Beantwoord

Casten naar Chromecast device niet mogelijk op meerdere zenders

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

30 Reacties

Inderdaad @Sander Ziggo heel vervelend en replay streamd hij ook niet naar de chrome cast. Hoop dat jullie dat kunnen regelen ?
Ik heb hetzelfde probleem met alle zenders. Dus ook NL 1,2 en drie. Had een gloednieuwe Chromecast erbij gekocht en die heeft gelijk ook dit probleem.
Het zou fijn zijn als Ziggo dit probleem is gaat erkennen er nog beter er wat aan gaat doen! Heel fijn nu een TV hier die niet bruikbaar is aangezien deze specifiek is gekocht voor een plek waar geen kabel ligt.
Nu wordt er niet veel op gekeken maar toch een systeem waar je maar een keer de zender op aan kan zetten maar niet meer mag veranderen omdat je dan een error melding krijgt vind ik nogal vervelend
Badge
Wat kun je nog meer met de Ziggo GO app?

• Kijk je op tablet of telefoon en wil je graag verder kijken op een groter scherm? Stream dan vanuit de app met Google Chromecast of Apple Airplay rechtstreeks naar je tv.

Op zich werkt het prima, echter na 4 a 5 minuten valt de verbinding weg en dien ik de stream opnieuw op te starten, dit herhaalt zich elke 4 a 5 minuten..."er is iets misgegaan" steeds weer deze zender aanklikken op je mobiel om de 5 minuten..

Hebben jullie een idee waar dit aan kan liggen?

Alvast bedankt voor het antwoord/reactie.
Reputatie 7
Google Chromecast op een losse Android TV box - denk bijvoorbeeld aan een Minix of Mibox - ondersteunen wij niet. Het zou dus kunnen werken, maar wij garanderen de werking ervan niet. Omdat dit een ouder topic is heb ik deze gesloten.

Een aantal aanvullende vragen over Smart TV's met ingebouwde Android TV heb ik gebundeld in dit nieuwe topic.