Beantwoord

Apple Tv en smarttv App

• 21 oktober 2018
  • 97 Reacties
  • 27961x Bekeken

Toon eerste bericht

97 Reacties

Reputatie 7
Goedemiddag allen,

Het is inderdaad nog steeds stil vanuit onze kant met betrekking tot Apple TV. Dat komt omdat we op dit moment ook nog geen update hebben over de laatste status. Het antwoord dat al was gegeven is op dit moment dan ook nog steeds "het beste antwoord".

We (de moderators) zijn ook net zoals jullie al langere tijd aan het wachten totdat we Apple TV voor een grotere groep beschikbaar kunnen maken. Ik verwacht (onder voorbehoud) dat we binnen enkele weken iets meer informatie met jullie kunnen delen.

Zodra wij meer informatie hebben en met jullie mogen delen, dan zullen we dat ook zo snel mogelijk doen!

Zulke dingen hebben tijd nodig........geduld is een schone zaak en die nieuwe next decoder is ook erg goed.Natuurlijk kost het ontwikkelen van een app tijd. Echter kondigden Ziggo nota bene zelf begin vorig jaar de app aan en eind vorig jaar herhaald men het nog eens.
Dus geduld is een schone zaak, maar als de verwachting wekt, dan kan je dit verwachten.
Daarnaast kan Ziggo op allerlei berichten reageren, maar een reactie, en wat de reactie ook mag zijn wordt angstvallig daar gelaten.
En ja, de nieuw Next mediabox een goed apparaat.

@dtsonline
We hebben het (dacht ik) zelf niet aangekondigd, maar wel bevestigd dat we intern aan het testen zijn. Dat is een klein verschil 😉

Nu het hele Horizon Next verhaal live is, horen daar denk ik ook de apps bij voor Android TV, FireTV en Apple TV? Althans dat zou je wel verwachten en mogen aannemen. Ziggo Go op iOS werkt al supergoed samen met de Horizon Next Box. Word tijd dat jullie de apps gaan uitbrengen Ziggo!

Overigens vallen de testen van Ziggo intern ook te verwaarlozen aangezien de producten minimaal het eerste half jaar toch nog steeds vol bugs zitten en er amper geluisterd wordt naar de klanten die mogen testen. Kijk in het geval van de Horizon Next even naar HDMI CEC, gebeurd gewoon niks mee terwijl het al vanaf het begin is aangegeven door de testgroep. Dus die niet zo flauw Ziggo en geef ons gewoon die app!

@Bas.G
Ook hier vraag ik nog even geduld mee. Er komt in één van de volgende updates (als alles goed gaat en de update wordt gevalideerd door Ziggo) een optie om HDMI-CEC uit te schakelen. Ik verwacht hier ook met een maand meer informatie over te kunnen geven.
Reputatie 3
Badge
Goedemiddag allen,

Het is inderdaad nog steeds stil vanuit onze kant met betrekking tot Apple TV. Dat komt omdat we op dit moment ook nog geen update hebben over de laatste status. Het antwoord dat al was gegeven is op dit moment dan ook nog steeds "het beste antwoord".

We (de moderators) zijn ook net zoals jullie al langere tijd aan het wachten totdat we Apple TV voor een grotere groep beschikbaar kunnen maken. Ik verwacht (onder voorbehoud) dat we binnen enkele weken iets meer informatie met jullie kunnen delen.

Zodra wij meer informatie hebben en met jullie mogen delen, dan zullen we dat ook zo snel mogelijk doen!

Zulke dingen hebben tijd nodig........geduld is een schone zaak en die nieuwe next decoder is ook erg goed.Natuurlijk kost het ontwikkelen van een app tijd. Echter kondigden Ziggo nota bene zelf begin vorig jaar de app aan en eind vorig jaar herhaald men het nog eens.
Dus geduld is een schone zaak, maar als de verwachting wekt, dan kan je dit verwachten.
Daarnaast kan Ziggo op allerlei berichten reageren, maar een reactie, en wat de reactie ook mag zijn wordt angstvallig daar gelaten.
@dtsonline
We hebben het (dacht ik) zelf niet aangekondigd, maar wel bevestigd dat we intern aan het testen zijn. Dat is een klein verschil 😉

Nu het hele Horizon Next verhaal live is, horen daar denk ik ook de apps bij voor Android TV, FireTV en Apple TV? Althans dat zou je wel verwachten en mogen aannemen. Ziggo Go op iOS werkt al supergoed samen met de Horizon Next Box. Word tijd dat jullie de apps gaan uitbrengen Ziggo!

