1
Vraag
2
Reacties
Robsanders

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Balk in beeld bij ZiggoGO op laptop

Ik heb de ziggo go app op mijn laptop gezet. Nu blijft er als ik tv ga kijken onderin het beeld een brede balk staan met wat ik aan het kijken ben. Dit is heel storend omdat ik nu geen volledig beeld heb. Dit heb ik niet als ik op mijn tablet kijk? Hoe krijg ik dit weg?

**Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid**
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Robsanders Ik zou het volgende nog eens proberen : in het menu apps en onderdelen van windows> selecteer de ziggo go app>Geavanceerde opties>opnieuw instellen.

mocht dit niet lukken, de app verwijderen en opnieuw installeren.

wie weet helpt dit, maar doe eerst de 1e tip.

Bekijk in context

7 Reacties 7
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Is dit als ik dit goed begrijp een info balk? Deze zou idd na enkele ogenblikken moeten verdwijnen. Staat de muis cursor nog in het. beeld?/balk?
Robsanders
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste robbo,

nee de muis cursor staat niet meer in de balk! Ja het is een infobalk en je kan vandaar ook naar links scrollen om te kijken welk programma er daarna komt en naar beneden of boven om van zender te veranderen. Zie foto....
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Robsanders Ik zou het volgende nog eens proberen : in het menu apps en onderdelen van windows> selecteer de ziggo go app>Geavanceerde opties>opnieuw instellen.

mocht dit niet lukken, de app verwijderen en opnieuw installeren.

wie weet helpt dit, maar doe eerst de 1e tip.
Robsanders
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
robbo wrote:
Robsanders Ik zou het volgende nog eens proberen : in het menu apps en onderdelen van windows> selecteer de ziggo go app>Geavanceerde opties>opnieuw instellen.

mocht dit niet lukken, de app verwijderen en opnieuw installeren.

wie weet helpt dit, maar doe eerst de 1e tip.

Kan het menu apps en onderdelen niet vinden? Ik heb Windows 10, waar kan ik dat vinden?
Robsanders
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb de app opnieuw erop gezet en probleem is nu opgelost! Bedankt voor je tijd!
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Robsanders Top en graag gedaan!
je kan ook evt in de zoekbalk links onder in taakbalk " apps en onderdelen."...typen . Dan zie je van zelf de suggesties ( dan weet je dat voor de volgende keer. Dit is ook erg handig voor andere apps. GR Rob
Robsanders
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
robbo wrote:
Robsanders Top en graag gedaan!
je kan ook evt in de zoekbalk links onder in taakbalk " apps en onderdelen."...typen . Dan zie je van zelf de suggesties ( dan weet je dat voor de volgende keer. Dit is ook erg handig voor andere apps. GR Rob


bdankt voor de tip!! ??
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic