1
Vraag
2
Reageer en help mee
GOwerktniet

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Clips van Ziggo Sport Totaal app werken niet

Sinds kort heb ik Ziggo sport via tmobile thuis. Nu heb ik ook de Ziggo go app geinstalleerd. Hierbij werkt het tv kijken wel, maar als ik 'clips' wil bekijken krijg ik al een aantal dagen de volgende foutmelding: 'Het is helaas niet gelukt om de video af te spelen. Probeer het later nog een keer (Code: 2000)'.
Heeft iemand een oplossing?
7 Reacties 7
RobertKoopman

Level 7
  • 915Posts
  • 86Oplossingen
  • 253Likes
Ik heb ook T-Mobile Thuis, glasvezel, en Ziggo Sport en kan wel clips bekijken.
Je schrijft sinds kort, hoe kort is kort?
Misschien je account nog niet in orde?
Ik gebruik het zelden, kon wel live tv kijken maar eenmaal een clip bekijken moest ik eerst inloggen.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Ik neem trouwens aan dat je niet de Ziggo GO app bedoelt, maar de Ziggo Sport Totaal app?
En om je verder te kunnen helpen: op welk apparaat gebruik je de app (merk, type, OS+versie)?

nb: Helaas hebben we hier bij Ziggo geen overzicht van de foutcodes in de Ziggo Sport Totaal app, daarvoor heeft Ziggo Sport zijn eigen klantenservice die je hier kunt vinden.
RobertKoopman

Level 7
  • 915Posts
  • 86Oplossingen
  • 253Likes
Ik gebruik inderdaad de Ziggo Sport Totaal app.
GOwerktniet
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Robert en Mark,

Bedankt voor jullie reactie.
Het betreft inderdaad de Ziggo Totaal app, excuus.
Ik gebruik dit op een Samsung J7 prime.
De eerste 2 dagen werkte de clips overigens wel, inmiddels krijg ik nog steeds dezelfde foutcodes.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hm, ik heb nog wat gezocht maar kan geen enkele informatie vinden over deze foutmelding op internet. Als het probleem nog steeds speel zou ik toch even contact opnemen met Ziggosport via hun eigen klantenservice: http://info.ziggosporttotaal.nl/klantenservice.php
GOwerktniet
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas heb ik ook al het internet afgezocht en kan ik hier niets over terugvinden.
De klantenservice melde mij dat dit een probleem moest zijn met mijn VPN.
Het probleem heb ik ook bij internet via mijn telefoon, niet alleen bij een wifi netwerk.
Echter staat VPN niet ingeschakeld op mij telefoon en tot op heden krijg ik geen reactie meer terug van de klantenservice.
Ik zal het even moeten blijven afwachten (denk ik)..
Banksurfer

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is hier ooit een antwoord op gekomen en werkt het inmiddels?
Zo ja, wat is de oplossing geweest?
Ik gebruik namelijk verschillende apparatuur en alleen mijn Chromebook geeft deze (code: 2000) foutmelding. Clips spelen netjes af, maar live beelden niet. verwijderen/opnieuw installeren app heeft niet geholpen. Het heeft wel gewerkt, maar na een paar dagen kreeg ik deze melding.
Klantenservice komt er nog op terug, maar twijfelt aan het netwerk.. Speedtest meet 87,6Mbps -> lijkt me geen probleem..
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic