Beantwoord

Chromecast 'error oops with code' foutmelding

• 14 juli 2019
  • 42 Reacties
  • 7030x Bekeken

Toon eerste bericht

42 Reacties

Wij hebben hetzelfde probleem. Na een paar minuten.. pats.. eruit. Hebben pas sinds 2 weken weer ziggo na t-mobile thuis te hebben gehad. Echter die probleem hadden we eerst niet. Nu wel. Svp snel oplossen ziggo... dit is geen goede zaak.
  • Firmware versie van de chromecast: 1.40.156414
  • De chromecast is extern
  • Apparaten: iPhone 6 en iPad 2018
  • besturingssysteem: iOS 12.3.1
Zelfde probleem
Alléén met Ziggo app nergens anders mee!!!!!
Zelfs nieuwe chromecast erbij gekocht 😡

DOE ER AUB IETS AAN ZIGGO !!!!!!!!!!!
Zelfde hier. Gebeurd om de 5 a 10 minuten!

• Apparaten: iPhone 7 Plus en iPad Air 2
De App wordt hierdoor vrijwel onbruikbaar.
Reputatie 2
Badge +1
Bij mij werkt het gewoon niet meer met de Ziggo app.

Oops, something went wrong... please reconnect to your Chromcast and try again.

Met YouTube werkt hij gewoon.
Firmwareversie van Cast: 1.40.156414
Externe Chrome cast.
Samsung S7.
Zelfde probleem/foutmelding, andere apps werken prima.

• chromecast firmware 1.40.156414
  • extern
  • iPhone 8 (twee stuks)
  • iOS 12.3.1 (op beide)
Reputatie 7
Bedankt voor de voorbeelden allemaal, heb ze laten toevoegen. Verder heb ik op dit moment jammer genoeg nog geen update. Ik houd jullie op de hoogte.
Begint nu wel heel irritant te worden, formule1 is echt niet te volgen zo, om de 5 min eruit geknald.

Kon gister formule1 cafe zonder problemen kijken en vrije training vanmorgen ook maar zodra het kwalificatie of race is dan is het drama

• chromecast firmware 1.40.156414
  • extern
  • iPhone 8
  • iOS 12.3.1
Ik heb een chromecast aangeschaft om ziggo met vakantie te kijken. ik krijg gelijk als de genoemde melding. Geen van de hiervoor genoemde oplossingen werkt bij mij.
Verrassend dat het nu als 3 weken geleden is dat de eerste melding op het forum staat en Ziggo nog geen oplossing heeft.

• Apparaten: iPhone X en iPad 2018
Zelfde probleem sinds gisteren.

Krijg de melding “CHROMECAST_ERROR_OOPS_ON_TV” op TV scherm. Op iOS device melding pas na enige tijd “CHROMECAST_ERROR_OOPS_WITH_CODE”

Geen van de geboden oplossingen werkt en krijg de melding alleen bij de Ziggo app op alle devices zowel bij live tv als on demand/hbo. Kan mijn abonnement nu dus niet gebruiken. Zit gewoon thuis op mijn Ziggo aansluiting. Zaterdag werkte het nog prima. Herhaald geprobeerd, herstarten ed, maar vanaf zondag avond alleen bovengenoemde foutmelding.

Geprobeerd via 2,4 GHz en 5 GHz WiFi.

Geprobeerd via een
iPhone XR
iPhone 8
iPad Pro 2019 12,5”
iPad 2018
Allen op de laatste iOS 12.3.1

Chromecast v3 firmware 1.40156414
Ziggo wanneer komt er een oplossing voor dit probleem ? Aangezien jullie zelf het advies geven om chromecast te gebruiken als oplossing omdat de extra mediabox xl niet geconnect kan worden met de mediabox next.
Gefeliciteerd met de laatste update.
De app crasht nu meteen op mijn iPad 2.
Deze gebruikte ik tot nu toe voor het casten.
Ook na reboot start de Ziggo Go App niet meer. De update zou de stabiliteit moeten verbeteren......Het is dus alleen maar slechter geworden.
Reputatie 7
Hoi allemaal,

Gisteren heeft er een update plaatsgevonden. Ervaren jullie hetzelfde als @Lineos of zijn de problemen bij de rest wel verholpen?
Kreeg met nieuwe app andere foutmelding (alleen op tv) “Er is iets fout gegaan..”. Chromecast v1 van collega geleend en daarop werkte het wel. Eigen Chromecast v3 gereset en niks. Op werk geprobeerd waar ik geen Ziggo internet heb en verrek het werkt (Daar hebben 2.4 en 5 GHz dezelfde naam). Vervolgens weer naar huis meegenomen en nu werkt ook de Chromecast v3 weer op 5Ghz (verschillende namen voor 2.4 en 5)

De laatste x dat we de ziggo app gebruikten voor het fout ging hebben we dat vanaf meerdere devices gedaan richting dezelfde Chromecast. Kan dit het probleem veroorzaken?
Sinds de update heb ik de ERROR melding niet meer gehad. Echter nu om de paar minuten foutmelding 17.

helaas nog geen oplossing dus!
Ook ik krijg steeds foutmelding 17 en af en toe 21...
Reputatie 7
Hallo iedereen! Wij krijgen deze meldingen die jullie wel zien, nooit te zien bij meerdere tests. De techneuten hebben een aantal vragen voor jullie:

• CHROMECAST_ERROR_OOPS_WITH_CODE. Zien jullie deze melding nog?
  • Is de bovenstaande melding zeer recent gewijzigd in een andere tekst of code?
  • Krijg je de melding wanneer je de Ziggo GO app op de achtergrond aan hebt staan?
  • Krijg je de melding wanneer het apparaat op het vergrendelscherm staat?
Groet,
Anne
Hallo iedereen! Wij krijgen deze meldingen die jullie wel zien, nooit te zien bij meerdere tests. De techneuten hebben een aantal vragen voor jullie:

• CHROMECAST_ERROR_OOPS_WITH_CODE. Zien jullie deze melding nog?
  • Is de bovenstaande melding zeer recent gewijzigd in een andere tekst of code?
  • Krijg je de melding wanneer je de Ziggo GO app op de achtergrond aan hebt staan?
  • Krijg je de melding wanneer het apparaat op het vergrendelscherm staat?
Groet,
Anne

Hallo Anne,

Bij ons lijkt het probleem verholpen te zijn! Wij zien de melding niet meer.
Bedankt!

Reageer