Overigens vallen de testen van Ziggo intern ook te verwaarlozen aangezien de producten minimaal het eerste half jaar toch nog steeds vol bugs zitten en er amper geluisterd wordt naar de klanten die mogen testen. Kijk in het geval van de Horizon Next even naar HDMI CEC, gebeurd gewoon niks mee terwijl het al vanaf het begin is aangegeven door de testgroep. Dus die niet zo flauw Ziggo en geef ons gewoon die app!
@Bas.G
Ook hier vraag ik nog even geduld mee. Er komt in één van de volgende updates (als alles goed gaat en de update wordt gevalideerd door Ziggo) een optie om HDMI-CEC uit te schakelen. Ik verwacht hier ook met een maand meer informatie over te kunnen geven.

Ik vind prima dat jullie bevestigd hebben i.p.v. aangekondigd. Maar ondertussen is de Ziggo go app al lam gemaakt. Zodra je gaat streamen is dit zeer instabiel.
Terwijl het goed was.

Maargoed, het blijft jammer.
Reputatie 3
Badge
Goedemiddag allen,

@dtsonline

@Bas.G

Beste Serkan,
Dank je wel dat je namens Ziggo iets laat horen. Het zou fantastisch zijn als de app goed beeld geeft. Dan heb ik geen Next of CI+ meer nodig. Dat scheelt Ziggo geld en maakt mij blij. Met vriendelijke groet!
Canal digitaal en KPN hebben gewoon een werkende App of de Samsung smartTV, LG volgens mij ook, heb je de hele apple TV niet eens nodig.
Het kan dus wel!
KPN oke. maar canal digitaal is niet zo'n hele grote speler.
beste ziggo wanneer komt de ziggo go app op apple tv
ik wil tv kijken ook via apple tv en mee testen

Groetjes sjors😀
wanneer komt ziggo go app op apple tv

Groetjes van sjors
Goedemiddag allen,

@dtsonline

@Bas.G

Bedankt Serkan voor de update! Fijn dat we weer iets horen! 😃
In Polen is de GO app voor Apple TV sinds vorige week (12 juli 2019) beschikbaar. Hopelijk hier ook snel. http://media.upc.pl/63918-aplikacja-horizon-go-na-urzadzeniach-apple-tv
Thanks voor de info.
Gebruik zonodig Chrome met de Translate extensie om hier chocola van te maken.
Kan misschien ook met andere Browsers. Details daarover ken ik niet.
Tenzij je Pools spreekt resp kan lezen, natuurlijk.
Het ziet er beloftevol uit.
Toch @EnergieBoy ? Eindelijk. Tenzij de Polen het maar niks vinden. Lastig.

In Polen is de GO app voor Apple TV sinds vorige week (12 juli 2019) beschikbaar. Hopelijk hier ook snel. http://media.upc.pl/63918-aplikacja-horizon-go-na-urzadzeniach-apple-tv

Vertaling van het persbericht:

Horizon GO-app op Apple TV-apparaten

12 juli 2019

Vlak nadat de Horizon GO-applicatie beschikbaar kwam voor gebruikers van apparaten met Android TV en Amazon Fire TV, is er een nog grotere groep mensen die toegang heeft tot een breed scala aan entertainment van UPC. De Horizon GO-applicatie is nu beschikbaar op het Apple TV-platform.

Dankzij de versie die beschikbaar is voor apparaten met het Apple TV-systeem krijgen de gebruikers de gelegenheid om te genieten van een breed scala aan televisie-entertainment - zowel live als met behulp van de functie Replay TV, waardoor ze tot zeven dagen terug toegang hebben tot geselecteerde programma's. Klanten krijgen ook toegang tot programma's op video on demand (VOD), de tv-gids en het zoeken naar kanalen en programma's, ook via spraakgestuurd zoeken.

De applicatie Horizon Go op Apple TV is de volgende stap in het uitbreiden van de mogelijkheden die klanten van UPC Polen krijgen, en reageert daarmee op de voortdurend groeiende behoeften en verwachtingen. De toenemende interesse in moderne platforms wordt de drijvende kracht achter het creëren van nieuwe versies, die toegang bieden tot eindeloos entertainment, ongeacht plaats en tijd.
Is Apple tv app is wel bij horizon go beschikbaar waarom niet bij ziggo beschikbaar het wordt hoog tijd dat eindelijk komt ik wil dat installeren
Vandaag mezelf ook maar even geregistreerd als tester. Hopelijk wordt ik mee genomen in de batch met testers, zodra de app extern getest gaat worden. 🙂
Reputatie 1
Vandaag mezelf ook maar even geregistreerd als tester. Hopelijk wordt ik mee genomen in de batch met testers, zodra de app extern getest gaat worden. 🙂
Haha, sta al een tijd ingeschreven als tester. Maar dat is ook een wassen neus want ze vragen er niet om wat voor apparatuur je hebt thuis. Dus ze weten niet waarvoor ze je kunnen benaderen om te testen.

