EnergieBoy wrote:
Hoi wappiesoft
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.
Heb je de app er al eens afgegooid en opnieuw geïnstalleerd?
Probeer dat even, soms wil dit wel werken en zo niet dan moeten we het ergens anders zoeken 🙂
- kan eventueel ook aan je Wifi liggen (dat je niet voldoende snelheid hebt)
Ik kijk via de kabel, met de ziggo app en een schone windows 10 installatie. Beeld loopt voor het het geluid, dit is zeer irritant.
Dus de app eraf en opnieuw geïnstalleerd heb ik gedaan heeft niet geholpen
Wifi niet snel genoeg? Ik kijk via de kabel
Zijn er nog oplossingen voor dit probleem?
Kijk momenteel via de ziggo go app via de replay functie naar Mr Frank Visser doet uitspraak van 28 augustus 15:00 - 16:00 uur. De uitzending ervoor (SBS6) heeft diezelfde vertraging.
Wat ook vervelend is, is dat na pauzeren een film, of uitzending vanaf het begin opnieuw start.