maup13

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Buffering problemen

Al jaren klant bij ziggo, al jaren problemen met het terug kijken van programma's. Al zo vaak gebeld, van alles geprobeerd, van verschillende browsers tot het kopen van een nieuwe laptop op aanraden van ziggo medewerkers en nu blijkt het toch gewoon in hun opnames te zitten. Ik ben de ergernis zat dat je een film zit te kijken en 5 minuten voor het einde stopt het beeld en weet je niet hoe het afloopt. Of 7x opnieuw moeten starten om de formule 1 race te kijken, die kan je gelukkig door spoelen dus wel af kijken, maar de film aragon van afgelopen week stop na +- 15 minuten en dan moet je weer helemaal op nieuw beginnen. of zoals de film die daar voor zat "Seventh Son"waarbij het geluid 1 tel later loopt dan het beeld.
Na zo vaak gebeld te hebben en zoveel onzin tips te hebben gekregen heb ik het wel gehad met Ziggo. (vandaag weer gebeld met een man die me wel meteen hielp door zelf te gaan kijken en ook vast liep op dat punt en daarmee bevestigde wat ik al steeds zei en door de ziggo medewerkers steeds werd ontkend, het zit in de opname.
Ik stap over

doei
1 Reactie 1
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Ontzettend jammer om te lezen, maup13. Ik kan me je frustratie zeer goed voorstellen als je een hele film aan 't kijken bent en je op deze manier het einde niet kunt zien (of alleen door hem helemaal opnieuw af te spelen). Ik zie dat je inmiddels je keus hebt gemaakt en er ook al met een collega over hebt gesproken en dit hebt afgerond. We zijn uiteraard constant bezig alle diensten waaronder Ziggo Go te verbeteren, dus misschien dat je het in de toekomst nog eens probeert. Dan ontvangen we je weer met open armen 🙂

Uitgelicht topic