Maar het begint echt tijd te worden, het Next wordt verder en verder uitgerold en ondertussen je mag ook meerdere Next boxen aanvragen. In ieder geval de iOS app is volledig compatibel (en werkt goed) en die app ombouwen naar Apple TV is ook niet veel werk. Apple biedt daar gewoon hulpmiddelen voor aan namelijk.
Daarbij is de app nu al kleine 2 weken live in Polen voor de Apple TV.

De aankondiging voor de Apple TV app (en ook Android) is al gedaan rond 23-2-2018: https://tweakers.net/nieuws/135629/ziggo-wil-go-dienst-naar-android-tv-en-apple-tv-brengen.html

De zogenaamde interne testen die actief zijn, dat is al sinds 21-8-2018: https://tweakers.net/nieuws/142375/ziggo-heeft-interne-testversie-van-ziggo-go-app-voor-apple-tv-en-android-tv.html

Het testen met gebruikers gebeurd al sinds 14-11-2018: https://tweakers.net/nieuws/145697/ziggo-go-app-voor-android-tv-en-fire-tv-komt-binnenkort-uit.html

Vind het onbegrijpelijk dat het zo lang moet duren.
Reputatie 1
De AppleTV app (of op zijn minst een officiele aankondiging daarvan) laat nu al zo lang op zich wachten dat ik nu heb besloten dat als er voor 1 september geen duidelijkheid komt, ik met Alles overstap naar T-mobile. Internet, TV en mobile telefoon van 4 personen). Ik vind het belachelijk dat iets als dit zo lang moet duren. Daarnaast worden we hier op het forum constant aan het leintje gehouden met de opmerking dat ziggo intern aan het testen is. Hoe lang kun je zulke testen laten duren? Klinkt niet als een organisatie dat agile hoog in het vandel heeft staan.
hoi medewerkers
hoe lang moet het duren dat de apple tv app beschikbaar wordt
ik wil graag instellen op mijn apple tv
en wat kan ik dan allemaal mee doen
kan ik replay tv ook dan gebruiken
het duurt voor veel mensen te lang voor de landschering
van ziggo op apple tv
De AppleTV app (of op zijn minst een officiele aankondiging daarvan) laat nu al zo lang op zich wachten dat ik nu heb besloten dat als er voor 1 september geen duidelijkheid komt, ik met Alles overstap naar T-mobile. Internet, TV en mobile telefoon van 4 personen). Ik vind het belachelijk dat iets als dit zo lang moet duren. Daarnaast worden we hier op het forum constant aan het leintje gehouden met de opmerking dat ziggo intern aan het testen is. Hoe lang kun je zulke testen laten duren? Klinkt niet als een organisatie dat agile hoog in het vandel heeft staan.

Ik heb vandaag ook al gekeken naar T-Mobile en KPN abbo. Als het nog langer gaat duren stap ik ook over. Duurt mij veel te lang!
Hoi hoe ver is ziggo go op de Apple tv gekomen komt hij nog
Wij wachten er ook al jaren op, zou fijn zijn als er wat schot in de zaak komt.
Badge
Ik kan me niet voorstellen dat de ontwikkeling van een nieuwe mediabox sneller gaat dan de omzetting van de iOS ziggo Go app naar de AppleTV

Er moet een andere dan technische reden voor zijn maar heb geen idee wat. Gebrek aan communicatie hierover is absurd.
Hoi een vraag wanneer kan ik ziggo tv op de apple tv verwachten
ze zijn al meer dan een jaar bezig met de intern test
wanneer kunnen de klanten gaan testen
Badge
Hoi een vraag wanneer kan ik ziggo tv op de apple tv verwachten
ze zijn al meer dan een jaar bezig met de intern test
wanneer kunnen de klanten gaan testen

Goede vraag, is blijkbaar bijzonder moeilijk om te beantwoorden
Hoi medewerkers
wordt ziggo go nog gelanceerd
op Apple tv of krijg ik daar nog een uitnodiging voor

Reageer