Beantwoord

Chromecast functioneert niet meer op Ziggo GO (iOS)


Het icoontje om te streamen naar chromecast verschijnt niet meer in de Ziggo Co app.
Ik heb de app opnieuw gedownload maar icoontje blijft weg en ben reuze benieuwd hoe ik dit weer terug krijg.
icon

Best beantwoord door emiliovisser 9 januari 2019, 19:28

Helaas kan ik het niet testen op een iPhone omdat ik deze zelf niet in bezit heb.
Op mijn oude Ipad 2 werkt het wel gewoon.

Is er misschien een nieuwe update geweest van de Ziggo GO app??
Wat je nog kan proberen... is het nogmaals opnieuw installeren.
Maar dan na verwijderen van de ziggo go app, eerst je telefoon even herstarten.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

9 Reacties

Reputatie 1
Badge +1
Hallo Frans,

Gaat het om een Apple product (Iphone/Ipad) of om een Android apparaat ( smartphone of tablet) waar de software met Chromecast niet werkt.
Het gaat om een iPhone , maar you tube, Netflix en NPO geven geen problemen en werkt Chromecast perfect.
Reputatie 1
Badge +1
Helaas kan ik het niet testen op een iPhone omdat ik deze zelf niet in bezit heb.
Op mijn oude Ipad 2 werkt het wel gewoon.

Is er misschien een nieuwe update geweest van de Ziggo GO app??
Wat je nog kan proberen... is het nogmaals opnieuw installeren.
Maar dan na verwijderen van de ziggo go app, eerst je telefoon even herstarten.
IK heb gedaan wat je gezegd hebt dus oude helemaal verwijderd en telefoon opnieuw gestart daarna ziggo co app weer geladen en waarachtig het spul werkt weer.

Bedankt.
Reputatie 2
Badge
@frans.dammers Wat is eigenlijk de Ziggo Co app? Heb ik iets gemist??

Ps: iets opnieuw opstarten of iets uitzetten en weer aanzetten is heel vaak dé oplossing.
Dat deed mijn oma 30 jaar geleden al 😊
@Haander
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/online-tv-kijken/

Alternatief voor de App is via een Web Browser:
https://www.ziggogo.tv/

Dat kun je vanaf een Phone of Tablet naar een TV streamen die desnoods geen coax-verbinding in de buurt heeft.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/online-tv-kijken/ziggo-go/streamen/

Je hebt inderdaad een hoop gemist. Dit kan al een flinke tijd.
Jaartje of twee, gok ik, waarschijnlijk langer. Je moet wel minstens TV-Start in je abonnement hebben.
Dat heb je met een MediaBox XL, zoals ik in je profiel zag.

Gr Han
Reputatie 2
Badge
@hanh Dat waar jij het over hebt is Ziggo Go, dat ken ik zeker, ik ben niet onnozel.

De topicstarter heeft het over Ziggo Co.

Maar jij begrijpt dus niet wat ik daarmee wil aangeven.

Forget it.

Ps: mijn reactie op topicstarter was dan ook met een knipoog.
Het is je gelukt: ik ben erin getrapt.
Mooi zo.
Dacht op zijn hoogst aan een tikfout, maar het was kennelijk een citaat.

Ga niet verdedigen dat mijn reaktie ook met een knipoog was.
Dat is niet waar, nl.
Er zijn trouwens zat klanten die dit soort dingen niet weten of er nog niet aan toekwamen. Noem dat niet onnozel.
Gr Han
Reputatie 7
Hoi @frans.dammers welkom op onze Community.

Ik zie dat je vlot van de juiste antwoorden bent voorzien. Fijn! Veel kijkplezier.

De andere reacties zijn met een Knipoog-GO-app geschreven, ook een genot om te lezen. Iedereen bedankt 🙂