Mirjamgeerling

Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beeld hapert vaak en vaak foutcodes

Laatste dagen weer vaak last van een haperend beeld op tv en foutcodes .Chrome cast opnieuw geïnstalleerd en alles nagelopen voor de Wi-Fi maar helaas, ook foutcode 2702 die ik niet terug kan vinden .

15 Reacties 15
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi @Mirjamgeerling 
Dit kan aan zoveel dingen liggen… Connect tussen je telefoon en Chrome cast (waar ik al niet zo’n liefhebber van ben). Teveel apps open op je telefoon, geen goede Wifi verbinding (of kanalen overbelast). Is de foutmelding van de app of van Chrome cast? 

Verwijder de app nog eens en installeer opnieuw of reset je netwerkverbinding eens. Probeer het met een ander toestel, misschien werkt dat wel beter. 

Welk toestel heb je, is deze up to date en welke versie Ziggo GO heb je?

Mirjamgeerling
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opnieuw installeren van Ziggo go en resetten van netwerk al meerdere keren gedaan. Vaak ook de melding dat ik meerdere schermen zou gebruiken of opnieuw verbinding moet maken. Eerste half jaar ging alles prima, laatste half jaar alleen maar ellende terwijl ik niks heb veranderd .Ik heb de app op de Galaxy s7.Foutmelding 2702 zie ik vaak op mn tv, Geen idee waar dat aan gelinkt is

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @Mirjamgeerling, allereerst welkom op de Community! 

Flink balen dat je zoveel problemen ervaart met de Ziggo Go app. Goed dat jet het resetten en opnieuw installeren als hebt geprobeerd. Kun je aangeven of je dit alleen ervaart op de Galaxy S7? Of zijn er ook nog andere telefoons of tablets waarop je dit ervaart (kunt testen). Ook ben ik benieuwd hoe het gaat via www.ziggogo.tv ? 

Daarnaast ontvangen we ook nog graag de volgende informatie: 

  • Android versie apparaat
  • Versie Ziggo Go app
  • Hoe is de verbinding met het internet op dit momenten
  • Zijn er meerdere apps geopend op het apparaat als je deze melding krijgt
  • Is het dagelijks dat je dit probleem ervaart of alleen bij specifieke momenten
Mirjamgeerling
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

http://www.ziggogo.tv/ werkt bij mij niet, ik heb de nieuwste versie van Ziggo go app.,geen andere apps geopend, dagelijks last van.Nu weer code 321 en 905 .Om gek van te worden..steeds ook verschillende codes in beeld

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Je kijkt via Chromecast, want dat geeft soms wel eens problemen, jammer genoeg.
 

En @Mirjamgeerling, wil je antwoord geven op de vragen die @Gianna Ziggo je heeft gesteld. Want dan kan ze met je mee kijken wat er aan de hand is. Alleen melden dat het werkt is niet zoveel info eigenlijk. 

En waarom werkt Ziggogo.tv bij jou niet? Ook handig om te weten natuurlijk. Dat moet gewoon op elke telefoon, laptop, tablet en computer werken. 

Mirjamgeerling
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb niet gemeld dat er iets werkt trouwens...Geen programma informatie staat bij ziggogotv als ik die gebruik.Dus die link werkt bij mij niet

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Mirjamgeerling wrote:

Ik heb niet gemeld dat er iets werkt trouwens...Geen programma informatie staat bij ziggogotv als ik die gebruik.Dus die link werkt bij mij niet

Wat werkt er dan trouwens weer?

Heb je ook een andere browser geprobeerd en/of je koekjes wissen van je browser?

Mirjamgeerling
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

U zei alleen melden dat het werkt is niet zoveel info, maar ik had niet gemeld dat er iets werkt.Spraakverwarring denk ik .

Maar cookies wissen doe ik regelmatig dat is t ook niet en Google Chrome deed het het eerste half jaar prima dus denk niet dat het daaraan ligt.Ik lees ook op "alle storingen " dat bij ziggo wel constant storingen zijn en ik echt niet de enige ben met deze problemen. Maar dat helpt me natuurlijk ook niet nu  

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes
Mirjamgeerling wrote:

U zei alleen melden dat het werkt is niet zoveel info, maar ik had niet gemeld dat er iets werkt.Spraakverwarring denk ik .

Maar cookies wissen doe ik regelmatig dat is t ook niet en Google Chrome deed het het eerste half jaar prima dus denk niet dat het daaraan ligt.Ik lees ook op "alle storingen " dat bij ziggo wel constant storingen zijn en ik echt niet de enige ben met deze problemen. Maar dat helpt me natuurlijk ook niet nu  

Problemen lossen we uiteraard graag op. Om de oorzaak van het probleem te achterhalen vragen we vaak daarom om aanvullende gegevens. Die gegevens kunnen we bundelen; net zolang totdat het probleem en oorzaak helder is. Dan kunnen we aan de slag met de oplossing.

Als je de volgende vragen van @Gianna Ziggo kunt beantwoorden, dan draag je bij aan het onderzoek en de oplossing 🙂

  • Android versie apparaat
  • Versie Ziggo Go app
  • Hoe is de verbinding met het internet op die momenten?
  • Zijn er meerdere apps geopend op het apparaat als je deze melding krijgt?
  • Is het dagelijks dat je dit probleem ervaart of alleen bij specifieke momenten?

 

Mirjamgeerling
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Android 8.0

Laatste versie Ziggo go app 

Verbinding internet is voldoende 

Meestal geen andere apps geopend, soms Facebook app

Dagelijks meerdere keren problemen 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Thanks voor je antwoord @Mirjamgeerling! Ervaar je dit probleem alleen met de Galaxy S7 of heb je ook andere apparaten waarbij dit ook voorkomt? Ook ben ik benieuwd hoe het gaat als je de Chromecast verbinding laat maken met het 5.0Ghz netwerk. Op deze pagina vind je hoe je het 5.0Ghz netwerk een andere naam geeft. We horen het graag van je!

Mirjamgeerling
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb geen andere apparaten en 5 g werkt hier nog niet goed.Nu krijg ik weer steeds foutcode 905  ,en dat alleen bij RTL 8 op t moment, vreemd...

Mirjamgeerling
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

Mirjamgeerling
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nu nog steeds alleen bij RTL 8 en krijg deze code regelmatig de laatste weken. Nu staat er ook bij Chrome cast is niet toegestaan voor deze video terwijl ik op andere dagen deze serie wel kon volgen.Op mn telefoon werkt het wel maar dat is natuurlijk geen doen.Nu weer foutcode 2002 er ook bij.. Hmm..dat ging eventjes goed op de telefoon maar nu ook niet meer, maximaal aantal schermen bereikt terwijl ik geen andere schermen gebruik,zo gaat t nou de hele tijd, van het één na het ander.Ik word er gek van.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

De meldingen dat je een maximaal aantal schermen hebt gebruikt in combinatie met foutcode 2002 of 2003 is bij ons bekend. Dit probleem is achterhaalt en daar wordt nu een fix voor gebouwd. 

De foutcode 905 is wel nieuw voor mij. Wil je eens kijken of de tip in dit topic je ook helpt? Zo niet, dan ben ik benieuwd hoe het werkt als je andere apps via Chromecast streamt, bijvoorbeeld Netflix of YouTube. Gaat dat wel goed?

 

Uitgelicht topic