eefr

Level 4
  • 46Posts
  • 4Oplossingen
  • 6Likes

Bij replay twee progamma's door elkaar

Ik heb nu wat raars. Eerst op mijn tablet (android) via de ziggogo app kijken. Droomhuis op het platteland van sbs6. Hoor ik het programma maar zie ik beeld van het programma wat daarna komt huizenjacht.
Op mijn computer (windows) de ziggogo app hetzelfde probleem. Eerst lijkt het goed te gaan dan wisselt het beeld dan weer droomhuis op het platteland en dan weer huizenjacht. Het geluid is wel van droomhuis op het platteland.
Bijzonder, zeer irritant.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi eefr,
Dat is zeker heel erg irritant en super vervelend als je graat wil terug kijken. Ik weet natuurlijk niet of het origineel, wat op dat moment is uitgezonden, wel goed is gegaan. Ziggo zet namelijk gewoon 1 op 1 alles op Replay TV. Heel erg vreemd en een werkje voor de technische mensen van Ziggo 🙂

Kan je aangeven welk versie Ziggo Go app je gebruikt op je Android telefoon en welke telefoon/versie dit is. Daarnaast willen ze bij Ziggo ook weten wat voor Windows computer je hebt, versie en update van deze computer. Misschien voor ons onbelangrijk om te weten, maar voor Ziggo wel degelijk interessant.

Probeer later nog eens terug te kijken of het nog zo is en kijk ook, als dit mogelijk is, via Replay TV op je Mediabox XL (als je die hebt). Alvast bedankt voor het melden en goed weekend gewenst!

Bekijk in context

4 Reacties 4
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi eefr,
Dat is zeker heel erg irritant en super vervelend als je graat wil terug kijken. Ik weet natuurlijk niet of het origineel, wat op dat moment is uitgezonden, wel goed is gegaan. Ziggo zet namelijk gewoon 1 op 1 alles op Replay TV. Heel erg vreemd en een werkje voor de technische mensen van Ziggo 🙂

Kan je aangeven welk versie Ziggo Go app je gebruikt op je Android telefoon en welke telefoon/versie dit is. Daarnaast willen ze bij Ziggo ook weten wat voor Windows computer je hebt, versie en update van deze computer. Misschien voor ons onbelangrijk om te weten, maar voor Ziggo wel degelijk interessant.

Probeer later nog eens terug te kijken of het nog zo is en kijk ook, als dit mogelijk is, via Replay TV op je Mediabox XL (als je die hebt). Alvast bedankt voor het melden en goed weekend gewenst!
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @eefr. We hebben al een tijdje niets van je gehoord. Hoe gaat het nu?
Schip78

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Exact hetzelfde probleem hier. Met de programma's van Veronica van 20-10 en Net5 van 19-10. Op app en mediabox.

Dit zuigt echt!!!!!!!
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey all! Er zijn inmiddels problemen bekend. Check dit topic voor meer informatie en zie hoe je kunt helpen in de oplossing hiervan! Samen lossen we het sneller op 🙂

Uitgelicht topic