1
Vraag
2
Reacties
Dieuwertje1

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

big litlle lies , waarom is er bij seizoen 2 geen Nederlandse ondertiteling

Waarom is er geen nederlandse ondertiteling bij seizoen 2 van Big litlle lies?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Dieuwertje1 Ok.. Druk tijdens het kijken op de ok toets. Scroll een plaatsje naar boven Het menu beeld en geluid.

Kies beeld. Dan kan je evt beschikbare ot kiezen.

Edit : Staat deze al op Nederlands, dan even opnieuw bevestigen.

Bekijk in context

27 Reacties 27
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Kan zijn dat de ondertiteling niet is verwerkt.

Goed dat je dit aangeeft. Zo kan een moderator dit morgen weer doorgeven.
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 151Oplossingen
  • 709Likes
Ik heb hier met een Humax wel ondertiteling.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Ook niet als je tijdens de aflevering even de sub handmatig selecteert? ( als je dit nog niet gecontroleerd heb)
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 151Oplossingen
  • 709Likes
Ondertitels zijn " ingebakken ".
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Ik testte een aflevering uit S1: ondertitels ingebakken.
Testte daarna een aflevering uit S2: ondertitels zitten in aparte stream en kunnen uitgezet worden.
Check bij S2 of ondertiteling aan staat.
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 151Oplossingen
  • 709Likes
Ik heb alleen bij serie 2 gekeken en alle ondertitels waren hier (regio Mill) " ingebakken ".
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Hier met Ziggo Go, S2E2: ondertitels kunnen aan/uit worden gezet. Toevalstreffer?
Denk niet dat er verschil per regio zou kunnen zijn. Het is een voor iedereen gelijke On-demand stream over het internet.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Met andere woorden: Diewertje1 moet gewoon even checken wat voor haar de mogelijkheid is.. wel of niet uit kunnen zetten. :relaxed: welles /nietes verhaal.

Humax?? Next?? etc. Humax heeft andere look... Ben niet thuis dus kan niet even testen.
Dieuwertje1
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Geweldig, zoveel meedenkende mensen. Heb gekeken bij informatie en er staat nerderlandse ondertiteling, heb geprobeerd daar op te klikken om te activeren, maar dat lukte niet. Dus hoe zet ik dan de ondertiteling aan? Vriendelijke groetjes Dieuwertje1
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Dieuwertje1 wrote:
Geweldig, zoveel meedenkende mensen. Heb gekeken bij informatie en er staat nerderlandse ondertiteling, heb geprobeerd daar op te klikken om te activeren, maar dat lukte niet. Dus hoe zet ik dan de ondertiteling aan? Vriendelijke groetjes Dieuwertje1

Dieuwertje1 Welke box heb je?
Dieuwertje1
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
N horizon box
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Dieuwertje1 Ok.. Druk tijdens het kijken op de ok toets. Scroll een plaatsje naar boven Het menu beeld en geluid.

Kies beeld. Dan kan je evt beschikbare ot kiezen.

Edit : Staat deze al op Nederlands, dan even opnieuw bevestigen.
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 151Oplossingen
  • 709Likes
hanh wrote:
Denk niet dat er verschil per regio zou kunnen zijn. Het is een voor iedereen gelijke On-demand stream over het internet.


Nee, hoor . er zijn verschillende servers, bewijst dit topic maar weer eens.
Dieuwertje1
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Lieve medenkende mensen, heb t gevonden, via menu naar voorkeursinstellingen, taal ondertiteling stond op uit, gewijzigd naar nederland en hoppa voor elkaar.

Heel hartelijk bedankt voor het meedenken, groetjes Dieuwertje1
hermanos01

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb hetzelfde probleem. We hebben de nieuwste box en bij het allerlaatste deel van Big Little Lies geen ondertiteling. De rest van het seizoen wel. Wat kan ik doen?
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
hermanos01 wrote:
Ik heb hetzelfde probleem. We hebben de nieuwste box en bij het allerlaatste deel van Big Little Lies geen ondertiteling. De rest van het seizoen wel. Wat kan ik doen?


Bij de next iig de ondertiteling in het menu alles op Nederlands zetten en standaard.
Verder de toets met de 3 puntjes in toetsen en daar de ot selecteren. Of 2 x ok toets indrukken, tijdens kijken en op het verschenen scherm" kies je taal.."selecteren. en Nederlands selecteren.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Ik zag dat in de laatste update 4.17 ineens de ondertiteling niet meer aanstond op Nederlands.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
De hele dag al hier dat instellingen niet onthouden worden... en wat andere problemen. vandaar f.reset.. met error ( even off topic) maar er schijnt toch wat probleempjes te zijn..hier en daar
hermanos01

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
robbo wrote:

hermanos01 wrote:
Ik heb hetzelfde probleem. We hebben de nieuwste box en bij het allerlaatste deel van Big Little Lies geen ondertiteling. De rest van het seizoen wel. Wat kan ik doen?
Bij de next iig de ondertiteling in het menu alles op Nederlands zetten en standaard.
Verder de toets met de 3 puntjes in toetsen en daar de ot selecteren. Of 2 x ok toets indrukken, tijdens kijken en op het verschenen scherm" kies je taal.."selecteren. en Nederlands selecteren.

Alle gedaan, maar alleen bij het laatste deel van Big Little Lies geen ondertiteling. Andere series gewoon wel. Heel vreemd allemaal. In ieder geval bedankt voor je antwoord!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic