Ik zie hem her en der wel voorbij komen maar een oplossing nog niet dus bij deze maar een nieuw topic.
Probleem is als volgt; bij het streamen van live tv van de Ziggo Go app naar de Chromecast stopt de stream na een paar minuten. Hierbij heeft hij de melding "foutmelding 2". Ik krijg dezelfde foutmelding bij streamen vanaf mijn tablet (Samsung Galaxy tab S2) als de telefoon (Google Nexus 5x).
Verschillende zaken al geprobeerd: app verwijderen en opnieuw installeren. Apparaten en de Chromecast van het 5.0 wifi kanaal naar 2.4 maar telkens dezelfde uitkomst.
Ik gebruik in dezelfde opstelling al meer dan een jaar de NPO app en de Netflix app op bijna dagelijkse basis. De fout lijkt dus echt in de Ziggo Go app te liggen.
Mijn vragen:
- kan Ziggo aangeven wat de "foutmelding 2" inhoudt?
- deze kwestie is al eerder door andere gebruikers gesignaleerd, is hier toen een oplossing uit voort gekomen welke werkte?
Andere gebruikers als Ziggo; hoor graag tips!