kun je een screenshot maken van die tekst ballon en hier plaatsen? Ik ben namelijk wel benieuwd wat dat precies is. En als je ziggogo.tv in een andere browser probeert, krijg je dan dezelfde melding te zien?

Groet,
Evert
Hi Evert,

Screenshot is bijgevoegd, het ballonnetje staat rechtsboven tussen de luidspreker en het pijltje

. Als ik bijvoorbeeld naar CNN kijk heb ik alleen de luidspreker en het pijltje.

Ik kijk in Edge maar heb ook Chrome geprobeerd met hetzelfde resultaat.

Wim
Reputatie 7
Badge +30
Ah helder! Dat wolkje is er zodat je het Geluid en Ondertiteling kunt instellen.
Ik zou zeggen, klik er maar eens op en verander wat. Wie weet kun je daarna wel weer gewoon kijken.

Zo niet, dan is houdt het voor mij op, want er lijkt iets bij Ziggo verkeerd te gaan.
Je kunt dan het beste contact opnemen met Ziggo via de chat, ziggo.nl/chat. Kun je direct het linkje van dit topic meesturen 🙂
Reputatie 5
Badge +2
Na paar keer verversen werkt die zender bij mij wel...
Na paar keer verversen werkt die zender bij mij wel...
Bij mij helaas niet.....

Merkwaardig probleem.

Ziggo chat wist het ook niet.
Reputatie 7
Badge +30
Ze kunnen bij de chat deze melding doorgeven zodat er naar gekeken wordt door de juiste mensen. Is dat ook gedaan, @LT_304?
Ze kunnen bij de chat deze melding doorgeven zodat er naar gekeken wordt door de juiste mensen. Is dat ook gedaan, @LT_304?
Yes, ik heb een link doorgegeven in de chat naar deze topic in de community.

Wat ik nog moet proberen is of het op een andere PC wel werkt, maar dat kan ik vanavond pas doen. Maar onafhankelijk van dat resultaat is het probleem niet opgelost.
Reputatie 7
Hi @LT_304, vervelend probleem. We hebben het hier op kantoor ook geprobeerd en kunnen deze zender ook niet aan de praat krijgen op twee verschillende laptops via verschillende netwerken. Ook niet na 10x refreshen...

Ik maak hier melding van bij onze storingsdienst, hopelijk kan het snel opgelost worden.
Hi @LT_304, vervelend probleem. We hebben het hier op kantoor ook geprobeerd en kunnen deze zender ook niet aan de praat krijgen op twee verschillende laptops via verschillende netwerken. Ook niet na 10x refreshen...

Ik maak hier melding van bij onze storingsdienst, hopelijk kan het snel opgelost worden.

Dank je Mark,

Ik heb het ook nog eens op een andere laptop geprobeerd en daar doet'ie het ook niet.

Groet,
Wim
Ik heb al 2 dagen hetzelfde probleem.
Wanneer wordt dit opgelost?
Om mijn Iphone werkt het nog wel.
CNBC doet het weer op mijn PC.

Dank voor de reparatie.

Is het duidelijk wat er aan de hand was en is dit probleem definitef verholpen?
Reputatie 7
Yes, ik zie het! Er was blijkbaar een probleem met de stream van CNBC in een bepaald systeem, deze stream hebben ze gereset op 8 november en daarna werkte hij weer.